Japoniškas vaidmenų žaidimas „Tales of Zestiria“ kompiuteriuose bus atkuriamas tokiu pačiu 30-ies kadrų per sekundę dažniu kaip ir „PlayStation 3″ bei „PlayStation 4″ konsolėse, skelbiama oficialiame „Tales of“ serijos žaidimų tinklaraštyje.

„Kovos sistema visuomet buvo neatsiejama „Tales of“ žaidimų eigos dalis. Kadrų kaitos keitimas pasirodė sukeliantis didžiules pasekmes tokiems dalykams kaip animacija, balansas, sudėtingumo lygis ir pati kovos mechanika“, – rašoma tinklaraštyje.

„Tales of Zestiria“ asmeniniuose kompiuteriuose ir „PlayStation 4″ konsolėse pasižymės dvigubai didesniu matomumo lauku nei „PlayStation 3″ versijoje, debiutavusioje Japonijoje šių metų sausį. „Far“ nustatymu asmeniniuose kompiuteriuose jis bus dar šiek tiek didesnis.

Asmeniniams kompiuteriams skirta versija taip pat galės būti atvaizduojama negu 1920×1080 (1080p) raiška, naudojama „PlayStation 4″ versijoje, – kad ir 3840×2160 (4K). Ji iš likusių dviejų išsiskirs ir kokybiškesniais šešėliais, tekstūromis bei vaizdo glotninimu (anti-aliasing).

„Tales of Zestiria“ konsolėms „PlayStation 3″ ir „PlayStation 4″ bus išleistas spalio 16, o asmeniniams kompiuteriams – spalio 20 dieną.