„British Board of Film Classification“ arba tiesiog „BBFC“ puslapyje pasirodė „Capcom“ kuriamo žaidimo „Resident Evil 6“ aprašymas. Jame teigiama, jog žaidime mūsų laukia daug vaizdo intarpų (angl. cut-scenes). Iš viso susidarys 4 valandos ir 15 minučių.
Galbūt palyginkime šį laiką su praeitomis dalimis? „Resident Evil 4“ turėjo lygiai perpus mažiau intarpų – 2 valandas ir 7 minutes. O „Resident Evil 5“ – vos 1 valandą ir 5 minutes.
Nors aišku, dabartinė trukmė neturėtų stebinti. Juk žaidime bus trys kampanijos: už Leon’ą, už Chris’ą ir už Jake’ą. Tad 255 minutes dalinkime iš trijų ir gausime vidutiniškai po 85 minutes (1 valanda ir 25 minutės) vienai kampanijai.
Nors, tiesa, yra gandų, teigiančių, jog kūrėjai vis dar nepaskelbė apie ketvirtąją kampaniją, kurioje valdysime Adą Wong.
„Resident Evil 6“ konsolėms pasirodys spalio antrą dieną. AK? Hm… kadanors.
16 Komentarai
Meshqis
Tai jie žaidimą kuria, ar vaizdo intarpus?
Dizzee
Man tai netrugdo tie vaizdo intarpai, padeda išvystyti storyline, o pvz. žaidimą kaip Metal Gear Solid vien dėl tų cutscenes verta žaisti.
killeriuxxx
Tikėkimės, kad tie intarpai nebus jau tokie nubodūs.
marulis
gerai parasyta,AK kadanors :-]
rokis13
Žaidimo istorija turi būti pateikiama žaidžiant žaidimą, o ne žiūrint vaizdo intarpus. Kaip pavyzdį galime paimti half life žaidimus: filmukų nedaug, o istorija turbūt įdomiausia ir painiausia iš visų žaidimų.
Meshqis
Tik nereikia MGS ir RE lyginti. Gal pirmi Residentai buvo geri, bet paskiau pradėjo ristis žemyn (Pradedant RE4, bet jo neįskaitant).
Jei nori gero storyline iš video intarpų- eini į kiną. O ir žaisti tokį Paspausk vieną mygtuką- pažiūrėk 1val video nesinori.
Dizzee
Taigi gali praleisti tuos intarpus nesuprantu kame problemos :E
DJDernix
Taigi Lapkričio 20 d. turėtų būti ir ant PC.
DJDernix
Vaizdo intarpus man tai labai smagu pažiūrėt, kai sunkiai įvygdai kokią misiją, atsipūti. 😀
rokis13
Ne visuose žaidimuose yra tokia galimybė.
Meshqis
O problemos tame, kad laikui bėgant, po kažkelinto žaidimo įveikimo tuos intarpus daugelis prasukinės. Gal geriau mesti pajėgas kurti geresniam pasižaidimui. Tik vienintelį žaidimą paminėjo, kuriam tinka ilgi intarpai. VSIO.
Ir beje, nervina tokie „bajeriai“, kai intarpo negalima prasukti (labiausiai nervina). Negalima sustabdyti ir t.t. Kur dingo lankstumas?
Dizzee
Jeigu nesupranta tai ir geriau nežiūri, man RE4 intarpai visai įdomus buvo.
Wendigo
kam neydomus vaisdo intarpai tai tegu ir neziuri kaip sake Dizzee :)) pasidarai kapucino loshdamas geima be intarpu.. pasiziuri kad jis jau atshales…
loshi geima su intarpais, speji ir atsigert, ir y tulika nulekt, ir dar viena kapucin pqasidaryt, smagu malonu, kaip ir sake kasjkas, atsipusti po sunkaus lygio ar boso :))) as us intarpus… o kas sake kad geriau eiti y kina intarpu ziuret? bet vietoj djoistiko spaudymo gauni popkornus, kuriuos dedi y burna… :)) vis tiek sioks toks spaudymas.
Špyžius
Na kalbant apie MGS4, tai jo intarpai tikrai buvo itin ilgi (po 45 min. keli). Ten aš tikrai susidūriau su šiokia tokia bėda, nes kai žiūri labai ilgai video, kažkaip pamiršti, kad čia žaidimas ir kažkaip tingi bežaisti. MGS4 pats gameplay gana trunkas, o video tikrai ilgiausi kokius esu matęs, tad taip ir yra, tačiau net ir MGS4 intarpai patiko, patinka ir visi kiti intarpai kituose žaidimuose, jie pagyvina veiksmą. Šiaip MGS4 labai geras žaidimas išbandykite visi MGS sągą.
Meshqis
Po tokio ilgo komentaro supratau, kad tau video intarpai nereikalingi aplamai. O į tualetą nubėgti gali paspaudęs pauzės mygtuką.
x-NeRo-x
Oh ne…Bus vėl nesamone…Žiurėsim daugiau filma nei ka patys žaisim…Here we go again :/