Prieš kurį laiką supažindinau su „Steam“ programa, vėliau ir su naujuoju atnaujinimu, kuris iš dalies pakeitė visą sistemą. Dabar dar vienas straipsnis, tik šį kartą orentuotas ne į „Steam“, bet konkrečiai į „Steamworks“ privalumus.
Pradėsiu nuo to, kas yra „Steamworks“. Tai sistema, suteikianti daugybę privalumų tiek žaidėjams, tiek žaidimų kūrėjams. Žaidėjai gauna galimybę išsaugoti žaidimų išsaugojimus „Steam“ serveriuose, įvairiausius pasiekimus ir kitas funkcijas. Žaidimų kūrėjai ko gero gauna dar daugiau – galimybę lengvai platinti savo žaidimą ir į jį be vargo integruoti „Steamworks“ funkcijas, labai paprastą žaidimų atnujinimų sistemą, galimybę kurti ir publikuoti žaidimų DLC papildymus. Vien dėl patogumo vis daugiau žaidimų kūrėjų renkasi būtent „Steam“ sistemą.
„Steamworks“ pranašumas yra ir tas, kad norint platinti žaidimą šioje sistemoje jums nereikia būti profesionaliu žaidimų kūrėju ir dirbti žinomoje kompanijoje. Nesvarbu kas jūs esate ir kur dirbate, nesvarbu ar jūs profesionalas, ar studentas, kuriantis „indie“ žaidimą ar tiesiog žmogus bandantis sukurti kažkokį žaidimą, „Steam“ gali platinti tavo žaidimą be jokių problemų. O taip, jokių nelemtų žaidimų dėžučių gamybos, o tai reiškia, kad jums nereikės padengti gamybos išlaidų. Tiesiog atiduokite savo žaidimą „Steam“ sistemai, kuris bus patalpintas specialiame serveryje. Jokio talpinimo mokesčio. Vienintelis dalykas yra tai, kad „Steam“ nuo jūsų žaidimo kainos nusignybs tik nedidelią dalį sumos nuo kiekvieno atlikto pirkimo. Ir tai yra viskas. Jokių mokesčių. Jokių papildomų sąlygų.
Kuri žaidimą ir jau susidomėjai? Tuomet keliauk čia ir skaityk kiekvieną punktą iš eilės. Žaidimo įtraukimas į „Steam“ atrodo itin paprastai. Iš pradžių parodykite savo kuriamo žaidimo demo versiją „Steam“ atstovams. Patalpinkite jį kur nors serveryje ir parodykite. Jei „Steam“ nuspręs platinti jūsų žaidimą, jie aptars būsimą žaidimo kainą su jumis privačiai. Galite iš anksto nustatyti kuriamo žaidimo išleidimo datą. Norite „Steamworks“ funkcijų? Ne problema. Jas į savo kuriamą žaidimą galite įtraukti kada tik panorėję, nes tai yra paprasta ir atliekama be jokio vargo.
„Steam“ startavo „Mac“ sistemoje, vadinasi, savo žaidimą galite pritaikyti ir „Mac“ OS. Kils jūsų žaidimo pardavimai, nes žaidimą žais daugiau vartotojų.
„Steam“ ir „Unreal“ variklis nuo šiol tarsi vienas daiktas. Tai reiškia, kad visi ateityje kuriami žaidimai šiuo varikliu naudos „Steamworks“ sistemą.
Žaidimų papildymai. Norite sukurti DLC papildymą ir jį išplatinti? Norite sukurti naują žemėlapį, ginklą ar skin‘ą veikėjui? Tai padaryti paprasta naudojantis „Steam“ apmokėjimo ir valdymo sistemomis.
„Steam Cloud“ sistemos dėka žaidėjai gali automatiškai išsaugoti daugumos žaidimų išsaugojimus „Steam“ serveryje. Daugiau nebereikės rūpintis dingstančiais išsaugojimais. Jų nebereikės laikyti savo kompiuteryje. Tiesiog įjunkite žaidimą bet kuriame kompiuteryje ir tęskite žaidimą toliau šios nuostabios sistemos dėka.
„Steam“ užtikrina patogumą pardavėjams, pardavinėjantiems žaidimus bei vartotojams, perkantiems juos. Jūsų žaidimą vartotojai galės pasileisti bet kuriuo metu, nes visi įsigyti žaidimai yra užregistruojami pirkėjo sąskaitoje ir ten lieka visam laikui.
„Steam“ pasižymi ir statistikos rinkimu. Galite stebėti žaidimų pardavimus, žaidėjų statistiką. Kūrėjai be didesnio vargo gali suplanuoti ir pradėti savo kuriamo žaidimo beta testą, išleisti demo versiją.
„Steam“ DRM. Naudodamiesi „Steamworks“ sistema jūsų žaidimas automatiškai gauną saugią ir patikimą DRM apsaugą. Nereikia rūpintis dėl apsaugos kūrimo ar neveikiančiais serveriais. Žaidimų kūrėjų darbas yra kurti žaidimus, o DRM apsauga tegul pasirūpina „Steam“! Daugiau nesijaudinkite nusikaltėlių piratų keliamomis problemomis. Nusprendėte išleisti žaidimo retail versiją? Ne problema. Integruokite „Steamworks“ ir žaidėjai galės aktyvuoti jūsų sukurtą žaidimą „Steam“ sistemoje. Daugybė šios DRM privalumų leis kontroliuoti savo žaidimo pardavimus, regionus, nemokamus savaitgalius ir kitą. Puiki „VAC“ sistema užtikrins, kad jūsų žaidimas yra smagus, saugus ir neteršiamas kenkėjiškomis žaidėjų naudojamomis programomis. „Steamworks“ užtikrins, kad nusikaltėliai, gavę jūsų žaidimo kopiją nelegaliai negalėtų jos pažaisti. „Steamworks“ – saugiausia vieta žaidimų kūrėjams.
