Studija „Frontier Developments“ naujame filmuke kalba apie kosmoso tyrinėjimo žaidimo „Elite: Dangerous“ kūrimą bei gūdžiais 1984 metais išleistą originalųjį „Elite“ žaidimą. Studija vieningai sutaria, kad vienas iš didžiausių iššūkių buvo sukurti kovos sistemą. Tai nėra paprasta šaudyklė, kurioje lygiai yra apriboti gravitacijos. Tai atviras kosmoso tyrinėjimo žaidimas, kuriame reikia apskaičiuoti greičius, šaudymo kryptį, kaip viskas jausis žaidžiant bei kaip visa tai atrodys.

Šiuo metu vyksta trečiasis beta etapas, kurio metu atsivėrė dar daugiau tyrinėjamų sistemų. Jei nori išbandyti žaidimą tuojau pat, gali įsigyti prieigą prie beta bei tuo pačiu prieigą prie pilno žaidimo, kai jis bus išleistas, už 60 eurų kūrėjų parduotuvėje.

Ar žinote kiek žaidime bus sistemų? 400 milijardų. Neblogas skaičiukas. Visgi, šis žaidimas turi rimtą konkurentą, „Star Citizen“, kuris taikosi į dar didesnius tolius ir yra išties nerealios vizijos. Galutinė „Elite: Dangerous“ versija turėtų pasirodyti iki šių metų pabaigos, tačiau „Frontier Developments“ tikslios datos kol kas nenurodo.