Duodamas interviu vienam lenkų puslapiui, studijos „CD Projekt RED“ generalinis direktorius Adamas Badowskis patikslino, kad, žaidžiant rekomenduojamos konfigūracijos kompiuteriu, „The Witcher 3: Wild Hunt“ bus atvaizduojamas 30 kadrų per sekundę dažniu.
Primename, kad rekomenduojama kompiuterio konfigūracija yra tokia:
OS: „Windows 7″ (64 bit)/ „Windows 8 (8.1)“ (64 bit)
CPU: „Intel Core i7 3770 3.4 GHz“/“AMD CPU AMD FX-8350 4 GHz“
GPU: „Nvidia GPU GeForce GTX 770″/„AMD GPU Radeon R9 290″
RAM: 8 GB
„DirectX“: 11
HDD: 40 GB
„Manau, kad prisilaikysime 30 kadrų per sekundę, – paklaustas, kokią kadrų kaitą leis išgauti rekomenduojamos konfigūracijos kompiuteris, atsakė „CD Projekt RED“ generalinis direktorius. – Su našumu dirbsime iki pat pabaigos, tai mums labai svarbus reikalas, esama skirtingų kompiuterių su skirtingomis specifikacijomis. Programuotojai reikalavo vengti apgaudinėti žaidėjus mažinant spėjamas specifikacijas. Kaip jau minėjau, jos tiktai gerės“, – remiantis mėgėjišku vertimu, tvirtino A. Badowskis.
Remiantis tuo pačiu mėgėjiškai išverstu interviu, „The Witcher 3: Wild Hunt“ kuria 230 žmonių. Apmokymus, skirtus nepatyrusiems žaidėjams, bus galima praleisti. Asmeniniams kompiuteriams skirta versija leis importuoti išsisaugojimus iš ankstesnių dalių ir taip iš jų persikelti jose priimtus sprendimus. Neturintiems tokių išsisaugojimų reikės paties pasirinkti, kokia buvo jų herojų praeitis. Dėl savaime suprantamų priežasčių, „Xbox One“ ir „PlayStation 4″ versijose bus prieinamas tik antrasis variantas. A. Badowskio teigimu, šiose konsolėse „The Witcher 3: Wild Hunt“ naudos tokius pačius modelius ir tekstūras. Anot jo, žaidimas visose platformose atrodys vienodai, tik „Xbox One“ versijoje bus atkuriamas nuo 900p iki 1080p ištempta raiška, kokia bus iš karto atkuriamas „PlayStation 4″ konsolėje.
Kalbant apie grafikos skirtumus, vokiečių puslapio „Gamestar“ žurnalistas, išbandęs naujausią žaidimo versiją, buvo kiek kitos nuomonės. Pasak jo, „PlayStation 4″ versija pasižymi truputį ryškesnėmis tekstūromis negu „Xbox One“ versija, bet jos ne tokios ryškios kaip asmeninių kompiuterių versijoje „high“ grafikos nustatymais.
„CD Projekt Red“ vakar parodė naują žaidimo eigos filmuką. Jį galima pamatyti „YouTube“. Norintys išvysti jį visu grožiu, gali parsisiųsti nesuspaustą jo versiją (3 GB).
„The Witcher 3: Wild Hunt“ debiutuos gegužės 19 dieną, asmeniniuose kompiuteriuose bei „Xbox One“ ir „PlayStation 4″ konsolėse.
12 Komentarai
BWS54
da fuq ??? DEV’ai turetu rasydami rekomenduojamus reikalavimus turetu galvoti apie tokius, kurie isgautu 60 fps, 1080p.
chuliganas
tam yra optimal ir panasia
WMD
tai butu nuostabu, kad tuos „optimal“ ir paskelbtu. dabar gi buvo tik du set’ai reikalavimu.
siaip gana keista naujiena. jie is esmes sako, kad rekomenduojamos sistemos prireiks zaisti zaidimui taip, kaip ant ps4 (t.y. 1080p 30FPS). rly? rekomenduojama sistema keliskart galngesne negu ps4. manau, kad sitas zmogenas tiesiog nenori prisizadeti nerealiu dalyku (kaip kad rekomenduojama sistema isnes pastovu 60FPS), kad paskui nesukautu visi kaip cia reomenduojama sistema tik 40-50FPS isstena
kitas klausimas – tai ar i reikalavimus ieina tokie navarotai, kaip Fur physics ir HBAO+. bet tokiu atveju tada kaip ir nebutu galima teigti, kad „zaidimas visose platformose atrodys vienodai“. zodziu, tikrai gan keista naujiena.
Fooxas
Manau leptelėjo nepagalvojęs ką lapnoja.
Deathsneak
30 fps su i7 ir 770 pc YOU WHAT NOW!:-/
ramse29
Laukiamas dar vienas asasinas 😐
labasrytas93
Kiek anksciau buvo skelbta, kad 780 trauks 35-45fps
kabliukas tame, kad ijungtas 4x AA. Naudojant FXAA ar 970/980 su MFAA fps turetu buti geresnis.
WMD
(u) umm, no. atsimeni kokie buvo unity minimalus reikalavimai?
Ambient
Nuo kada gtx770 prilygsta 290 ????
PS4NEW
Dziaukites kad jusu PC grabai ta 30fps isgautu:-]:-]:-]
Talwar
Tu geriau rūpinkis, kad tavo radiatorius namų nepadegtų šitą žaidimą paleidęs.Mes su savo šaltais kaip lavonas PC išgyvensim, nesirūpink.
Frostas
Nekelkit panikos anksčiau laiko.
Iki žaidimo išleidimo dar toli o dabar leidėjas dirba ties optimizacija ir kaip sakė Lenkijos žurnalistams “ Taip, šie reikalavimai teisingi šiai dienai, bet mes kiekviena diena ties tuo dirbam“
Beje. Optimizacijos problemos ne tik su PC, bet ir su konsolėmis.