Jeigu kuri žaidimą ir rimtai galvoji apie jo platinimą, tuomet pasirink „Steam“.Nesvarbu, jog jūs esate paprastas žaidėjas, kuriantis žaidimą, pabandyk patekti į šią sistemą ir platinti savo žaidimą didžiausioje, populiariausioje ir geriausioje skaitmeninėje parduotuvėje visame pasaulyje. Aš jus paraginu tai daryti. Jei kurčiau žaidimą, pirma mintis būtų, jog žaidimą reikia platinti tik šioje sistemoje. „Steam“ – ko gero geriausia vieta žaidimų kūrėjams.
65 Komentarai
Shilingas
(u) Steam nedėjo ant vartotojų. Kiek rašiau laiškų, support’as atsakė ne vėliau, kaip per dvi dienas. Be to, jei jau lyginam dėžutes vs Steam, tai fiziniai pardavėjai dėję daug labiau, nei Steam.
Steamworks yra puiki sistema žaidimų kūrėjams, suteikianti nemažai privalumų. Todėl akivaizdu, kad jos naudojimas vis didėja, kas ir skatina monopolizaciją. Tik šiuo atveju, kai klientas iš to gauna naudos (Steam Cloud, achievementai, IM sistema), nematau tame nieko blogo.
Bet kokiu atveju, tokių sakinių, kaip “ Aš jus paraginu tai daryti“, tikrai neturėtų būti.
Rage
Aš apie Steamą esu girdėjęs tikrai gerų dalykų, iš kurių susidariau nuomonę, kad jie tikrai nėra dėję ant vartotojų. Pvz.: Vienas žmogus nusipirko žaidimą pilna kaina, kai jau kitą dieną tam pačiam žaidimui buvo 50% nuolaida. Parašė Steamui ir atgavo pusę mokėtų pinigų. Dar gerai ir tuo, kad dažnai būna akcijos. Burundukas sako „perki žaidimus 2x kaina“. Niekas neliepia jų pirkti tokiom kainom. Palauki akcijos ir perki 3 kart pigiau.
Riot
O ką daryt jei noriu žaidimą pažaisti atostogaudamas kur nėra interneto?
Gediminas
Tokiu atvieju galima pasileisti Steam Offline režimu. Be problemų veiks visi single player žaidimai.:)
Shilingas
Įsijungi offline mode ir loši.
O apie VAC ir MW2: VAC banina ne iš karto, o po mėnesio kito, kad sukčiai nežinotų, dėl kurio hacko juos pagavo.
Edvuxas
I Love Steam It Changed My Life !
cAlllipo
I dont’ know what the hell is that Steam so it doesn’t changed my life probably.
P.S. Kiek tau steam’as moka, kad tu moki kiekvieną dieną apie steam’ą naujienas rašai?
GhostDK
Jau Gedimunui dievas tapo steamas. Melskimes nusidelilai kurie steamo nenaudojat 😀
SukteP
I Love Steam It Changed My Life !
3k3z
Kol nebus per steam galima nusipirkt limonado tol nepatiks >:(
Xrsgamer
gediminas tapo priklausomas nuo steam:-]
STEAM IS POOP
[DGX]XBEAST
F*** Steam, Use Xfire !
„Recycle Bin“ – geriausia vieta Steam 🙂
Domenique
Domnage
Niekas čia kaltinimais nesisvaido, tiesiog kartais jau juokinga žiūrint į tokius atvejus. Prieš Gediminą nieko absoliučiai neturiu, o straipsneliai man bent jau, GAL ir pravers ateityje, jei nustosiu vogt iš žaidimų kūrėjų ir pasuksiu doros keliu. Žiūrint į visą šitą pirato ir skurdžiaus akimis… Tiesiog ne man suvokt…:D
Xrsgamer
kaip viename pc gamer zurnale rasė steam turi pasitrauktiB)
Edited: geriau pirksiu su dezutem nei is steam.
p.s dezutes galima bent rankose turet ar draugui paskolint
GomBas
I like STEAM, but it didn’t change my life!
mantazr
Steam lupa pinigus jus gal mastykit galva o ne sikna steam buna pilna nuolaidu nuo 10proc iki 100proc buvo galima portala pasimt nemokamai kazkuria diena kai kitur butum kokia 50lt sumokejas jiem tikrai nenusisikt ant klijantu kiek jiem rasiau pastoviai atrase ir ne botas xD o zmogus padare achievmentus kas manau yra tikrai gerai Valve mldc yra tarkim ant tf2 atnaujinimus leidzia ir leidzia for free kai kitos firmos keli nauji map ir keli bug istaisimai ir 15 doleriu as skaitau steam kaip xbox live tik kad nereik moket menesinio mokescio. Mldc kad rasai naujienas , idomu paskaityt. Valve & Blizzard = THE BEST
piliule
Būtų įsdomu pamatyti kas būtų jeigu iš Gedemino acc pavogtų,tada jau laukčiau jo straipsnių 😀
jth
o kaip pvz daryt tada kai esi zaidima nusipirkes ir ji parsisiunti kas tada jei persirasai operacine sistema kaip tuos zaidimus atgaut tada ?
Assaultas
Das is schlecht! Rot Alarm!