Pasak buvusio Australijos studijos „Team Bondi“ personalo, „Rockstar Games“ pradėjo niekinti jų studiją už neatsakingą darbą ir vadovavimą, kuriant „L.A. Noire“ žaidimą.

„Rockstar“ leido suprasti, jog neketina leisti jokių tolimesnių studijos žaidimų. Kompanijos teigimu, be jų investuotų pinigų „Team Bondi“ būtų išnykusi dar prieš keletą metų.

„Daug girdėjau apie „Rockstar Games“ nepasitenkinimą Team Bondi studija. „Rockstar Games“ aiškiai pasakė, jog ateityje nebeleis studijos žaidimų.“ – teigė vienas buvusių Australijos studijos žaidimo kūrėjų. Personalas taip pat prasitarė apie blogas darbo sąlygas, elgesį su darbuotojais.

„Kadangi „Rockstar“ santykiai su studija žlugo, „Team Bondi“ ieško naujo leidėjo savo sekančiam žaidimui. Brendanas mano, jog „L.A. Noire“ buvo sėkmingas projektas, įgyvendintas tik dėl jo vizijos, tačiau manau, jog būtent „Rockstar“ išgelbėjo projektą. „L.A. Noire“ nebūtų išvydęs dienos šviesos be jų pagalbos.“

„Jie tęsė pradėtą darbą ir investavo savo pinigus į žadimo marketingą. Be jų pagalbos ir palaikymo, „Team Bondi“ būtų išnykusi dar prieš keletą metų.“ Po to, kai „Sony“ paliko projektą, 2006 metais „Rockstar Games“ tapo „L.A Noire“ žaidimo leidėja.

„Rockstar“ taip pat įdėjo milžinišką indelį į žaidimo kūrimą – kompanijos prodiuseriai metams bėgant vis labiau prisidėjo prie kūrimo, atmetė daugelį kvailų sprendimų, priimtų „Team Bondi“ vadovybės.“ – tęsė buvęs personalas.

„Projektui smunkant vis giliau, kompanija pasiūlė programuotojų, animatorių, artistų ir t.t. Dalis konfliktų, vykusių tarp studijos ir „Rockstar“ vyko dėl to, nes pastartoji nepritarė „Team Bondi“ einamai kūrimo krypčiai. Galų gale, „Team Bondi“ vadyba apkaltino „Rockstar“, nes šie per daug kontroliavo kūrybinę žaidimo pusę.“

„Taip pat verta paminėti, jog kompanija labai norėjo studiją paversti kažkuo panašiu į „Rockstar Sydney“ – kuo toliau jie dirbo su „Team Bondi“ studijos vadyba, tuo geriau suprato, jog dirbti su šia studija buvo labai prasta mintis.“

Nutekėję elektroniniai laiškai iš „Team Bondi“ atskleidė, kokie blogi santykiai vyravo tarp „Rockstar“ ir studijos viršininko Brendan McNamara, kuris vieną savo darbuotojų pavadino „pikčiausiu žmogumi, kokį kada nors yra sutikęs“. Šiuo metu tiriama, kokios darbo sąlygos vyravo, kuriant žaidimą.

„Kiekvienas šuo turi jam skirtą dieną. Užvirs pragaras, kai reikės sumokėti už šią“ – Apie pasikeitųsį „L.A. Noire“ logotipą rašė pasipiktinęs McNamara. “Niekada nepamiršiu, jog su manimi elgėtės, kaip su visišku ****.“ – šis elektroninis laiškas buvo netyčia išsiųstas visiems studijos darbuotojams.

„L.A. Noire“ kritikai pasitiko labai gerai.  Žaidimas neseniai anonsuotas AK ir žadamas išleisti šių metų rudenį.