Užsienyje leidžiamas žaidėjams skirtas žurnalas „Game Reactor“ gavo teisė žavilgtelti į tai koks bus „Prey 2“. Ir sužinojo jie gan nemažai. Štai jų paskelbtos detalės:

[li]Pirmosios dalies veikėjo mes nebevaldysime. Dabar imsimės Killian Samuels vaidmens, kuris anksčiau dirbo kalinių pervežime.[/li][li]Žaidimą kurėjai iš naujo ėmėsi kurti jau tris kartus. Kūrimo procesas vyksta trejus metus[/li][li]Pagrindinė žaidimo platforma yra Xbox 360 konsolė, bet taip pat žaidimą galės peržaisti ir asmeninių kompiuterių ir PlayStation 3 konsolių sąvininkai[/li][li]Kalbėdami apie grafinį apipavidalinimą, „Game Reactor“ atstovai sako: „BioShock“ sumaišytas su ‘Mass Effect“[/li][li]Pasak žaidimo prodiuserio, kūrėjai įkvėpimo semiasi iš žaidimų „Mirror’s Edge“, „The Chronicles of Riddick“ ir filmo „Blade Runner“[/li][li]Žaidime bus išplėtoti parkour elementai, tad pagrindinis veikėjas galės bėgioti ir šokinėti panašiai, kaip tai darė Faith minėtame „Mirror’s Edge“[/li][li]Žaidimas palaikys 3D režimą, Kinect ir Move įrenginius[/li][li]Žadimo pasaulis bus atviras, tad žaidėjai galės laisvai rinktis, su kuriais veikėjais bendrauti, kur eiti ir kokias užduotis vykdyti[/li][li]Pinigus žaidime galėsime išleisti ginklams, jų tobulinimui ir naujų įgūdžių įsigijimui[/li][li]Žaidimo veiksmas vyks planetoje, pavadintoje Exodus[/li][li]Kūrėjai tvirtina, kad žaidimo vietovės yra didžiulės. Pagal dydį jas galima lyginti su „Assassin’s Creed II“. Taip pat žadamos įvairios vietovės – nuo miestų iki dykumų ar laukinės gamtos[/li][li]Pasak „Game Reactor“, žaidime išnaudojamos „Mass Effect“ laisvė, „Mirror’s Edge“ judėjimo sistema ir „Killzone 2“ kovos ir priedangos sistemos[/li][li]Kūrėjai ketina dirbti ir prie siužetinių DLC. Tikėkimės, kad šie planai smarkiai neapkarpys pačio žaidimo[/li][li]Žaidime nebus daugelio žaidėjų režimo[/li][li]Žaidimas kuriamas naudojant „id Tech 4“ variklį[/li]

Kalbant apie daugelio žaidėjų batalijas internete, žaidimo prodiuseris pareiškė: „Kas žais „Prey 2“ internete, kai yra tokių puikių daugelio žaidėjų šaudyklių, kaip pavyzdžiui, „Halo: Reach“? Mes geriau sukursime tikrai įdomią siužetinę kampaniją.“

„Prey 2“ išleidimas žadamas 2012 metais. Jei tik kūrėjai nesugalvos ir vėl iš naujo pradėt kūrimo proceso…