Studija „Firefly“ nusprendė pasidalinti savo ateities planais tobulinant neseniai išleistą realaus laiko strateginį žaidimą „Stronghold Crusader 2“. Tačiau iš pradžių pažvelkime į pirmosios savaitės kryžiaus žygių statistiką.

Kūrėjai paviešino paveikslėlį, kuriame galime rasti tikrai įdomios informacijos. Ar žinote kiek maisto buvo pagaminta per pirmąją savaitę po žaidimo pasirodymo? Patikėkit, nors dykuma ir sekinanti, tačiau badauti niekam neteko – žaidėjai prigamino maždaug 1,5 mlrd. vienetų maisto ir surinko tiek pat kitų resursų. Ginklų nukaldinta mažiau – apie 61 mln. vienetų, o iš biednų valstiečių surinkta 6,5 mln. mokesčių. Iš tribušetų buvo iššauta virš 1 mln. užkrėstų gyvūnų. Sudėjus bendrą pražaistą valandų skaičių, gautume 75 metus. Tikras senukas.

Vidutinė mačo trukmė tinklo režime yra 43 minutės. Ilgiausias mačas truko 5 valandas ir 32 minutes. Netektys išties didelės – kryžiaus žygiuose jau žuvo virš 150 mln. karių. Tai yra apytikriai pusė pasaulio populiacijos trečiojo kryžiaus žygio metu.

„Custom Skirmish“ režime prieš kompiuterį iškovotos 80,325 pergalės. Tinklo režime pergalių skaičius siekia 25,172. Galiausiai, žaidėjai sugriovė 219,360 pilių.

O dabar kūrėjų planai. „Firefly“ studijai tai labai svarbus žaidimas, todėl per ateinančias savaites ir mėnesius „Stronghold Crusader 2“ sulauks atnaujinimų bei DLC papildymų. Iš pradžių bus aktyviai taisomos klaidos bei balansas, vėliau kūrėjai imsis DLC kūrimo, žaidimą papildys dar 8 DI veikėjai, nauji žemėlapiai, o taip pat bus perkelti ir klasikiniai žemėlapiai iš pirmojo „Crusader“, atsiras „Steam Workshop“ palaikymas bei kitos naujovės.