Reebok su didžiausia nepriklausoma leidybos kompanija Electronic Arts (EA) pasirašė reklaminę sutartį, kurioje numatyta, jog EA reklamuos Reebok sportines prekes keliuose žaidimuose. Pirmasis iš jų bus NFL Street 2, Europoje pasirodysiantis sausio 28-tą dieną.

Sutarties sąlygos nėra skelbiamos, tačiau pagrindinė idėja tikriausiai bus Reebok produktų demonstravimas žaidimo procese. Daugiausia produktų sudaro avalynė, kurios esamus ir naujus, dar prekyboje neegzistuojačius modelius, žaidėjai ir galės pamatyti.

Reebok avalynę nešioja ir visi NFL (Nacionalinės Futbolo Lygos) žaidėjai, todėl tai nebus stambus nusižengimas „autentiškumui“, o šis žaidimas yra puikiausia galimybė Reebok pradėti reklamuoti savo gaminius. Nieko nuostabaus, jog žaidime NBA Street v3 tikriausiai taip pat pamatysime Reebok reklamą, nes ši kompanija yra ir NBA avalynės tiekėjas.

Šie du žaidimai suteiks neblogas reklamines galimybes, nes Street serija yra labai nutolusi nuo sporto imitatorių žanro ir žaidžiant leidžia naudotis įvairiausiai triukais: šokinėti nuo pastatų, bėgioti sienomis ir panašiai. Visa tai bus bandoma susieti su išskirtinėmis Reebok avalynės savybėmis.

Reebok rinkodaros vice-prezidentas Brajanas Povinelis (Brian Povinelli) sako, jog tokie reklamos metodai yra labai svarbūs norint pasiekti jaunimą: „Mūsų užduotis – pranešti apie savo prekes per sportą, pramogas ir technologijas. EA žaidimai turi viską, ko mums reikia:“ sako Povinelis. „Tai labai svarbi ir efektyvi mūsų rinkodaros modelio dalis.“

Tai nėra pirmas ir paskutinis kartas, kai žaidimuose pasirodo tiesioginė ir paslėpta reklama. Sporto žaidimai visada buvo gera niša, nes ir realiame gyvenime sportas yra glaudžiai susijęs su reklama. Dažniausiai tai būdavo naudojama leidus gamintojui ir labai retai susiję su piniginiais sandėriais. Pastaruoju metu keletas žaidimų leidybos kompanijų pradėjo tuo naudotis, kaip potencialiai geru pelno šaltiniu. Jie turi sutartis su McDonald’s, kurios prekinį ženklą reklamavo The Sims Online, o kūrėjų komanda Rebellion turi sutartį su Red Bull, kuri remė žaidimo Dredd vs. Death išleidimą.

EA, neabejotinai, akylai seks žaidėjų reakciją į tą faktą, jog žaidimuose pasirodys Reebok produktai. Tikriausiai bijodami neigiamos reakcijos, jie pradėjo nuo Street serijos žaidimų, kurie nėra tokie svarbūs, kaip Madden NFL ir NBA Live frančizės.