Studija „Respawn Entertainment“ žada, kad dalyvaujant internetinėse „Titanfall“ batalijose niekada nepritrūks veiksmo. Tačiau kai kam gali pritrūkti žaidėjų. Jų skaičius mačuose bus ribojamas iki 12 vienu metu – varžysis dvi komandos po 6 žaidėjus. Tai vakar patvirtino „Respawn Entertainment“ vadovas Vince’as Zampella.

Šia žinia pasipiktinusius žaidėjus puolė raminti vienas iš studijos darbuotojų. Neprisistačiusio „Titanfall“ kūrėjo teigimu, „Respawn Entertainment“ išbandė pačias įvairiausias žaidėjų skaičiaus, žemėlapių ir veiksmo eigos konfigūracijas, ir apsistojo būtent ties 6 prieš 6 kovomis, nes jos „žaidėsi geriausiai“. Skaičių besivaikantiems žaidėjams jis pasiūlė susirasti ką nors kitą, nes „Titanfall“ nėra apie tai.

Būgštaujantiems dėl veiksmo stokos anoniminis „Respawn Entertainment“ priminė, kad kiekvienas iš dvylikos žaidėjų turės po savo titaną (robotą), kuris, juo nesinaudojant, savarankiškai judės po žemėlapį. Tai reiškia, kad žemėlapyje vienu metu galės būti iki 24 kovinių vienetų (12 žaidėjų ir 12 dirbtinio intelekto valdomų titanų).

„Titanfall“ pasirodys kovo 11 dieną ir bus išleistas konsolėms „Xbox 360“ ir „Xbox One“ bei asmeniniams kompiuteriams.