„Tiny Lab Productions“ yra nedidelė lietuvių video žaidimų studija, įsikūrusi Kaune. Pradėjusi dirbti praėjusių metų sausį, „Tiny Lab Productions“ šį mėnesį išleidžia jau antrą savo žaidimą – naršyklėje žaidžiamą internetinę strategiją „Nebula44″. „Nebula44″ turėjo būti debiutiniu studijos žaidimu, bet juo taip ir netapo – jį aplenkė nedidelis žaidimukas „Gotcha!“, išleistas šių kovą mobiliesiems telefonams. Apie naujausią ir, kaip sako patys kūrėjai, svarbiausią savo projektą – „Nebula44″ – kalbamės su „Tiny Labs Production“ darbų koordinatoriumi Artūru Šlajumi.

Pavasarį buvo išleistas „Tiny Lab Productions“ žaidimas „Gotcha!“. Jis sulaukė palankių vertinimų ir dosnaus dėmesio iš Lietuvos žaidėjų. Bet tikriausiai mažai kas žino, kad tuo metu vis dar dirbote prie naršyklinės daugelio žaidėjų strategijos „Nebula44″. Kuris žaidimas būtų tinkamesnė „Tiny Lab Productions“ vizitinė kortelė: „Gotcha!“ ar „Nebula44″?

– Žinoma, kad „Nebula44″! „Gotcha!“ tebuvo eksperimentas, sukurtas laisvalaikiu. Norėjome pažiūrėti ar sunku kurti žaidimus mobiliesiems įrenginiams. Kadangi „iPhone“ po ranka neturėjome, kūrėme žaidimą „Android“ išmaniesiems telefonams.

   Vėliau nusprendėme, kad žaidimai mobiliems – ne mums. Bent jau kol kas. Šiuo metu pilnu pajėgumu dirbame prie „Nebula44″.

„Nebula44″ yra faktiškai pirmasis jūsų, kaip „Tiny Lab Productions“, žaidimas. Kaip kilo mintis įkurti savo video žaidimų studiją ir pradėti darbus prie kosminės strategijos kūrimo?

– Prieš tris ar keturis metus, besisvečiuojant pas draugą, kilo mintis – o jeigu mes padarytume žaidimą? Žaidimus žaidžiam, bet va naršyklinio, tokio, kokio norime, nėra. Įgūdžių lyg ir turime, tai gal pabandom?
   Gerus metus ši mintis sklandė kažkur pasąmonėje ir pasirodydavo juokų forma, kol galų gale kažkaip ėmėm ir nusprendėm – darom. Taip nusprendėm dar galbūt ir todėl, kad atsirado žmonių, kurie bent jau žaidimo prototipą pagamintų.

Kokių žinių ir sugebėjimų privalo turėti žmogus, norintis prisidėti prie video žaidimo kūrimo? Ar jis turi būtinai mokėti programuoti, projektuoti žaidimo objektus ar mokėti piešti koncepcinius piešinius?
–  Priklauso nuo žaidimo. Gali reikėti darbuotojų, kurie kurtų muziką ir garsus, bei žaidimo scenarijaus plėtotojų, kuriems dažnai irgi tenka šiek tiek paprogramuoti.
   Žinoma, taip pat reikia ir žmonių, kurių įnašas realiai neatneša jokių apčiuopiamų rezultatų, nes jie dažniausiai dirba tik kaip patarėjai.
   Jau išleidus žaidimą dar būtų neblogai turėti ir žmonių, kurie rūpintųsi jo reklama.

Kas galiausiai davė impulsą pradėti pirmuosius darbus prie „Nebula44″?
– Labiausiai pasiryžti padėjo tai, kad šio žaidimo kūrimas tapo mūsų Kauno Technologijos Universiteto (KTU) informatikos studijų programos baigiamąja praktika ir bakalauro darbu.
   Sėdome su draugu ir pradėjome kurti žaidimą ant popieriaus lapų: kokia bus visata, kokie karių tipai, kaip veiks statybos ar resursai ir t.t. Surašėme tokį didelį koncepcijos dokumentą. Po to jį sukėlėm į „Google Docs“ ir pradėjom programuoti.

