Hideo Kojima duodamas interviu portalo „WhatIfGaming“ atstovams pareiškė, kad šiuo metu siaubo žaidimo „Silent Hills“ kūrimas yra dar pakankamai ankstyvoje stadijoje. Žaidimo laukiantys serijos gerbėjai dar turės luktelti, mat naujasis projektas nepasirodys anksčiau, kaip 2016 metais.

Interviu metu taip pat kūrėjas atskleidė, kad „Kojima Productions“ šiuo metu vis dar eksperimentuoja su pirmojo asmens ir trečiojo asmens kameromis. Jo teigimu, visi sprendimai dėl kameros dar nepriimti, tačiau įmanoma, jog didžiąją žaidimo dalį kamera bus žaidėjui už nugaros ir tik tam tikrose vietose įvykiai bus atvaizduojami iš žaidėjo akių. Kojima dar kartą pabrėžė, kad jis nori sukurti išties baisų žaidimą, o tam puikiai tinka kamera, vaizduojanti veiksmą pirmuoju asmeniu.

Paklaustas, ar „Silent Hills“ leis žaidėjams laisvai klajoti atvirame pasaulyje, Kojima išsisuko nuo tiesioginio atsakymo, atsakydamas, kad „Fox Engine“ grafinis variklis buvo sukurtas tam, kad būtų naudojamas atviro pasaulio žaidimuose. Tad galbūt tai galime laikyti patvirtinimu?

„Silent Hills“ Gamescom 2014 parodoje buvo anonsuotas PS4 konsolei.