Rugsėjo TOP 10:

1. Destiny

2. Diablo III: Reaper of Souls

3. Call of Duty: Ghosts

4. Infamous

5. Infamous: Second Son

6. NBA 2K14

7. Diablo III

8. The Last of Us (+Remastered)

9. The Elder Scrolls Anthology

10. Beyond Two Souls

Nepaisant to, jog nebuvo sutiktas taip šiltai, kaip tikėjosi dalis žaidėjų, „Destiny“ buvo perkamiausiu praėjusio mėnesio „Technoramos“ žaidimu.

Leidėja „Activision Blizzard“ vienu metu skelbė, kad į „Destiny“ investuos pusę milijardo dolerių. Vėliau žaidimo kūrėjai „Bungie“ patikslino informaciją teigdami, kad „Destiny“ biudžetas „nė nepriartėja prie 500 mln. dol.“ ir kad minima suma greičiausiai žymi ilgalaikės investicijos dydį.

Kad ir kaip ten bebūtų, į reklamą investuoti pinigai nenuėjo veltui. Per pirmas penkias prekybos dienas iš „Destiny“ pardavimų gauta 325 mln. dol. pajamų (~5 mln. parduotų kopijų).

Tiesa, kai kuriems žaidimas pasiseka išpopuliarėti be jokios reklamos. Šiandien studija „Undead Labs“ paskelbė, kad jos atviro pasaulio zombių žaidimas „State of Decay“ pardavė 2 mln. kopijų.