Ar dar turite tą dokumentą su originaliąja koncepcija?
– Tas dokumentas vis dar yra, tik su žaidimu jis nelabai ir besisieja. Labai juokinga dabar jį skaityti . Buvom prigalvoję įvairiausių dalykų, tačiau jie arba pasirodė per sudėtingi, arba tiesiog niekam nereikalingi. Ech, ką jau padarysi.
Ką reiškia asteroidiškas žaidimo pavadinimas Nebula44″?
Nebula išvertus iš anglų kalbos – kosminis ūkas. Pavadinimas kilo iš istorijos, kurią kūrėme, tačiau ji taip ir liko tik mūsų galvose. Trumpai ji skambėtu taip: žmonės paliko Žemės planetą motininiais laivais, nes ją ištiko nesuvaldoma krizė. Jie išskrido ieškoti naujų namų. Kažkur pakeliui nutiko baisi tragedija, ir jie visi atsidūrė išmėtyti kosminiame ūke, kas sau, atskirai. Susiradę po planetą, žmonės jose įsikūrė su savo motininiais laivais. Toliau jau duodamas žaidimas į rankas ir istoriją vystai pats.
O tie skaičiai pavadinimo pabaigoje?
– Skaičiuką 44 pridėjome, nes nusprendėme, kad įvedus į paiešką tiesiog „nebula“ mūsų žaidimas paskęstų tarp nereikšmingų rezultatų. Vėliau pastebėjome, kad laikant SHIFT gaunasi $$. Bet čia tikrai tik atsitiktinumas.

Rinkoje buvo ir vis dar yra kitų naršyklėje žaidžiamų internetinių daugelio žaidėjų kosminių strategijų. Gal tarp jų buvo koks nors darbas, iš kurio sėmėtės įkvėpimo kurdami „Nebula44“?
– Mūsų komandoje yra žmogus, kurį mes kartais vadinam „balansuotoju“, o kartais – tiesiog „protknisiu“. Jis naršyklinius žaidimus žaidžia jau beveik 12 metų, tad tikrai nemažai jų išbandė. Pagrindinis jo darbas ir yra pasirūpinti tuo, kad būdami programuotojais ir dizaineriais nepridarytume visiškų nesąmonių žaidimo eigoje.
   Būna taip: kyla idėja, apsvarstome ją, tada skambinam mūsų balansuotojui ir aptarinėjame viską su juo. Jeigu neįžvelgiame kokių nors klaidų, tada programuojam ir paišom.
   O generuodami idėjas, žinoma, atsižvelgėme į kitų žaidimų patirtį. Pamąstome, kodėl kurie nors kūrėjai padarė vienaip ar kitaip, kokios to pasekmės. Jeigu jie padaro klaidą – mes stengiamės tokių nekartoti. Labai daug žaidimų kūrėjų stengiasi taisyti problemų padarinius, pavyzdžiui, blokuoja žaidėjus, turinčius keletą paskyrų. Mes stengiamės padaryti taip, kad tokios problemos apskritai nekiltų ir žaidėjui turėti keletą paskyrų nebūtu tikslo.
   Konkrečiai vieno žaidimo, iš kurio sėmėmės daugiausiai įkvėpimo, įvardinti negaliu, tačiau išvardinsiu įsimintiniausius: „Utopia, Space“, „Travian“, „Riterių karai“, „Nemexia“, „ Imperion“, „Ceasary“, „Destiny Sphere“. Ir, žinoma, daug kitų, kurie dabar užsimiršo.

Ištaisytų klaidų sąrašai

Kas buvo sunkiausia dirbant prie „Nebula44“?

