Neseniai anonsuotas „The Legend of Zelda: Majora’s Mask“ perleidimas „Nintendo 3DS“ konsolei jau kuriamas tris kartus ilgiau nei buvo „Nintendo 64″ originalas. Sukurti jam prireikė vos vienerių metų. Darbai su „The Legend of Zelda: Majora’s Mask 3D“ prasidėjo 2011 metų vasarą – netrukus po to, kai pasirodė „The Legend of Zelda: Ocarina of Time 3D“, atskleidė ilgametis „Zelda“ serijos prodiuseris Eiji Aonuma.

„The Legend of Zelda: Majora‘s Mask 3D“ buvo pradėtas kurti beveik iš karto po to, kai baigėme dirbti su „The Legend of Zelda: Ocarina of Time 3D“, kuris buvo išleistas 2011 m. birželį. Nors su šiuo žaidimu jau dirbame ilgą laiką, nenorėjome jo anonsuoti tol, kol nebuvome pasiekę taško, nuo kurio jau galėjome išdidžiai sakyti, jog tai nebus tik dar vienas perdirbinys ir kad jis bus vertas jūsų laiko“, – savo „Miiverse“ tinklaraštyje šiandien parašė E. Aonuma. 

„The Legend of Zelda: Majora‘s Mask 3D“ pasirodys kitų metų pavasarį.