Kaip techniškai dar labiau patobulinti žaidimą, kuris ir taip yra techniškai tobulas?

„Rayman: Legends“ yra vienas iš nedaugelio dabartinės (benueinančios) kartos konsolėms skirtų žaidimų, kuris užsikrauna žaibiškai, veikia 60 kadrų per sekundę greičiu ir yra atvaizduojamas 1080p raiška. Jei tai būtų „Battlefield“ ar koks kitas realistinio stiliaus trimatis žaidimas, pakaktų padidinti tekstūrų rezoliuciją, išplėsti matomumo lauką, pridėti daugiau specialių efektų, sutirštinti šešėlius bei atlikti kitus apdailos darbus.

Tačiau „Rayman: Legends“ yra meninio stiliaus žaidimas, pieštas ranka ir patogiai telpantis į vis dar madingus du matmenis. Dvimatė pieštinė erdvė leido žaidimo kūrėjams vaizduoti tai, ką jie nori ir kaip nori, nesibaiminant ar senosios konsolės pajėgs su tuo susidoroti. Taigi, vizualine prasme „Rayman: Legends“ atrodo būtent taip, kaip to norėjo prie jo dirbę įvairių sričių menininkai, ir bet kokios per prievartą įterptos detalės taptų tik originalią viziją iškraipančiais svetimkūniais.

Vis tik leidėja „Ubisoft“ atrado sričių, kurioms galėtų praversti papildoma „PlayStation 4“ ir „Xbox One“ galia.

Kaip rašoma leidėjo tinklaraštyje, naujos kartos konsolėms skirta „Rayman: Legends“ neturės jokių krovimo laikų.

Kitas patobulinimas – aukštesnės kokybės tekstūros. Ši versija naudos originalaus kūrėjų turimo dydžio piešinių tekstūras. Tai reiškia, kad apstybėje žaidimo piešinių bus galima įžvelgti dar daugiau smulkių detalių. Tuo bus galima įsitikinti turint „PlayStation 4“ versiją. Šioji turės fotografavimo režimą. Bus galima bet kuriuo metu sustabdyti žaidimą ir užfiksuoti patikusį momentą. „Ubisoft“ teigia, kad pritraukus vaizdą žaidimas atrodys taip pat magiški kaip ir žiūrinti į jį iš toli.

„Xbox One“ ir „PlayStation 4“ skirta „Rayman: Legends“ versija pasirodys vasario 21 dieną.