– Buvo kilusios kelios didelės problemos.
   Pirmoji – surinkti komandą. Su programuotojais buvo paprasta, mat studijavau informatiką, tad tiesiog prie projekto pakviečiau prisijungti draugus ir kursiokus.
   Su dizaineriais buvo bėda. Tie, kuriuos pažinojau, arba neturėjo įgūdžių, arba tiesiog nenorėjo arba negalėjo. Tad teko ieškoti žmonių.

   Kur tik jų neieškojau… Rašiau forumuose, KTU studentų miestelyje kabinau skelbimus ant medžių, vaikščiojau prie Kauno kolegijos dailės fakulteto ir kalbinau ten studijuojančius. Būdavo kad sako: „taip, šaunu, viskas gerai, papaišysiu ką nors ir atsiųsiu į paštą“, bet taip nieko ir nesulauki. Arba atsiunčia, bet pažiūri ir verkti norisi…

   Galų gale atsiliepė du žmonės: Tomas, pamatęs skelbimą gamedev.lt ir Valdas, radęs mano skelbimą KTU architektūros skelbimų lentoje.

Kaip reaguodavo studentai, kai prasitardavai, kad ieškai darbuotojų kurti video žaidimui?
– Tiesą pasakius, nebuvo kažko tokio, kas labai įsimintų. Galbūt keli ir pasakė „o, gerai, aš irgi norėčiau“, tačiau daugumai studentų turbūt aktualiau buvo ne tai, ką kurti, o kiek mokėsime. Kadangi atlyginimo pasiūlyti negalėjome, tai nedaug žmonių ir susigundė.
Su kokiomis dar problemomis susidūrėte kurdami „Nebula44″?
– Antra bėda buvo susikurti karkasą, ant kurio bus kuriamas žaidimas. Teko išspręsti daug techninių dalykų, kas tikrai atėmė nemažai laiko. Be to teko išmokti kaip efektyviausiai dirbti.
   Dar buvo rūpesčių su patalpomis. Kuriant tokį projektą bent programuotojams yra labai pravartu būti vienam kambaryje. Kadangi finansavimo neturėjome, tai biuro nuoma atkrito. Vienu momentu mąstėme net trise dirbti namie pas draugą.
   Ačiū dievui, mus išgelbėjo KTU. Kadangi šis projektas buvo mūsų bakalauro praktikos baigiamasis darbas, mums buvo suteikta nedidelė patalpėlė KTU elektronikos fakultete, kurioje mes iki šiol sėkmingai gyvename.
Dėl to ir pasivadinote „Tiny Lab Productions“?
– Taip. Už patalpas ir palaikymą noriu padėkoti Tomui Blažauskui ir Eduardui Bareišai. Jeigu ne jie, šis projektas galbūt ir nebūtų išvydęs dienos šviesos.
   Tiesa, „Nebula44″ išleisti užtruko žymiai ilgiau, negu iš pradžių manėme. Kokiais pusantrų metų daugiau… Buvo netgi stadija, kai į klausimą „kada paleidžiat betą?“ atsakinėjome „už savaitės“. Ir taip kokius 4 mėnesius. Galvodavome, jog štai, nedaug liko, bet vis kas nors išlįsdavo. Pataisydavome, o tada vėl kažkas kito. Ir taip, rodos be galo.

Kai kurie Games.lt nariai norėtų ateityje dirbti prie video žaidimų kūrimo. Ką jiems patartum?
– Jeigu įmanoma, prisijunkite prie jau esamo žaidimo. Pavyzdžiui, ateikite pas mus į „Tiny Lab Productions“. Mums šiuo metu praverstų „Ruby/Scala“ programuotojai.

