Kompanijai Perpentual Entertainment įsigijus teises į vardą Star Trek, ji nieko nelaukus pradėjo naujojo žaidimo kūrimą. Kompanijai priklauso visos teisės, ir į senuosius 1960-ųjų metų klasikinius filmus, ir naujausius „Deep Space Nine“, bei „Enterprise“, taigi erdvės kūrimui tikrai bus.

Ta proga vyriausiasis kompanijos dizaineris Glenas Dahgrenas prakalbo apie būsimą ryšio vaidmenų žaidimą plačiau. Kaip teigia jis, dabar Star Trek pasaulyje vyksiantys įvykiai, paveiks ir visus žaidėjus be išimties. Žaidime jūs tubulėsite kildami Federacijos rangais. Taigi visas žaidimas bus suskirstytas į šiuo jūsų gyvenimo etapus: kadetas, įgūlos narys, vadovas, komisijos narys ir armada.

Bet jums kylant laipsniu, kis ne tik pavadinimas, bet ir jūsų amžius, taigi pakile iki armados lygio, be daugybės apdovanojimų, rasite ir keletą raukšlių.

Jūsų pasirinkimui bus net septynios rasės, įskaitant žmones ir vulkanus. Pasirinkę rasę, turėsite nuspręsti kokio tipo karys būsite, t.y. analitikas, universalus ar agresyvus, tai lems jūsų žaidimą. O norint kuo geriau atitarnauti Federacijai, teks pasirinkti profesiją ar kryptį. Tai pilotas, mokslininkas, medikas, inžinierius ar apsaugininkas. Be to, kaip dalis viso Federacijos karių mokymo programos, kiekvienas iš jūsų nepriklausomai nuo savo profesijos, mokės pakovoti už save.

Visas žaidimas daugiausia koncentruosis į keliavimą po kosmoso erdves ir erdvėlaivių valdymą. Kosmoso laivai bus tarsi atskiri vienetai, kuriuos valdys daug žaidėjų. Pagrindinės erdvėlaivių dalys bus vado tiltelis ir inžinierijos kabina, kur visi žaidėjai išnaudos savo profesijos privalumus. Tai yra, kiekvienas žaidėjas turės savo užduotį laive, kurią turės atlikti. Viskas, jokių sunkių klausimų sprendimų ir panašiai. Žinoma, jie kris ant patyrusio laivo kapitono pečių.

Kiekviename laive žaidėjai galės rasti ir laisvalaikio zonas, kur atlikę savo pareigą, galės pažaisti dartais ar biliardą. O misijos bus suskirstyto į šias dalis: laivo borto misijos, misijos už laivo ir „holodeck“.

Laivo borto misijose, jūs turėsite pulti priešų laivą, ir jame atjunkti jų apsaugos skydą. Taigi šiuo atveju žaidimas bus tikras bendrumo išbandymas, kurio tikslas kuo greičiau ir be nuostolių atjunkti priešų laivą, žadama jog tai turbūt bus trečiojo asmens perspektyvos veiksmas. Misijos už borto daugiausia primins daugelio žaidėjų šaudykles, kur turėsite ant tvirtos žemės įvykdyti tam tikras užduotis. „Holodeck“ tai misijos skirtos daugiau pramogai, jose jūs galėsite kovoti vienas-prieš-vieną, ar įgula-prieš-įgulą.

Kaip pasakoja Dahgrenas, pagrindinė žaidimo mintis, pajusti tikrą įgūlos gyvenimą. Kiekvienas žaidėjas atsitiktinai suburtas su kitais, turės išmokti bendro gyvenimo taisykles ir kartu siekti užsibrėžto tikslo. Beveik kaip tikras kompiuterinis realybės šou.

Pradėdami nuo pačio mažiausio rango, jūs kilsite savo karjeros laiptais ir galiausiai tapsite laivyno vadovu, kuris jau nevadovaus pavieniams laivams, o valdys ištisus laivynus. Taigi, kiekvienas žaidėjas turės savo tobulėjimo tikslą. Eilinis pirmiausia norės tapti komandos vadovu, vėliau savo pareigas dar paaukštinti, o galiausiai tapti laivo kapitonu. O kaip žinia tobulėjimui ribų nėra, taigi visi tikri kapitonai visada svajoja tapti laivyno vadovais.

Tačiau, kaip Glenas pažymi, ne kievienam bus lemta tapti laivyno vadovu, šis darbas reikalaus ypatingų sugebėjimų, kurių ne kiekvienas iš mūsų turime. Tačiau savo sferoje jūs galėsite tapti, pavyzdžiui, geriausiu mediku ar inžinieriu. Taigi geriausias visatoje, bet ne kapitonas Kirkas.

Iš pradžių žaidime bus tik kovos žaidėjai-prieš-aplinką, kovų sistema žaidėjai-prieš-žaidėjus, bus įdėta vėliau.