Žaidimų leidėjai bei didžiausia Lenkijos kūrėjų kampanija „City Interactive“ paskelbė dirbantys prie naujos taktinės pirmojo asmens šaudyklės „Sniper: Ghost Warrior“.

Žaidimas nukels į fiktyvią Isla Tureno salą Pietų Amerikoje, kur despotiškas karinis režimas, vedamas Generolo Vasquez, nuvertė demokratinę vyriausybę. Būdamas vienas iš slaptos komandosų grupės narių, žaidėjas privalo infiltruotis į maištininkų tvirtovę ir nuversti neišrinktąją valdžią.

Žvalgybos ataskaitos rodo, jog Vasquezas žada susitikti su savo kariuomene senoje naftos perdirbimo gamykloje. Rodosi, puiki proga nužudyti lyderį. Bet vos komandosai atvyksta į salą, paaiškėja, jog situacija pasisuko kita linkme, ir teks prisitaikyti bei naudotis visais kovos įgūdžiais norint užbaigti misiją.

Realizmas žaidime „Sniper: Ghost Warrior“ atliks vieną pagrindinių vaidmenų: tikroviškos balistikos sistemos dėka kiekvienam šūviui įtakos turės nuotolis, gravitacija bei aplinkos faktoriai, pavyzdžiui, vėjo kryptis. Negana to, vešlios džiunglių aplinkos leis žaidėjui naudojantis lapija kaip priedanga atsikratyti pagrindinių taikinių, kol kiti komandos nariai atlijks koreguotojų vaidmenų ir praneš apie priešų pozicijas. Siekdamas taiklaus šūvio, veikėjas privalės sulaikyti kvėpavimą, o žaidimo „Bullet Cam“ sistema leis stebėti stambaus plano vaizdus, kulkai lekiant tiesiai į nieko neįtariantį priešą.

Misija bus padalinta į 16 etapų, pradedant problematišku Generolo nužudymo bandymu, tęsiant naftos bokštuose, šachtoje, pakrantėje bei griuvėsiuose, žaidimo istorijai vėl ir vėl pateikiant įvairių siurprizų. Žaidimas žada būti tikrai atmosferiškas, ir kiekvienas šlamesys džiunglėse išlaikys žaidėją budrų viso žaidimo metu.

„Sniper: Ghost Warrior“ pasirodys PC bei X360 sistemose birželio 25-ąją dieną.