   Arba susirinkite stiprią komandą, kuri būtų pasiryžusi be galo daug dirbti. Ir, greičiausiai, tuo metu nieko neuždirbti.
   Kai sužinai žaidimų kūrimo virtuvę, nenustembi, kodėl tiek daug idėjų tiesiog ir miršta prototipo lygmenyje. Užtenka pažiūrėti į gamedev forumus.
„Nebula44“ daugiau nei pusmetį buvo prieinamas tik anglų kalba. Kodėl dabar nusprendėte išleisti ir lietuvišką žaidimo versiją?
– Tą pusmetį jis buvo bandomojoje beta stadijoje. Pirmas mūsų blynas tikrai buvo prisvilęs, kaip, beje, ir antras. Teko keisti visą žaidimo galaktiką ir netgi kai kuriuos žaidimo principus, kai pamatėme klaidas žaidimo eigoje.
   Kadangi beta testuotojai paprastai yra žmonės, kurie moka anglų kalbą, tai ir nesivarginome tuo metu išversti žaidimo.
   O dabartinė lietuviška versija tai tiesiog mūsų plano dalis. Žaidimas patikrintas, jis veikia ir jame nėra jokių milžiniškų bėdų, jį žaisti malonu. Pats metas po dvejų kūrimo metų parodyti išbaigtą „Nebula44″ publikai. Po Lietuvos rinkos seks kitos užsienio šalys – tikimės plėstis ir augti!

Norint, kad bet koks daugelio žaidėjų internetinis žaidimas funkcionuotų, būtina turėti nuolatinių žaidėjų bendruomenę. Ar buvo sunku į save atkreipti dėmesį ir pakviesti žaidėjus išbandyti „Nebula44″?
– Na, mes beveik nesireklamavome. Dar prieš išleidžiant žaidimą važinėjome po Kaune ir Vilniuje vykstančius „barcampus“, visiem pasakojom ką mes čia darom ir kaip čia bus kietai. Aišku, tuo metu turėjome tik prototipą, bet žmonėms jau patiko. Kvietėme visus registruotis į beta versijos testavimus ir dalinome skrajutes. Taip surinkome apie 200 būsimų testuotojų el. pašto adresų.
   Po pirmos beta versijos paleidimo išsiuntėme jiems laiškus ir pasiskelbėme įvairiuose forumuose. Pirmoje beta versijoje surinkome apie 800 žaidėjų, tačiau kadangi joje buvo milžiniška žaidimo eigos spraga, jie greitai išsibarstė.
   Tada, po poros mėnesių, sekė antroji beta, į kurią susirinko apie 300 žmonių. Dar po ketvirčio metų buvo trečioji beta , kurioje dalyvavo apie 100 ištikimiausių testuotojų.
Kodėl su kiekviena nauja beta versija „Nebula44″ testuotojų skaičius vis mažėjo? Juk, atrodytų, naujesnės beta versijos žaidėjams leidžia išbandyti kaskart vis labiau išbaigtą žaidimą.
– Tendencija liūdna, bet paprastai paaiškinama: nuvylus žmogų jį prikalbinti grįžti išbandyti žaidimą dar kartą yra labai sunku. Jis tiesiog turi blogus prisiminimus ir nenori dar kartą to patirti. Netgi jeigu klaidos, kurios jį atgrasė, jau ištaisytos, turi labai pasistengti, pavyzdžiui, padaryti ką nors tokio, ko jis labai trokšta, idant jį prisiviliotum atgal. Vienam iš mūsų testuotojų toks dalykas buvo sąjungų įvedimas į žaidimą.
   Ar ateityje seksis pritraukti žaidėjų, parodys tik laikas. Aišku, tikimės, kad seksis.

