2012 metų pirmo asmens šaudyklė neturės portalų ir gravitacijos kaitos, taip kaip tai buvo pirmoje dalyje.

Kodėl? Nes kūrėjas „Human Head“ nenori, kad tęsinys būtų kaip ir pirmoji dalis.

„Mes matėme daug portalų ir gravitacijos kaitos būdų, kuriuos galima naudoti kovoje, bet nenorime padaryti žaidime per daug galvosūkių.“ -, sakė Chris Reinhart PSM3 žurnalui,- „Portalai ir gravitacijos kaita buvo Sferos (The Sphere) dalys. O Sferos jau nebėra.“

„Prey 2“  yra įkvėptas „DICE“ žaidimu „Mirror’s Edge“, bei „Mass Effect“, „Riddick“ ir „Blade Runner“. Pagrindinis veikėjas, Killian Samuels. yra šerifas ir kalėjimo apsaugininkas. Jis yra apsukrus, ir gali atlikti Parkour judesius.

Žaidime nebus 3D vaizdo, Kinect ar PlayStation Move.

Žaidimą kuria „3D Realms“ ir „Human Head Studios“ su „Bethesda“ varikliuku id Tech. Žaidimas yra kuriamas naudojant id Tech 4 varikliuką.

Žaidimą turėtume išvysti 2012 asmeniniuose kompiuteriuose, Xbox 360 bei PS3 konsolėse.