Japonijos rinkoje konsolės „Playstation 3“ pardavimai padidėjo net 300 procentų po to, kai parduotuvėse pasirodė modelis su 40 GB talpos kietuoju disku.

Juo pradėta prekiauti lapkričio 11 dieną. Per pirmą parą tekančios saulės šalyje buvo parduota net 50 tūkstančių šios „Playstation 3“ modifikacijos vienetų. Palyginimui – PS3 pardavimai Japonijoje pastaruoju metu buvo nukritę iki varganų 16 tūkstančių per savaitę.

Šiuos duomenis pateikia Japonijos žaidimų leidėja bei kompiuterinių pramogų rinkos stebėtoja bendrovė „Enterbrain“. Jos informacija abejoti nėra pagrindo, bendrovės duomenimis dažnai remiamasi analizuojant konsolių pardavimus.

Didžiulis pardavimų šuolis padėjo PS3 aplenkti net gi smagiąją „Wii“, kurios pardavimai Japonijoje padidėjo iki 37500 per savaite po to, kai pasirodė žaidimas „Super Mario Galaxy“.

40 GB disku ginkluota PS3 versija kainuoja apčiuopiama mažiau nei ankstesni modeliai. Neliko ir kai kurių savybių – atminties kortelių skaitytuvo, dviejų iš keturių USB lizdų, suderinamumo su PS2 žaidimais. Japonijos rinkai siūloma ir baltos spalvos „Playstation 3“ su 40 GB disku versija.