Kas „Nebula44″ labiausiai masina žaidėjus? Jeigu reikėtų pradėti reklamos kampaniją, kokios „Nebula44″ savybės būtų afišuojamos?
– Ko gero stipriausias mūsų koziris – realaus laiko strategijų elementai. Paprastai naršyklinės strategijos būna labai jau… naršyklinės. Į sąjungą gali pakviesti bet ką, taip pat ir užpulti. Tau visiškai neįdomu kas tavo kaimynai, nes piktas kaimynas reiškia tik tiek, kad jeigu jis tave puls, tai apie tai sužinosi prieš mažesnį laiko tarpą.
   Aš pats esu didelis RTS mėgėjas ir tokia situacija manęs netenkino. Todėl mūsų žaidime erdvė yra reali ir per ją keliaujantys laivai pakeliui gali būti sukramtyti to pačio pikto kaimyno. Ir į sąjungą gali pakviesti tik tuos žaidėjus, kurių planetas tu matai.
   Visiem patinka sprogimai ir šūviai, mes padarėme mūšio animaciją, kuri ne tik leidžia pamatyti kas į ką šovė ir kiek žalos padarė, bet ir tiesiog teikia estetinį pasigerėjimą.
   Ir, žinoma, visokios smulkmenos, kaip graži grafika, kredų (žaidimo pinigų, – aut. past.) prekyba tarp žaidėjų, žaidime esantis pokalbių kambarys ir t.t.

„Nebula44“ iš pradžių atrodo paini ir sudėtinga strategija, beje, kaip ir daugelis to paties žanro pavyzdžių. Nemanote, kad šiais laikais, kai vis daugiau žaidėjų ieško naujoviškų ir akimoju perprantamų žaidimų, „Nebula44“ juda priešinga linkme?
– Manome! Bet ką jau darysi.
   Jeigu rimtai, tai kažkuriuo momentu susivokėme, kad mūsų žaidimo sudėtingumas naujam žaidėjui yra kažkur tarp „nieko nesuprantu“ ir „siaubas, kiek mygtukų!“. Tai, savaime suprantama, nėra labai gerai… Todėl pasistengėme dėl naujokų – juos pasitiks įžanginiai filmukai, kuriuose paprastai ir greitai bus paaiškinta žaidimo sąsaja ir elementai. Tik nereikia bijoti paspausti mygtuko „pradžiamokslis“ prie duodamų užduočių.
   Kita vertus, įsižaidus ir įsijautus „Nebula44″ pasidaro ne toks ir sudėtingas. Kad įvykdyti užduotį integralų spręsti neliepiame, tai kas jame sudėtingo?
   Be to, dažnai akimirksniu perprantami žaidimai gana greitai ir nusibosta. Sudėtingumas – tai antras strateginių žaidimų vardas. Užtenka pažiūrėti į tokius grandus kaip „Starcraft“ ar „Warcraft“. Žinoma, našyklinių žaidimų rinkoje, galbūt, yra nemažai tokių žaidėjų, kuriems patinka „FarmVille“ stiliaus žaidimai. Tačiau tikrai esama ir tų, kuriems patinka žaidimai, kur galima vis atrasti kažką naujo ir po daugelio mėnesių.

Internetinių žaidimų gyvavimui užtikrinti reikalinga nuolatinė kūrėjų priežiūra: reikia taisyti klaidas, prižiūrėti serverius, kurti atnaujinimus ir t.t. Nebijote, kad „Tiny Lab Productions“ prie „Nebula44″ gali tekti darbuotis dar labai ilgai?
– Nebijome! Ir netgi labai to norėtume!
   Kurdami „Nebula44″ tikėjomės, kad jeigu pasiseks, iš jo galėsime gyventi ir jį tobulinti bent artimiausius porą metų. Dėl to ir kūrėme žaidimą, kuris patiktų ir mums patiems, ir kurį mes patys žaistumėme.
Ar tai reiškia, kad greitu laiku neišvysime jokio naujo „Tiny Lab Productions“ žaidimo?
– Artimiausiu metu – ne. Jeigu viskas pasiseks ir galėsime leisti sau plėstis, yra šiokių tokių minčių ir apie sekantį projektą. Be to, įgijus tiek patirties jį būtų galima padaryti greičiau ir geriau.

