Populiarioje JAV svetainėje GameSpy, viename iš kūrėjų dienoraščių buvo užsiminta, kad daugelio laukiamas ID Software žaidimas Enemy Teritory: Quake Wars pasirodys ko gero tik kitų metų pradžioje, o ne 2006-ųjų pabaigoje kaip buvo žadėta ankščiau.

Žaidimas laikas nuo laiko buvo peržiūrimas tiek ID software tiek ir Splash Damage atsakingų atstovų. Abi kompanijos siekia, kad, kai žaidimas būtų išleistas, jis taptų daugeliui žaidėjų pačiu mėgiamiausiu žaidimu. Kad tai būtų pasiekta, reikia, kad būtų išnaudojamos visos esamos šiuolaikinės technologijos, bei žaidime būtų jaučiamas jėgų balansas, bei įdomus geimplėjus. O juk žadamas išties unikalus geimplėjus! Todėl atsirado šiek tiek problemų su žaidimo balansu. Kūrėjai stengiasi jį „nušlifuoti“ kuo labiau, kad kuo didesnė žaidėjų dalis būtų patenkinta. Siekiama ne tik pakartoti Wolfenstein: Enemy Teritory žaidimo sėkmęs, bet ją ir pagerinti. Tam tikslui idėjų semiamasi ne tik iš pirmojo asmens šaudyklių žandro žaidimų, bet ir kai kurių strateginių žaidimų (pvz. Warcraft III). O sugalvotas naujas įdėjas realizuoti yra visada gana sunku, todėl gali vėluoti žaidimo išleidimas.

Na ką gi tikiuosi sulauksime ir galutiniu variantu tikrai nenusivilsime… 🙂

Taip pat skaitykite:
* Išankstinė apžvalga: Enemy Territory: Quake Wars
* E3: Dar vienas Quake tęsinys?