„The Witcher 3: Wild Hunt“ vykdantysis prodiuseris Johnas Mamaisas sako, kad dėl patirties su asmeniniais kompiuteriais kurti „Xbox One“ skirtą žaidimo versiją yra lengviau negu „PlayStation 4″, tačiau kol kas tik pastaroji geba veikti užsibrėžta 1920×1080 raiška. „Microsoft“ konsolės versija kol kas įstengia pasiekti tik 1600×900 rezoliuciją. Lenkų studija „CD Projekt“ negarantuoja, kad ją pavyks padidinti iki „The Witcher 3: Wild Hunt“ debiuto kitų metų vasarį.

„900p rezoliucija yra „CD Projekt“ studijos „minimumas“. Mes be problemų pasieksime 900p. Norėtume „Xbox One“ konsolėje tai padidinti iki 1080p. Tai mūsų tikslas. Ar mums pavyks, ar ne, aš nežinau. Mes turime išspausti viską iš jos techninės įrangos. „Microsoft“ ir „Sony“ sako, kad 900p yra geriausias pasirinkimas ir kad 900p ir 1080p vizualiai daug nesiskiria, bet tai dabar karštas diskusijų objektas“, – puslapiui „Eurogamer“ teigė trečiosios „Witcher“ dalies prodiuseris.

Jo manymu, pasiekti 1080p raišką su „PlayStation 4″ pavyko todėl, kad tai paprasčiausiai galingesnė konsolė.

„Tai truputį galingesnis aparatas. Tai gan žinoma. Bet aš manau, kad bėgant laikui abiejų platformų žaidimai bus atvaizduojami 1080p raiška. Kūrėjams pasiekti tai užtrunka ilgiau nei tikėtasi dėl to, kad „Xbox One“ pasižymi kiek sudėtingesne architektūra“, – aiškino J. Mamaisas.

Savaime aišku, „The Witcher 3: Wild Hunt“ geriausiai atrodys asmeniniuose kompiuteriuose. Jei tik žaidėjai bus įsigiję ką nors galingo.

„Bet aš manau, kad verta. Mūsų „ultra“ grafikos nustatymai praktiškai yra video žaidimų viršūnė. Bent jau tikimės, kad jie tokiais bus. Tai, ką mes kuriame, atrodys iš tikrųjų nuostabiai“, – gyrėsi žaidimo prodiuseris.

Aukščiausiais „ultra“ grafikos nustatymais „The Witcher 3: Wild Hunt“ pasižymės geresne teseliacija, tikroviškiau atrodančiais kailiais, naudos daugiau fizikos bei vaizdo apdirbimo efektų.

Naujos kartos konsolėms skirtų žaidimo versijų grafika prilygs „high“ nustatymams asmeniniame kompiuteryje. Jie antrojoje „Witcher“ dalyje buvo antri po „ultra“.