 

„Nebula44“ galima žaisti nemokamai adresu www.nebula44.lt ir www.nebula44.com

30 Komentarai

  • Mont
    Posted 2011-08-11 12:49 0Likes

    Trololololol rašė:

    WeLnYzZz rašė:

    Trololololol rašė:
    Nu ir kas Cekai sukure Mafia Lenkai Call of Juarez ,o Lietuviai pc zaidimu kurime tiek pat pazenge kiek ir naikintuvu gaminime

    koks skirtumas ar cekai ar indenai esme tame kad mafia kompanija priklauso 2k games o call of juarez kurejai priklauso ubisoftui visas finansavimas is ten

    Nu tai kodel Lietuviai negali subur kietu programuotoju ir gauti kokios didesnes kompanijos finansavima ir sukurti gera zaidima

    Tu nuo to geriau pasijauti? Nes siaip, tai cia visiem giliai pch tie svetimtauciai.

  • Ndx
    Posted 2011-08-11 15:20 0Likes

    Trololololol rašė:

    WeLnYzZz rašė:

    Trololololol rašė:
    Nu ir kas Cekai sukure Mafia Lenkai Call of Juarez ,o Lietuviai pc zaidimu kurime tiek pat pazenge kiek ir naikintuvu gaminime

    koks skirtumas ar cekai ar indenai esme tame kad mafia kompanija priklauso 2k games o call of juarez kurejai priklauso ubisoftui visas finansavimas is ten

    Nu tai kodel Lietuviai negali subur kietu programuotoju ir gauti kokios didesnes kompanijos finansavima ir sukurti gera zaidima

    Kodel valstybe neatspausdina daug pinigu ir visiem neisdalija po milijona (tokio pat lygio klausimas)

    Nors ir yra klausimas ar užteks cia esanciu zmoniu, pirma pasakyk kodel turtingi dedes is activision ar ubisoft turetu pasirinkt lietuva?

  • iopla
    Posted 2011-08-12 00:55 0Likes

    Ndx rašė:

    Trololololol rašė:

    WeLnYzZz rašė:

    Trololololol rašė:
    Nu ir kas Cekai sukure Mafia Lenkai Call of Juarez ,o Lietuviai pc zaidimu kurime tiek pat pazenge kiek ir naikintuvu gaminime

    koks skirtumas ar cekai ar indenai esme tame kad mafia kompanija priklauso 2k games o call of juarez kurejai priklauso ubisoftui visas finansavimas is ten

    Nu tai kodel Lietuviai negali subur kietu programuotoju ir gauti kokios didesnes kompanijos finansavima ir sukurti gera zaidima

    Kodel valstybe neatspausdina daug pinigu ir visiem neisdalija po milijona (tokio pat lygio klausimas)

    Nors ir yra klausimas ar užteks cia esanciu zmoniu, pirma pasakyk kodel turtingi dedes is activision ar ubisoft turetu pasirinkt lietuva?

    Tiesiog reikia pirminio produkto, kitaip tariant promotion’o.
    Kitaip tu niekaip negausi jokio finansavimo.
    Padarai super projektas, eini pas leideja ir rodai ka padarei, kito budo nera.

  • GarizzAS
    Posted 2011-08-12 11:51 0Likes

    Pasireikšiu ir aš…
    „Romą pastatė ne per dieną“; reiškias, reik laiko šiai pramonei išplėtoti Lietuvoj. Su tuo laiku ateis ir reikiamos lėšos, jei žmonės nenuleis rankų.
    Negalima paprasčiausiai tikėtis, kad būrys naujokų ims ir sukurs Diablo lygio žaidimą. Blizzard savo įkėlė filmuką apie savo studijos istoriją. Matėt nuo ko jie pradėjo? Tai va…
    iš ne kurių komentarų susidaro įspūdis, kad norit šedevro. Bet net nepanašu, kad ruošiatės palaikyti, kad ir to šedevro kūrimą. Galėtumėt užsiregistruoti ir šitaip palaikyti, galbūt naujai augančią studiją…
    😛

