Prieš kurį laiką supažindinau su „Steam“ programa, vėliau ir su naujuoju atnaujinimu, kuris iš dalies pakeitė visą sistemą. Dabar dar vienas straipsnis, tik šį kartą orentuotas ne į „Steam“, bet konkrečiai į „Steamworks“ privalumus.

Pradėsiu nuo to, kas yra „Steamworks“. Tai sistema, suteikianti daugybę privalumų tiek žaidėjams, tiek žaidimų kūrėjams. Žaidėjai gauna galimybę išsaugoti žaidimų išsaugojimus „Steam“ serveriuose, įvairiausius pasiekimus ir kitas funkcijas. Žaidimų kūrėjai ko gero gauna dar daugiau – galimybę lengvai platinti savo žaidimą ir į jį be vargo integruoti „Steamworks“ funkcijas, labai paprastą žaidimų atnujinimų sistemą, galimybę kurti ir publikuoti žaidimų DLC papildymus. Vien dėl patogumo vis daugiau žaidimų kūrėjų renkasi būtent „Steam“ sistemą.

„Steamworks“ pranašumas yra ir tas, kad norint platinti žaidimą šioje sistemoje jums nereikia būti profesionaliu žaidimų kūrėju ir dirbti žinomoje kompanijoje. Nesvarbu kas jūs esate ir kur dirbate, nesvarbu ar jūs profesionalas, ar studentas, kuriantis „indie“ žaidimą ar tiesiog žmogus bandantis sukurti kažkokį žaidimą, „Steam“ gali platinti tavo žaidimą be jokių problemų. O taip, jokių nelemtų žaidimų dėžučių gamybos, o tai reiškia, kad jums nereikės padengti gamybos išlaidų. Tiesiog atiduokite savo žaidimą „Steam“ sistemai, kuris bus patalpintas specialiame serveryje. Jokio talpinimo mokesčio. Vienintelis dalykas yra tai, kad „Steam“ nuo jūsų žaidimo kainos nusignybs tik nedidelią dalį sumos nuo kiekvieno atlikto pirkimo. Ir tai yra viskas. Jokių mokesčių. Jokių papildomų sąlygų.

Kuri žaidimą ir jau susidomėjai? Tuomet keliauk čia ir skaityk kiekvieną punktą iš eilės. Žaidimo įtraukimas į „Steam“ atrodo itin paprastai. Iš pradžių parodykite savo kuriamo žaidimo demo versiją „Steam“ atstovams. Patalpinkite jį kur nors serveryje ir parodykite. Jei „Steam“ nuspręs platinti jūsų žaidimą, jie aptars būsimą žaidimo kainą su jumis privačiai. Galite iš anksto nustatyti kuriamo žaidimo išleidimo datą. Norite „Steamworks“ funkcijų? Ne problema. Jas į savo kuriamą žaidimą galite įtraukti kada tik panorėję, nes tai yra paprasta ir atliekama be jokio vargo.

„Steam“ startavo „Mac“ sistemoje, vadinasi, savo žaidimą galite pritaikyti ir „Mac“ OS. Kils jūsų žaidimo pardavimai, nes žaidimą žais daugiau vartotojų.

„Steam“ ir „Unreal“ variklis nuo šiol tarsi vienas daiktas. Tai reiškia, kad visi ateityje kuriami žaidimai šiuo varikliu naudos „Steamworks“ sistemą.

Žaidimų papildymai. Norite sukurti DLC papildymą ir jį išplatinti? Norite sukurti naują žemėlapį, ginklą ar skin‘ą veikėjui? Tai padaryti paprasta naudojantis „Steam“ apmokėjimo ir valdymo sistemomis.

„Steam Cloud“ sistemos dėka žaidėjai gali automatiškai išsaugoti daugumos žaidimų išsaugojimus „Steam“ serveryje. Daugiau nebereikės rūpintis dingstančiais išsaugojimais. Jų nebereikės laikyti savo kompiuteryje. Tiesiog įjunkite žaidimą bet kuriame kompiuteryje ir tęskite žaidimą toliau šios nuostabios sistemos dėka.

„Steam“ užtikrina patogumą pardavėjams, pardavinėjantiems žaidimus bei vartotojams, perkantiems juos. Jūsų žaidimą vartotojai galės pasileisti bet kuriuo metu, nes visi įsigyti žaidimai yra užregistruojami pirkėjo sąskaitoje ir ten lieka visam laikui.

„Steam“ pasižymi ir statistikos rinkimu. Galite stebėti žaidimų pardavimus, žaidėjų statistiką. Kūrėjai be didesnio vargo gali suplanuoti ir pradėti savo kuriamo žaidimo beta testą, išleisti demo versiją.

„Steam“ DRM. Naudodamiesi „Steamworks“ sistema jūsų žaidimas automatiškai gauną saugią ir patikimą DRM apsaugą. Nereikia rūpintis dėl apsaugos kūrimo ar neveikiančiais serveriais. Žaidimų kūrėjų darbas yra kurti žaidimus, o DRM apsauga tegul pasirūpina „Steam“! Daugiau nesijaudinkite nusikaltėlių piratų keliamomis problemomis. Nusprendėte išleisti žaidimo retail versiją? Ne problema. Integruokite „Steamworks“ ir žaidėjai galės aktyvuoti jūsų sukurtą žaidimą „Steam“ sistemoje. Daugybė šios DRM privalumų leis kontroliuoti savo žaidimo pardavimus, regionus, nemokamus savaitgalius ir kitą. Puiki „VAC“ sistema užtikrins, kad jūsų žaidimas yra smagus, saugus ir neteršiamas kenkėjiškomis žaidėjų naudojamomis programomis. „Steamworks“ užtikrins, kad nusikaltėliai, gavę jūsų žaidimo kopiją nelegaliai negalėtų jos pažaisti. „Steamworks“ – saugiausia vieta žaidimų kūrėjams.

Jeigu kuri žaidimą ir rimtai galvoji apie jo platinimą, tuomet pasirink „Steam“.Nesvarbu, jog jūs esate paprastas žaidėjas, kuriantis žaidimą, pabandyk patekti į šią sistemą ir platinti savo žaidimą didžiausioje, populiariausioje ir geriausioje skaitmeninėje parduotuvėje visame pasaulyje. Aš jus paraginu tai daryti. Jei kurčiau žaidimą, pirma mintis būtų, jog žaidimą reikia platinti tik šioje sistemoje. „Steam“ – ko gero geriausia vieta žaidimų kūrėjams.