Telekomunikacijų ir IT bendrovė TEO 2014 metais uždirbo 131,5 mln. litų grynojo pelno. Paskutinį metų ketvirtį bendrovės pajamos didėjo 3,2 procento, išmaniosios televizijos klientų skaičius per metus išaugo 24 procentais, o pajamos iš IT paslaugų – daugiau kaip 10 procentų.

2014 metais toliau sparčiai augo TEO interneto, išmaniosios televizijos (IPTV) ir IT paslaugų klientų skaičius. Tuo pačiu gerėjo ir klientų vertinimo rodikliai. Praėjusių metų pabaigoje TEO interneto klientų skaičius viršijo pusę milijono, o besinaudojančiųjų šviesolaidine prieigą skaičius per metus padidėjo 11 proc. iki 201 tūkstančio Išmaniosios televizijos klientų skaičius pernai augo sparčiausiai nuo paslaugos teikimo pradžios 2006 metais – jis didėjo 24 proc. iki 131 tūkstančio. Tokį augimą lėmė paslaugos atnaujinimas supaprastinant valdymą bei naujų galimybių įdiegimas.

„Ketvirtą metų ketvirtį, pirmą kartą po dvejų metų pertraukos, augo bendrovės pajamos ir EBITDA. Tai yra 2014 metais įgyvendintų sėkmingų ir reikšmingų pokyčių rezultatas. Dėmesys klientams, rekordiškai augantys TV klientų skaičius, išmanūs IT sprendimai verslui, suvaldytas balso telefonijos paslaugų mažėjimas, ir didesnis veiklos procesų efektyvumas leido pernai pasukti TEO finansinę kryptį teigiama linkme“, – sakė TEO generalinis direktorius Kęstutis Šliužas.

2014 metais TEO pajamos sudarė 698,5 mln. litų, bendrovės EBITDA marža siekė 38,8 proc., o grynojo pelno bendrovė uždirbo 131,5 mln. litų. EBITDA marža, neįskaičiavus vienkartinių sąnaudų siekė 41,1proc. ir per metus beveik nepakito.

TEO vis dažniau siūlė efektyvius IT sprendimus Lietuvos verslo įmonėms. Antrąjį metų pusmetį pajamos iš verslo klientams teikiamų IT paslaugų pirmą kartą viršijo pajamas iš jiems teikiamų balso telefonijos paslaugų. Bendrovės pajamos iš ne balso paslaugų padidėjo 5 proc. ir ketvirtąjį ketvirtį pirmą kartą viršijo 60 proc. bendrų pajamų.

Praėjusių metų paskutinio ketvirčio telefono linijų atsijungimų skaičius taip pat buvo mažiausias per pastaruosius trejus metus. Tuo pačiu laikotarpiu pajamų iš balso tranzito paslaugų padaugėjo 43,1 proc., per visus 2014 metus pajamos iš tranzito didėjo 4,2 procento. Savo klientų patogumui TEO pernai atidarė namų įrangos elektroninę parduotuvę, kuri leido padidinti pajamas iš įrangos pardavimo daugiau nei tris kartus.

2014 metų viduryje TEO pakeitė savo organizacinę struktūrą ir suformavo naują vadovų komandą. Nepaisant pernai patirtų vienkartinių, su darbuotojų išeitinėmis išmokomis susijusių, sąnaudų, bendros veiklos sąnaudos per metus išliko nepakitusios ir siekė 429 mln. litų.

Investicijoms 2014 metais TEO skyrė 103,1 mln. litų, didžioji dalis – 88 proc. arba 90,6 mln. litų – teko naujos kartos šviesolaidinės prieigos ir pagrindinio tinklo plėtrai. Dėl to gruodžio pabaigoje TEO šviesolaidinio interneto paslaugomis galėjo naudotis 836 tūkst., arba beveik du trečdaliai šalies šeimų.

TEO pajamos iš interneto paslaugų praėjusiais metais sudarė 26,4 proc., iš duomenų perdavimo ir su tinklu susijusių paslaugų – 11,3 proc., iš IT paslaugų – 11 proc., o iš televizijos paslaugų – 9 procento bendrų įmonės pajamų.

Daugiau informacijos apie TEO įmonių grupės 2014 metų rezultatus galima rasti bendrovės tinklalapyje internete.