Kaip ir po kiekvieno naujos kartos konsolės anonso, paskelbus PlayStation 4 technines specifikacijas bei pademonstravus pirmuosius šiai konsolei skirtus žaidimus, žaidėjai ėmė nerimauti, ar jos techninės galios užteks tokiam pat ilgam laikui, kaip kad užteko PlayStation 3.

Kiekviena nauja žinia apie mažesnę rezoliuciją ar kadrų kaitą vis labiau kursto tokias šnekas. PlayStation 4 architektui Markui Cerny žaidėjų būgštavimai nėra naujiena.

„Siekėme dešimt kartų didesnės spartos nei PlayStation 3, nes jautėme, kad tiek jos prireiks naujiems žaidimams, idant jie sugebėtų išsiskirti iš kitų“, – duodamas interviu puslapiui Polygon apie PlayStation 4 konsolę pasakojo Markas Cerny.

„Kai žaidimų kūrėjams siūlėme įvairius techninės įrangos variantus, aš kalbėjau apie tai, ką vadinu Akihabara testu. Akihabara yra toks elektronikos rajonas Tokijuje, kuriame galima įsigyti praktiškai viską, kas tik jungiasi į rozetę. Žinojau, kad kažkada tenai kokiame nors kelkraštyje viena šalia kitos bus padėtos PlayStation 3 ir PlayStation 4 konsolės, ir jose galbūt netgi suksis tas pats žaidimas. PlayStation 4 turi būti pakankamai galinga, kad pamatę ją praeiviai ištartų: „Oho, aš noriu štai šitos“.

Norit tikėkit, norit – ne, PlayStation 3 starto metu prisiklausiau daugybės šnekų, esą PlayStation 3 grafika ne kažin kiek skiriasi nuo PlayStation 2. Manau, tai parodo, kokie dideli žmonių lūkesčiai, ir kad startiniai žaidimai neišnaudoja visų techninių galimybių“, – toliau pasakojo M.Cerny.

Markas Cerny mano, kad dabar kūrėjai PlayStation 4 resursus naudoja neekonomiškai ir kad tikrasis konsolės techninis potencialas bus išnaudotas tik tada, kai kūrėjai, norėdami ir toliau tobulinti grafiką, nebeturės kito pasirinkimo.

„Tai patūrbinta AK architektūra, taigi konsolę galima naudoti kaip AK su viena bendra atmintimi, – apie PlayStation 4 šnekėjo M. Cerny. – Daugelis startinių žaidimų tuo naudojasi. Jei tik siekiama, kad žaidimas veiktų norimu greičiu, tą galima įgyvendinti labai, labai greitai. Bet tokiu atveju neišnaudojamos visos modifikacijos, kurias atlikome grafikos procesoriui. Man atrodo, kad tų modifikacijų teikiamomis galimybėmis, kalbant apie grafikos kokybę ir žaidimo pasaulių interaktyvumą, bus imta naudotis tik, sakykime, trečiais ar ketvirtais konsolės gyvavimo metais.“