  • Khen
    Posted 2011-08-12 10:17 0Likes

    Galetu rpg sukurt. grafika galetu kad ir kaip dethspank but bet svarbiausiu kad itemai butu normalus ir kad ju dauk budu o deth spank maniciau nesamone:-]

  • arturaz_
    Posted 2011-08-12 11:08 0Likes

    iopla rašė:
    Tiesiog reikia pirminio produkto, kitaip tariant promotion’o.
    Kitaip tu niekaip negausi jokio finansavimo.
    Padarai super projektas, eini pas leideja ir rodai ka padarei, kito budo nera.

    Sūlyčiau paskaičiuoti kiek kainuoja išleisti tokį žaidimą kaip leidžia EA ir tada sapalioti 🙂

  • Tiktok51
    Posted 2011-08-12 14:54 0Likes

    Na is trailerio nelabai ejo suprasti apie ka sis zaidimas ir ka jame konkreciai teks daryti

  • iopla
    Posted 2011-08-12 18:11 0Likes

    arturaz_ rašė:

    iopla rašė:
    Tiesiog reikia pirminio produkto, kitaip tariant promotion’o.
    Kitaip tu niekaip negausi jokio finansavimo.
    Padarai super projektas, eini pas leideja ir rodai ka padarei, kito budo nera.

    Sūlyčiau paskaičiuoti kiek kainuoja išleisti tokį žaidimą kaip leidžia EA ir tada sapalioti 🙂

    Visu pirma niekas neminejo jokio EA.
    Antra as nesapalioju, nes dar karta katoju, kad prasimusti reikia promotion’o, kokios dalies tamsta nesupratote.
    Gal imsite dabar sneket apie koki nors blizzarda ar dar koki biesa, ko as neminejau.

    Ir jaigu iki siol nesupratote kas yra promotion’as prasom pasigooglinti.

  • wrut
    Posted 2011-08-13 08:48 0Likes

    Mont, „Esi fakin rasistas.“ Tai kodėl tu lietuviškai rašai? Tai irgi, beje nacionalizmo, o ne rasizmo, apraiška. Kalbėk esperanto tada ir gyvenk Mėnulyje. Krepšinio irgi nežiūrėk ir nesirk už lietuvių, nes pats save turėsi apkaltint „rasizmu“..

    Nebula bandžiau, tik nežinau ar dar beta. Tikriausiai jau galutinę. Neseniai. Pastačiau porą pastatų pagal tutorialą, uždariau ir pamiršau. Na, nesu naršyklinių žaidimų didelis mėgėjas, nors kai kuriuos iš jų pažaisdavau ir kelis mėnesius. Šitas nuo pat pradžių atrodo pernelyg monotoniškas.

  • F3rox
    Posted 2011-08-19 19:43 0Likes

    *Star* rašė:

    Mont rašė:

    viminkas rašė:
    lietuviai gali irgi zaidimus kurti jei man pavyks ir toliau gerai programavima ir darba su grafiniais irankiais testi kas zino gal prie ju prisidesiu

    Esi fakin rasistas. Ne nuo rases priklauso ar zmogus gali kurti zaidimą, ar ne. Issitrink tuos savo tautos kompleksus, blyn, ir nekils tokiu minciu „ar lietuviai ta ar ana“.

    O siaip smagus gyvenimas laukia situ bicu (as rimtai). Ateini i darba, kuri zaidima su draugais, jautiesi kaip namie, nes pats esi sau bosas. Niekas tau nieko ir per daug neaiskina, su komanda visi draugiskai siekiat zaidima geresni padaryt, kad pelna imone pasiektu. Nuolat vyrauja nuotaikos pasaulio uzkariavimo. 😀

    Pasaulio zaidimais neuzkariausi.

    O kuo uzkariausi , krepsiniu? 😀 |)

Komentuoti