Sony Computer Entertainment Europe šiandien pranešė savo praeitos savaitės PlayStation Portable pardavimus. Iš jų jau aišku, jog milžiniškų pardavimų ir greitų PSP išpardavimų, kurių buvo tikėtasi po pirmųjų 24 valandų, kai prie parduotuvių nusidriekė milžiniškos eilės, norinčių įsigyti PSP, nebus.

Iš viso Sony pareiškė pasiekusi 150 milijonų dolerių apyvarta. Padalinus ją iš konsolės kainos (249 doleriai) sužinome, kad buvo parduota tik kiek daugiau nei 600,000 PSP vienetų. Ir jeigu tikėsim Sony pasakymais, jog per pirmąsias 48 valandas buvo parduota kiek daugiau nei pusę milijono vienetų, tai gausis, kad per likusias 5 dienas buvo parduota tik 100,000 vienetų.

O prieš Kalėdas pasirodžius didžiausiam PSP konkurentui, Nintendo kompanijos nešiojamui kompiuteriui, DS, jo pardavimai irgi buvo panašus, apie pusę milijono vienetų.

Kaip visada, kompanijos vadovai trykšta optimizmu ir teigia, kad žaidėjai įrodė tikrąją PSP vertę. „Pasiekus milžiniška 150 milijonų dolerių suma, žaidėjai įrodė, jog PSP yra vienas iš geidžiamiausių ne tik Sony produktų, bet ir apskritai žaidimų rinkoje“.

O žurnalas Forbes teigia, jog PSP pasirodymas rinkoje gali ją labai pagyvinti. Kadangi jau dabar yra laukiama, kad kovo pardavimai Amerikoje bus 16 % aukštesni nei ankščiau. Bet taipogi tai gali būti ir artėjančio pavasario ženklas, kai žaidimų rinka po sausio ir vasario mėnesių tarsi įgauna kitą pagreitį.