Leidėja „Ubisoft“ į „Splinter Cell: Blacklist“ dėjo daug vilčių. Buvo tikimasi, kad pirmojo studijos „Ubisoft Toronto“ žaidimo pardavimai sieks bent 5 milijonus kopijų. Praėjus mažiau nei trims mėnesiams nuo „Blacklist“ debiuto, leidėja įspėjo investuotojus, kad jo pardavimai ne tokie geri, kokių laukta. Pavyko parduoti tik 2 milijonus kopijų.
Tai maždaug tiek pat, kiek pardavė „Splinter Cell: Conviction“.
Duodamas interviu žurnalui „Official Xbox Magazine“, žaidimo animacijos režisierius Kristjanas Zadziukas aptarė „Splinter Cell“ serijos dabartį ir jos netolimą ateitį.
„Mes neturime tokios prabangos kaip „Assassin’s Creed“, kur jau yra nusistovėjusi formulė; mes vis dar evoliucionuojame“, – sakė K. Zadziukas.
„Pažvelgęs į juos pamatytum, jog nėra dviejų tokių pačių „Splinter Cell“ žaidimų. Jie visi evoliucionavo ir adaptavosi. Man tai juos paverčia labai įdomiais. Mes artėjame prie to, koks iš tikrųjų šis žaidimas turėtų būti, bet tai nebūtinai yra apie „Splinter Cell“ tapsmą 15-16 mln. parduodančiu „Call of Duty“ tipo hitu. Galbūt tai yra apie „Splinter Cell“ tapimą geriausiu „Splinter Cell“ žaidimu, kokiu jis tik gali būti“, – kalbėjo „Splinter Cell: Blacklist“ animacijos režisierius.
17 Komentarai
Ispudingas
Tai kam mums dabar daryt kad milijonu neuzdirbo ir neisleido tu pinigu ant keksiu ir nauju auto, jezus kaip gaila
Talwar
Tegu kuria kokybiškus stealth action žaidimus, o ne kažkokius hibridus, tada ir sulauks trokštamų pardavimų skaičių.
rokis13
Kad lygtais buvo šiokia tokia formulė: pirmi 3 žaidimai. Tiesą sakant 3 dalis man patiko labiausiai, ir nesupykčiau, jeigu vėl kažką tokio sukurtų.
-untanis-
Man Chaos Theory paliko didžiausią įspudį- įstorija įdomi (nors atspėjau kas bus priešas- išsidavė dar pandora tommorow), gameplay’us geras- turi naudotis viskuo, nes pastebėjimas yra kone lygus mirčiai. Išgyvent dar gali, bet teks pasistengt, kad kailį išneštum. Grafika irgi ne medinė, garso takelis irgi gerai sutvarkytas. Tuo metu Stealth dar kažką reiškė- dabar turi pereit visą Conviction COD stilium. Blacklist’e šiek tiek pagerėjo situacija, bet dar ne visai grįžta į vėžes. Tikiuosi, kad kūrėjai susipras, kad pirmos trys dalys buvo šedevrai , ir netgi dabar sunkiai rasčiau žaidimą, panašų i Chaos theory.
Damageplanas
Pritariu trims aukščiau rašiusiems. Chaos Theory galima vadinti šedevru, o toliau serija smuko tik žemyn, per daug bandoma įtikti masėms.
sig
Chaos Theory išties buvo tas momentas kai kūrėjai jau buvo atradę tą formulę. Žaidimas buvo toks kad nei pridėsi, nei atimsi, o tokių pasitaiko retai. Bet va dėja ar leidėjų spaudžiami, ar dar velnias žino ko varomi, nusprendė toliau eksperimentuoti ir iš to gavome kuo toliau tuo labiau nevykusius projektus.
cidas
Bet, reikia pripažinti, jog Blacklist visgi yra arčiau tikrojo Splinter Cell negu Conviction 🙂 Nors ir aš išsiilgau senųjų serijos žaidimų…
wrut
Man rodos jei jie padarytų tikrą stealth žaidimą, tai gal ir tų 2 milijonų neparduotų, nes tai labai nišinis žanras.
Talwar
Gero žaidimo pirkėjų visada atsiras, beto kaina turi atitikt kokybę.
Equinox
Reik nauja formule kurt? Kam per naujo isradyneti dvirati? (s) nemeluosiu, man asmeniskai labiau traukia pandora tommorow.. vien del to, jog tai buvo pirmasis tokio stiliaus zaidimas kuri zaidziau, uzkabino tikrai ilgam, nesigailiu nei viena praleista valanda prie to zaidimo, galbut nesutiksite su manimi, bet tuomet, man zaidimo mechanika atrode unreal, o garso takelis taip gerai priderintas prie tavo gameplay, kad atsiprasau….(v) gryzkit prie saknu(!)(!)
Sly_Cooper
Zmonems tokio tipo zaidimai, del tokiu masiniu zaidimu, kaip COD, pasidare per sunkus, neidomus ir t.t., 2003m. karta tokius zaidimus labiau vertindavo, nei dabartine. Todel ir sio zaidimo kokybe cia niekuom kalta del esamu pardavimu, tiesiog beda yra dabartinis siauras zmoniu ratas norintys zaisti tokio tipo zaidimus. Isivaizduokit paaugli einanti i parduotuve su £40 kiseneje, lentynoje guli naujas Splinter Cell , bei koks tarkim COD ar Battlefield – spekit, ka dauguma pirkeju pasirinks? Atsakima visi gerai zinome.
mario321
Man labiausiai patiko Pandora Tomorrow. Patiko ir kitos dalys, nors Conviction jau neturejo tiek stealth elementu. Dar nezaidziau 1 dalies ir Blacklist.
Špyžius
Pasaulis gan keistas. Kuriamos žaidimų serijos ir tęsiniai, kurie nesusilaukia populiarumo, tačiau kažkodėl pirmieji serijos žaidimai būna ir parduodami gerai ir patys iš savęs sugeneruoja 2/3 šitų tolimesnių popsinių tęsinių pardavimų (nes juos perka pirmų dalių fanai). Splinter Cell ir visos kitos serijos tokios ilgos ne todėl, kad kitų pavadinimų nėra, o todėl, kad pirmieji žaidimai buvo labai geri ir sukūrė fanų bazę, kurią bandant praplėsti gaunasi ne kažkas. Call of Duty dar ir dabar lyginami su antrąją dalimi ir antroji beabejo yra geresnė už tas naujas. Call of Duty irgi kažkada buvo geras. Taip, kad gal tiesiog norint parduoti daug nereikia ieškoti naujų formulių, o tiesiog atsigręžti atgal ar tiesiog išklausyti fanų nuomones.
dviveidis
Galiu pateikti neblogą formulę:
Pirmųjų dalių tipo gameplay’us+ šiuolaikinė grafika ir fizika- naujovės iš conviction= Awesome Splinter Cell 😉
sN1k4R
Balso nebutu pakeite, butu sove i virsu 🙂 Bent as ziuriu pagal save, ko man netiko 🙂
sig
Hitman naujausia dalis tai išlaikė tą patį 47 balso aktorių, bet pats žaidimas vistiek š gavosi. Blacklist irgi nelabai būtų skirtumas jei tas pats Ironside būtų garsinęs, nors turiu pripažint tikrai būtų buvę geriau jei Semas, būdamas apie 50 metų, neatrodytų ir neskambėtų kaip 30 metų.
ReloadeR_
Chaos Theory buvo geriausias.