Pernai kovą išleistas miesto planavimo simuliatorius „SimCity“ ilgą laiką buvo ir vis dar tebėra vienas dažniausiai minimų argumentų prieš nuolatinio interneto ryšio reikalaujančius žaidimus.

Žaidėjai nusipirko „SimCity“, pasirūpino stabiliu interneto ryšiu, tačiau ilgą laiką neturėjo galimybės prisiliesti prie to, kas jiems teisėtai priklauso. „SimCity“ serveriai neatlaikė žaidėjų anšlago ir nustojo tinkamai veikti jau pačią pirmą dieną. Vėliau situacija pagerėjo, tačiau vis dar pasitaikydavo didesnių ar mažesnių su serveriais susijusių problemų.

Užuot iš karto leidę žaisti „SimCity“ be interneto, kūrėjai ilgą laiką įrodinėjo, jog tai neįmanoma. Bet, panašiai kaip nutiko su „Xbox One“ konsole ir jos moto „always online“, galiausiai paaiškėjo, kad esant dideliam žaidėjų spaudimui nėra nieko neįmanomo. Netrukus bus išleista pataisa, kuris leis žaisti „SimCity“ neturint interneto ryšio – taip, kaip tai iki šiol darė piratinę versiją parsisiuntę žaidėjai.