Nors nuo PS3 ir ypač „Xbox 360“ pasirodymo praėjo jau nemažai laiko, kalbos apie tai, kuri konsolė visgi geresnė vis dar nerimsta. Smagu, kad daugelis sutaria bent jau dėl to, kad „Wii“, kokia smagi ji bebūtų, liko PS3 ir X360 užnugaryje. Tačiau kas visgi geriau, PS3 ar X360? Čia neretai praverčia žaidimus abiems platformoms kuriančių bendrovių nuomonė. Kas jau kas, o jos tikrai susipažįsta su konsolių galimybėmis ir gali jas palyginti.

Savo mintimis apie konsoles duodamas interviu tinklalapiui „GameIndustry.biz“, pasidalino „Sega Racing Studios“ žaidimų leidėjo vadovas Guy Wilday. Anot jo, „Sony“ tradiciškai išliko laikmetį lenkiančiais novatoriais – naujoviškų, drąsių sprendimų PS3 konsolėje ir žaidimų jai kūrimui skirtuose įrankiuose daug. Iš to kyla ir bėdos – žaidimų kūrėjai sunkiai įsisavina naujoves, dėl kai kurių iš jų tenka keisti senus darbo įpročius. Anot Guy Wilday, „Sony“ padeda su PS3 susipažinti, bet mokymai tokios didelės apimties, kad velniškai sunku viską įsisavinti.

Tuo tarpu darbas su X360, anot „Sega Racing Studio“ vadovo, paprastesnis, greitesnis ir malonesnis. Kuriant žaidimą „Sega Rally Revo“ labai stengėsi, kad abiejose konsolėse jis atrodytų vienodai ir tai pavyko, bet laiko ties PS3 versija visgi sugaišta daugiau. Žvelgiant į perspektyvą, Guy Wilday mato didesnes PS3 perspektyvas, bet dirbti su X360 dabar tikrai patogiau. Anot jo, nenuostabu kad nemažai smulkesnių kūrėjų renkasi tiesiog kurti žaidimą šiai konsolei ir su PS3 versija neprasidėti.