„Visceral Games“ žaidimo eigos sistemų prodiuseris Mike Glosecki atskleidė, kad asmeniniams kompiuteriams skirta „Battlefield Hardline“ versija pasižymės aukštesnės kokybės grafika, lyginant su dabartinės kartos konsolėmis.

Glosecki sako, kad „PC“ žaidėjai galės mėgautis aukštesnės kokybės tekstūromis, tekstūrų filtravimu, didesniais kiekiais anti-aliansing’o bei galės keisti matomumo lauko („Field of View“) nustatymus.

Jis vardino ir kitus asmeninių kompiuterių privalumus. Patinka žaisti su trimis monitoriais? Jokių problemų. Žaiskite. Norite gauti daugiau nei 60 kadrų per sekundę? Asmeniniai kompiuteriai tai gali. Galiausiai, „PC“ žaidėjai turi pelę ir klaviatūrą, kas suteikia geriausią valdymą, kokį tik galima turėti pirmojo asmens šaudyklėje.

Glosecki teigimu, stabilumas yra vienas iš svarbiausių dalykų kūrėjų komandai. Jis pripažįsta, kad „Battlefield 4“ startas buvo ne kažin koks, todėl „Visceral Games“ skiria išskirtinį dėmesį žaidimo optimizavimui.

„Battlefield Hardline“ pasirodys kovo 19 dieną asmeniniams kompiuteriams bei „PS3“, „PS4“, „Xbox 360“ ir „Xbox One“ konsolėms.