Didžiausia žaidimų leidybos kompanija Electronic Arts planuoja tapti didžiausia pramogų industrijos firma pasaulyje.

JAV kompanija paskelbė, jog ruošiasi konkuruoti su tokiomis firmomis, kaip Disney, tačiau sako, jog šį tikslą pasieks tik tada, kai žaidimas taps visuotiniu reiškiniu priimtinu platiems visuomenės sluoksniams.

EA leidžia tokius žaidimus, kaip FIFA ar NBA, taip pat ir filmų žaidimų versijas, kaip kad Harry Potter ar James Bond.
Jos apyvarta per metus perkopė 3 milijardus JAV dolerių, o iki 2009 metų tikimasi, jog suma padvigubės.

EA yra didžiausia žaidimų leidėja pasaulyje, o 2004 metais net 27 išleisti žaidimai buvo parduoti didesniu nei 1 milijono kopijų tiražu.
Devyni iš 20 populiariausių žaidimų, pasirodžiusių Didžiojoje Britanijoje (2004 metais) buvo išleisti Electronic Arts.

Generalinis Europos padalinio direktorius Gerhardas Florinas (Gerhard Florin) pasakė: „Nereikia būti raketų konstruktorium, kad suprasti, jog per kitus penkis metus žaidimų industrija išaugs dvigubai.“ Jo nuomone EA reikės daug laiko, kad pasivytų Disney, kuri praeitais metais pranešė apie 30 milihardų JAV dolerių apyvartą, tačiau tai lieka kompanijos tikslu.

„Mes pritrauksime vis daugiau žmonių, nes žaidimai taps kur kas emocionalesni.“
Ponas Florinas pasakė tikįs, jog sekantis žaidimų konsolių ciklas suteiks pakankamas technologijas, kad kūrėjai galėtų kurti realias emocijas.

Daugiau galios

„Tai iš tiesų labai subtilu, o akys, burna – 5 000 trikampių-poligonų tikrai neperteikia emocijų.“

„Playstation 3 ir Xbox 2 leis sukurti veikėjus sudarytus iš 30 000-ies ar 50 000-ies trikampių,“ – sakė jis.

„Didėjant galiai, filmas Finding Nemo atrodys, taip pat kaip ir žaidimas, tačiau skirtumas tas, kad pastarasis bus interaktyvus,“ – žodžiai, kurie skamba, kaip jau nebe kaip iššūkus, o rūsti realybė, todėl kino pramonės magnatai turėtų susirūpinti.

Gerhardas Florinas sako, jog 50 proc. visų EA žaidimų yra parduodami suaugusiems ir juos žaidžia suaugę žmonės, tačiau supratimas, jog žaidimai yra vaikų pramoga – išliko.

„Mūsų tikslas – masės, o tai atneš ir emocijas.“
EA teigimu žaidimų industrija jau yra didesnė, nei muzikos.

„Niekas nebestovi eilėse prie muzikos.“

Nusivylimas

„Negalite ignoruoti rinkos, kurioje žmonės stovi eilėse vidurnaktį tam, kad nusipirkti vieną ar kitą jai pateikiamą produktą. Kodėl jie tai daro? Nes be galo trokšta.“ – ponas Florinas omenyje turi tokius žaidimus kaip Halo 2 ar Grand Theft Auto: San Andreas.

Janas Bolcas (Jan Bolz), EA Europos padalinio prekybos ir marketingo vice-prezidentas, sako, jog jo firma stengsis, kad žaidimai užimtų centrinę vietą pop kultūroje.

EA yra baigiamojoje diskusijų fazėje, kurios išdava bus TV realybės šou. Jame žiūrovai galės valdyti veikėjus taip pat, kaip ir jų žaidime The Sims.

„Viena iš idėjų yra tokia: jūs valdote šeimą, kuriai sakote, kada eiti į virtuvę ir kada eiti į miegamajį, o su šiuo mechanizmu viso pasaulio žaidėjai, galėtų žaisti televizijos šou.“ – sako ponas Bolcas.

Įžymybės

Jis pažymėjo, jog EA planuoja sukurti tarptautinę apdovanojimų ceremoniją, kuri būtų „Oskarų ir Grami atitikmuo“, o jos metu būtų apdovanojami ir žaidimai, ir muzika, ir filmai. Taip pat pridėjo, jog žaidimų kūrėjai turėtų į žaidimus pritraukti daugiau įžymybių: „Žmonės norės žaisti žaidimus, jeigu juose matys savo idealus. Tokius kaip Robis Viljamsas (Robbie Williams) ar Kristina Agilera (Christina Aguilera).“

Kaip didžiausią iššūkį ponas Florinas paminėjo, jog sunkiausia pasiekti, jog žaidimus žaistų 30-50 metų žmonės, tačiau pastebi: „Yra aiškūs požymiai, kad trisdešimties sulaukę žmonės, grįžę iš darbo, vis dar nori žaisti žaidimus.“
„Jeigu tai taps taisykle – TV stotims bus nelengva, nes sėdėjimas priešais TV ekraną yra vienas iš populiariausių laisvalaikio praleidimo būdų.“