Viename interviu kūrybos direktorius John‘as McCormack‘as pasisakė, kad turėdamas veikiantį varikliuką (nors juo „Lionhead“ nebuvo visiškai patenkinta, kai buvo išleistas „Fable II“) jis ir jo komanda galėjo susikaupti ties detalėmis.

„Fable III“ yra daug didesnis ir įvairesnis nei „Fable II“,- sakė McCormack‘as.
„Seniau mes neturėjome veikiančio varikliuko. Dabar kai jį turime, darbas vyksta apie 10 kartų greičiau nei jis vyko ties „Fable II“.

„Darbas tamsoje“ buvo, kaip atskleidė pats McCormack‘as, „tikrai baisus.“
„Mes statydavome žaidimo detales, nežinodami, kaip jos sąveikaus tarpusavyje. Kai ateidavo laikas peržiūrėti darbą, melsdavaisi, kad viskas būtų taip kaip įsivaizdavai“,- sakė John‘as.

„Fable III“ bus išleistas rugsėjo 26 dieną Xbox 360 konsolėj. PC versija išeis vėliau, nežinomu laiku.


„Fable III“ pristatomasis filmukas.