Kaip ir po kiekvieno naujos kartos konsolės anonso, paskelbus PlayStation 4 technines specifikacijas bei pademonstravus pirmuosius šiai konsolei skirtus žaidimus, žaidėjai ėmė nerimauti, ar jos techninės galios užteks tokiam pat ilgam laikui, kaip kad užteko PlayStation 3.
Kiekviena nauja žinia apie mažesnę rezoliuciją ar kadrų kaitą vis labiau kursto tokias šnekas. PlayStation 4 architektui Markui Cerny žaidėjų būgštavimai nėra naujiena.
„Siekėme dešimt kartų didesnės spartos nei PlayStation 3, nes jautėme, kad tiek jos prireiks naujiems žaidimams, idant jie sugebėtų išsiskirti iš kitų“, – duodamas interviu puslapiui Polygon apie PlayStation 4 konsolę pasakojo Markas Cerny.
„Kai žaidimų kūrėjams siūlėme įvairius techninės įrangos variantus, aš kalbėjau apie tai, ką vadinu Akihabara testu. Akihabara yra toks elektronikos rajonas Tokijuje, kuriame galima įsigyti praktiškai viską, kas tik jungiasi į rozetę. Žinojau, kad kažkada tenai kokiame nors kelkraštyje viena šalia kitos bus padėtos PlayStation 3 ir PlayStation 4 konsolės, ir jose galbūt netgi suksis tas pats žaidimas. PlayStation 4 turi būti pakankamai galinga, kad pamatę ją praeiviai ištartų: „Oho, aš noriu štai šitos“.
Norit tikėkit, norit – ne, PlayStation 3 starto metu prisiklausiau daugybės šnekų, esą PlayStation 3 grafika ne kažin kiek skiriasi nuo PlayStation 2. Manau, tai parodo, kokie dideli žmonių lūkesčiai, ir kad startiniai žaidimai neišnaudoja visų techninių galimybių“, – toliau pasakojo M.Cerny.
Markas Cerny mano, kad dabar kūrėjai PlayStation 4 resursus naudoja neekonomiškai ir kad tikrasis konsolės techninis potencialas bus išnaudotas tik tada, kai kūrėjai, norėdami ir toliau tobulinti grafiką, nebeturės kito pasirinkimo.
„Tai patūrbinta AK architektūra, taigi konsolę galima naudoti kaip AK su viena bendra atmintimi, – apie PlayStation 4 šnekėjo M. Cerny. – Daugelis startinių žaidimų tuo naudojasi. Jei tik siekiama, kad žaidimas veiktų norimu greičiu, tą galima įgyvendinti labai, labai greitai. Bet tokiu atveju neišnaudojamos visos modifikacijos, kurias atlikome grafikos procesoriui. Man atrodo, kad tų modifikacijų teikiamomis galimybėmis, kalbant apie grafikos kokybę ir žaidimo pasaulių interaktyvumą, bus imta naudotis tik, sakykime, trečiais ar ketvirtais konsolės gyvavimo metais.“
10 Komentarai
Ndx
Taip taip, kuo daugiau žaisi, tuo daugiau XP gaus tavo konsolė ir kels levelį ir taip greitės. Sako žmonės 85 levelio PS4 jei su geru setu jau esamus pc lenkia
Vistiek stacionariems grafikos atkūrimo klausimu niekaip neprilygs, per tuos keturis metus dar toliau bus nubėgę, iš š vaško neišspausi, o konsolininkams kad ir atskleidus slatasias galimybes vis tiek teks tenkintis sumažinta grafikos kokybe. Kol kas esamos geležies gana, bet laikui bėgant bus jaučiamas stygius, po trijų metų (bent tikiuosi) nebus leidžiamas PS5
v1ncelis
PS3 atveju geriausiai atrodantis zaidimas (Last of Us) pasirode septintaisiais konsoles metais, pries pat PS4 starta. Sakai is s vasko neispausi?
Eflow
Pasirodė ir anksčiau itin gerai atrodančių žaidimų, nereikia taip aukštinti to Last of Us. Kas liečia PS4 galimybes – multiplatforminiai žaidimai atrodys visuomet geriausiai PC, nes galia jiems niekas neprilygs. Tačiau jeigu yra grynai konsolinis žaidimas ir exclusyvas – galima pilnai specializuotis į tik toje konsolėje esančią geležį – ji nekinta, yra pastovi ir galima tikrai gerus rezultatus išgauti, kurie prilygtų asmeniniams kompiuteriams. Ypatingai su PS4, kadangi Sony leidžia praktiškai prieiti prie geležies instrukcijų ir sukurt su jomis specializuotą variklį. Kuomet jis bus išleistas, tuomet bus galima pamatyti tikrai gražių dalykų.
aiwaris
Ndx
Pritariu 🙂 Bet pažiūrėjus į multiplatforminius žaidimus (kurie PC atrodo nepalyginamai geriau už Last of us) ir į tai, kiek jų buvo nukastruota tai galime sakyti kad konsolės jau seniai nesugeba išspausti naujų žaidimų.
Skirtumas yra tas, kad išleidžiant PS3/ x360 jų orientacinė galia buvo panaši kaip tuometinio high-end PC. Dabar ps4 xbox1 ji yra zymiai mazesne, del to ateityje konsolems išspausti gerą grafiką bus dar sunkiau.
Darkmanas
Oi blemba, kada jie nustos pumpuoti… nesvarbu ką į savo klientų smegenis? Nes tie, pas ką yra atitinkamų žinių niekada šitais marketinginiais paistalais nepatikės. O labiausiai nepatikės, kad kažkas imsis asmu rašyti nuosavus grafikos draiverius ar variklius, kai šitaip spaudžia laikas. Nes juk žinote, kaip ten yra versle? Laikas – pinigai.
jakku
Nemaisykit 2 dalyku. PC ir Konsoles, nebent jus konsole jungiat prie monitoriaus, o ne full hd tv. Kai prie monitoriaus sedi per metra, tai matai menkiausias smulkmenas ir galai sakyt, kokia kieta grafika, kaip viskas detalu ir t.t O kai ta pati pc pasijungi per telika, tai gali 2x ta grafika numusti ir sededamas per gerus 2-3 metrus nuo tv, net nebematai skirtumo tose texturose. Visada bus smagiau, kai zaidimas sukasi puikiai, o ne ant ranku matysis detaliau oda i kuria tu net demesio nekreipi zaisdamas.
auriumis
Cia taip visada buna keletas naujos lartos zaidimu turi nedaug geresne grafika kalbu apie pacius pirmus zaidimus aisku yra tokiu zaidimu kur iskart matosi akivaizdus grafikos suolis. Pats turiu x360 ir zinau kad lyginant pirmuju zaidimu ir dabartiniu grafika kardinalei pagerejusi nors gelezis lieka tokia pati
BumtIrkluPerGalva
Amen!!!
Darkmanas
Naujausias fanbojizmo perliukas – blogiau yra geriau. Pasirodo ir Games.lt gerų bajerių sugeba sukurti. Respect.