„id Software“ vyriausiasis dizaineris Tim Willits paneigė „Microsoft“ išsireiškimą, kad pirmo asmens šaudyklės asmeniniams kompiuteriams miršta.

Neseniai duodamas interviu, „Microsoft“ „Kinect“ įrenginio kūrybos direktorius Kudo Tsunoda, teigė, kad kova, kurioje buvo bandoma įrodyti, kad pirmo asmens šaudyklės puikiai veikia konsolėms – laimėta. Taipogi, jis pabrežė, kad „Halo“ įrodė, kokia nuostabi pirmo asmens šaudyklė gali būti išleista išskirtinai konsolei. Galu gale, jis išrežė, kad jis sunkiai įsivaizduoja tokias šaudyklės asmeniniams kompiuteriams – viskas nuo šiol priklauso konsolėms“.

„id Software“ vyriausiasis dizaineris Tim Willits liko nustebintas tokiu drąsiu pasisakymu.

„Asmeniniai kompiuteriai tebėra labai perspektyvi platforma ne tik pirmojo asmens šaudyklėms, bet ir kitiems žanrams. Mano nuomone, asmeniniai kompiuteriai visada bus žaidimų industrijos branduolys. Tai amžina, stabili platforma, kuria mes, kūrėjai, visada galėsime pasikliauti. Kitaip nei konsolės, kompiuteriai niekada nepradings, nes viena kompanija nusprendė, kad jis nepelningas ar laikas sukurti naują versiją. Asmeninių kompiuterių platforma visada evoliucionuoja, bet išlieka stabili“,- kalbėjo Tim Willits.

Taipogi jis pridūrė, kad pele ir klaviatūra žaidimus valdyti vis dar lengviau, nei konsole, o bendrauti su draugais iš viso pasaulio – daug lengviau nei konsole.