Praėjusią savaitę „Sledgehammer Games“ anonsavo „Call of Duty: Advanced Warfare“ – naujos kartos žaidimą su egzoskeletais, pasaulį terorizuojančiais teroristais bei prieš juos kovojančia organizacija. Bet pasirodo, tai nėra pirmas žaidimas, prie kurio yra tekę dirbti šiai studijai.

Birželio mėnesio „Game Informer“ žurnalo numeryje skaitytojai galėjo susipažinti ne tik su „Call of Duty: Advanced Warfare“, bet ir sužinoti detalių apie atšauktą trečiojo asmens „Call of Duty“ frančizės žaidimą.

Taip, trečiojo asmens. Veiksmas turėjo vykti Vietnamo karo metu Kambodžoje bei Laose. Pasidomėję istorija sužinotume, jog vyko „slaptasis karas“, apimantis tūkstančius mylių požeminių tunelių. Būtent apie šį karą ir turėjo pasakoti šis žaidimas, o paslaptingieji tuneliai turėjo pagardinti „Call of Duty“ frančizę klaustrofobiška atmosfera, kurią matėme „Dead Space“ žaidime.

Kūrėjai prie žaidimo praleido nuo šešių iki aštuonių mėnesių ir turėjo net 15 minučių trukmės veikiantį žaidimo prototipą. Deja, bet „Activision“ neįžvelgė aiškios projekto vizijos, ko pasekoje jis buvo visiškai nutrauktas ir visos „Sledgehammer Games“ jėgos buvo nukreiptos į tuo metu „Infinity Ward“ kuriamą „Modern Warfare 3“.

Pasak „Sledgehammer Games“, numesti projektą į šalį buvo išties nelengvas sprendimas. Jiems patiko dirbti prie šio trečiojo asmens žaidimo ir tai buvo dalykas, kuriuo jie mėgavosi.

Galbūt tai ištiesų būtų buvę kažkas naujo „Call of Duty“ frančizėje? Tuneliai, klaustrofobija, paslaptingumas, trečiojo asmens perspektyva. Bet kas praeityje, tas praeityje. Šiuo metu studija dirba prie „Call of Duty: Advanced Warfare“ ir galbūt tai bus tas žaidimas, kuriame jie galės įgyvendinti visas savo idėjas.