Šiandien buvo oficialiai patvirtinti gandai, kad „Real Time Worlds“, dirbę prie tokių žaidimų kaip „Crackdown“ ir „APB“, nutraukia savo veiklą.

Jau kelias savaites netilo gandai ir įvairios spekuliacijos dėl vykusios studijos restruktūrizacijos, po kurios daugelio kompanijos darbuotojų ateities perspektyvos tapo labai neaiškios. Į visas spekuliacijas, kad dėl sunkios finansinės padėties studija gali būti visai uždaryta, „Real Time Worlds“ atsakė, kad tai neva yra daroma dėl to, kad būtų užtikrinta be galo ambicingo „APB“ priežiūra.

Pastarasis žaidimas ko gero ir paaštrino finansines problemas. „All Points Bulletin“ buvo nepalankiai sutiktas kritikų ir žaidėjų, o pardavimai stipriai atsiliko nuo planuotų rezultatų.

Keista, kad tokios talentingos studijos neišgelbėjo ir įspūdingos piniginės injekcijos: tarp 2006 ir 2010 metų „real Time Worlds“ pritraukė daugiau kaip 100 mln. dol. investicijų.

Studijos nebeliks, bet „Real Time Worlds“ suskurti žaidimai niekada nedings iš mūsų atminties.