Čia pateikiu interviu su Playboy : The Mansion vyriausiąja dizainere Brenda Bretveit.

K : Ačiū, kad suradote laiko, atsakyti į keletą mūsų „karštų“ klausimų apie žaidimą. Pradžiai – gal galėtumėte prisistatyti ir supažindinti mus su savo vaidmeniu žaidimo kūrimo procese?

A : Aš esu Brenda Bretveit (Brenda Breathwaite), vyriausioji projekto dizainerė.

K : Ar galite trumpai nupasakoti žaidimo koncepciją?

A : „Kaip norėčiau būti Hju Hefneriu (Hugh Hefner)“. Girdėjau taip sakant daugybę žmonių. Savo žaidime mes suteikiame žaidžiančiajam galimybę pasistatyti savo erotikos imperiją nuo pat pirmojo žurnalo numerio iki grandiozinio 50-imtmečio vakarėlio.

K : Ar galėtumėte šiek tiek papasakoti apie žaidimo „geimplėjų“? Ar pagrindinis tikslas bus išlaikyti patį dvarą, ar jo gyventojus?

A : Ir vienas ir kitas variantas, tačiau žaidime bus ir daugybė kitų aspektų. Savaime suprantama, jūs norėsite, kad dvaras būtų tinkamai įrengtas ir kad visi jo svečiai (įskaitant jūsų merginą, draugus, bei personalą) būtų laimingi. Viso to centre, žinoma, bus pats žurnalas, kurio numeriais turėsite prekiauti. Jei šis procesas vyks vangiai – su dvaru galėsite atsisveikinti. Žaidimą pradėsite nedidelėje viloje kaip Hju Hefneris su „žurnalo vyrams“ idėja. Kad ją įgyvendintumėte, turėsite samdyti atitinakmą personalą (žurnalistus, fotografus) ir, žinoma, „Playboy Playmates“. Taip pat privalėsite nuolat rengti įvairius vakarėlius, kad susirastumėte ryšių, kurių dėka užsitikrinsite mėnesinį turinį – nuo nuotraukų viršeliams iki interviu, bei esė. Iš pradžių žurnalas bus gana kuklus – negalėsite iš karto imti interviu iš erotikos pasaulio superžvaigždių ar dėti Karmen Elektros nuotraukas ant viršelio. Kad ir kaip ten bebūtų, žurnalas su kiekvienu numeriu taps vis populeresniu ir žmonės sulaukę kvietimų į dvaro vakarėlius vis dažniau sakys „woo hoo!“, vietoj „Hef who?“ (kas tas Hefas?). Kuo žurnalas bus populiaresnis, tuo daugiau pinigų turėsite ir tuo triukšmingesnius vakarėlius kelsite. Su laiku imsite kviesti vis didesnes ir didesnes įžymybes. Viskas cikliška – kuo daugiau pinigų turite, tuo grandioziškesnius vakarėlius rengiate, tuo didesnes žvaigždes kviečiate ir tuo populiaresniu tampa jūsų žurnalas. Kuo žurnalas populiaresnis, tuo daugiau pingų gaunate…

K : Ką konkrečiai žaidėjas galės veikti žaidime? Ar viskas bus apribota tuo, kad įsigysime „karštą“ merginą ir tapsime dvaro „bloguoju berniuku“ (angl. „badass“ :))?

A : Galėsite daug daugiau. Taip, jūs turėsite reikalų su daugybe karštų merginų, tačiau reikės ir daug dirbti. Kiekvieną mėnesį turėsite paimti interviu, parašyti esė, bei straipsnį, nufotografuoti merginą viršeliui, bei „prišaudyti“ iliustracijų. Norint visa tai padaryti reikės samdyti atitinkamą personalą, bei merginas. Arba galėsite surengti vakarėlį, pasikviesti į jį Chosė Konseko ir priklabinti jį interviu. Viskas labai „tycoon’iška.

K : Kiek laisvės žaidejas turės kurdamas dvaro išvaizdą?

A : Viskas priklausys tik nuo jo paties. Mes duosime pradinį šabloną, tačiau jūs galėsite jį nugriauti ir pasitatyti pagal savo skonį.

K : Ar žaidime bus vieno žaidėjo kampanija. Jei taip – kaip ji atrodys?

A : Žinoma bus. „Mission Play“ režime turėsite įveikti 12 misijų, atspindinčių Hefnerio karjerą – nuo pirmojo žurnalo numerio iki „Playboy Jazz“ festivalio, skirto 50-imtmečiui pažymėti.

K : Ar žaidimas bus skirtas tik suaugusiųjų auditorijai? Galima numanyti, kad jame bus demonstruojamas nuogumas (juk tai „Playboy“!).

A : Žaidimas bus paženklintas M raide (mature) ir bus skirtas tik suaugusiesiems. Žaidime bus demonstruojamas viršutinės kūno dalies nuogumas ir visa kita ko tik galima tikėtis iš Playboy.

K : Kokią rolę atliko pats Hju Hefneris žaidimo kūrimo procese?

A : Didžiulę. Aš tyrinėjau Hefo gyvenimą dienomis, savaitėmis ir net mėnesiais. Kiekviena žaidimo misija yra įkvėpta jo gyvenimo istorijos. Kai žaidimas buvo pradėtas kurti, mes nusiuntėme jam visą medžiagą ir jis pats pasakė kas turėtų būti pakeista, o kas jam patiko. Pats Hju ir Playboy dalyvavo kiekvienoje žaidimo kūrimo stadijoje.

K : Dar kartą dėkojame, kad atsakėte į mūsų klausimus, bet dar norėtume užduoti paskutinįjį – kada žaidimas bus išleistas?

A : 2005-ųjų sausio antroje pusėje.