„PlayStation Vita“ savininkai ateityje gali tikėtis mažiau išskirtinių žaidimų iš „Sony“. 2011 m. pabaigoje debiutavusi nešiojama konsolė nuo šiol bus labiau priklausoma nuo didžiųjų leidėjų studijų, nepriklausomų kūrėjų ir „Remote Play“ funkcionalumo. Tai, duodamas interviu puslapiui „Polygon“, patvirtino „SCE Worldwide Studios“ prezidentas Shuhei Yoshida.

„Sakyčiau, kad taip, tai tiesa“, – į žurnalisto klausimą, ar „Sony“ kurs mažiau „PlayStation Vita“ žaidimų atsakė jis.

„Kai paleidome „Vita“ su „Uncharted“, tai buvo nepakartojama. „PlayStation 3″ kokybė delne. Bet laikas bėga, jūs matote „PlayStation 4″ kokybę, ir žmonės dabar iš grafikos tikisi daugiau“, – aiškino „SCE Worldwide Studios“ prezidentas.

„Labai pasisekė, kad išpopuliarėjo nepriklausomi kūrėjai ir kad jie priruošia daug nuostabaus turinio „Vita“ konsolei. Žaidimo eigos, jo mechanikos prasme, žmonės nori su juo praleisti 10-15 minučių įskaitant viską. „Vita“ konsolės atveju, dėl galimybės bet kada laikinai sustabdyti programas, nepriklausomų kūrėjų darbai jai labai tinka dizaino prasme“, – tęsė Shuhei Yoshida.

Jo nuomone, nepriklausomi žaidimai ateityje vaidins svarbiausią vaidmenį skatinant žaidėjus įsigyti „PlayStation Vita“. Šią platformą Shuhei Yoshida pozicionuoja kaip alternatyvą dideliems, kinematografiškiems žaidimams namų konsolėse. Tiesa, „SCE Worldwide Studios“ prezidento teigimu, „PlayStation Vita“ tokio tipo multiplatforminių žaidimų sulauks ir toliau. Ypač platinamų skaitmeniniu pavidalu.

Sklando nepatvirtinti gandai, jog gegužę „PlayStation Vita“ pardavimai Jungtinėse Valstijose buvo net 1600% didesni negu balandį. Tai esą galėjo nulemti tai, kad balandį buvo parduoti tik 3 tūkstančiai konsolių ir kad gegužę pasirodė itin lauktas komplektas su „Borderlands 2″.

Kaip praneša „Associated Press“, šiandien „Sony“ akcininkai leido Kaz Hirai likti kompanijos vadovo poste. Jis ketina peržiūrėti „Sony“ veikimo mechanizmus, dėl kurių ji šešis iš pastarųjų septynerių metų dirbo nuostolingai.