Kaip žinia, „Sony Ericsson“ skiria labai daug dėmesio savo telefonų savybėms, susijusioms su garsu ir fotografavimu. Pastarajai, foto funkcijai pabrėžti skirta visa naujoji bendrovės kampanija. Teigiama, kad visos joje naudojamos nuotraukos užfiksuotos pačiu reklamuojamu telefonu – C905 su 8,1 Mpix raiškos vaizdo matrica.

O kad tai neliktų nepastebėta, kampanija startuoja gruodžio mėnesio žurnalo FHM numeryje. Anot „Sony Ericsson“ marketingo vadovo Davido Hiltono, tai „puiki proga galimybėms pademonstruoti“.

Na, sunku nesutikti. Kita vertus, kažin ar profesionalaus fotografo nuotrauka, padaryta naudojant profesionalų apšvietimą, grimą, retušavimą ir pozuojant profesionaliems modeliams yra tai, ką pavyks užfiksuoti kiekvienam C905 pirkėjui.

Iškart matosi, kad geras telefonas, ane?