Atrodo, mobilios platformos po kurio laiko turėtų tapti pagrindine kovos arena. ID Software, Epic Games ir Electronic Arts, Ubisoft apie savo ambicijas bandyti užkariauti šias sritis jau prabilusios ir anksčiau. Tuo tarpu ką tik apie panašius planus paskelbė trys didžiosios Japonijos žaidimų kompanijos – Sega, Capcom ir Konami.

Visos trys nusprendė padidinti savo išleidžiamų produktų skaičių mobiliuose platformuose tuo pat metu, sumažinant jų skaičių kitose.

Štai Sega lyginant su 2010-ais šiais metais planuoja išleisti 10 žaidimų mažiau ne mobilioms platformoms (iš viso planuojama išleisti 56 skirtingus produktus) ir net 33 žaidimais daugiau mobilioms platformoms ir socialiniams tinklams (iš viso planuojama išleisti 39 skirtingus produktus).

Capcom šiems metams žada išleisti net 17 žaidimų mažiau konsolėms lyginant su praėjusiais metais. Nors dar nėra paskelbtas mobilių žaidimų sąrašas, kompanija viešai jau yra paskelbusi, kad jis bus žymiai ilgesnis nei ankstesnių metų.

Konami kaip ir jos konkurentai, planuoja šiais metais daugiau pristatyti produktų protingiesiems telefonams, tačiau skirtingai nei jie ji neplanuoja mažinti produktų skaičiaus kitose platformose.

Square Enix planuoja šiais metais dėmesio skirti kasdieniniams žaidėjams (angl. casual). Ko gero geriausias kompanijos naujo požiūrio pavyzdys praėjusiais metais pasirodęs „Final Fantasy XIV“, kuris buvo labai išpeiktas hardcor’inių serijos fanų.

Ką gi, turbūt pats laikas būtų pagalvoti apie išmaniojo telefono įsigijimą… jei jo dar neturi…