Tęsiantis Gameinformer ekskliuzyvinės informacijos antplūdžiui buvo išplatintas įdomus interviu, ambicingojo projekto „Dishonored“ pasauliui apibubinti.

Dirbęs prie garsiojo City-17, Viktor Antonov pasakoja kas įkvėpė „Dishonored“ meninį stilių ir leidžia susidaryti nuomonę, kaip gi atrodys mūsų lankomas pasaulis.

 Ankstyvojo laikotarpio Anglijos įkvėptame regione išvysime industrinių kompleksų, bėgiais judančių transporto priemonių ar priespaudos naudojamų kontrolės įtaisų.

Atrodo nusimato išties niūri ir sukaustyta reto-futuristinė atmosfera. Priminsiu, kad pagrindinis „Dishonored“ veikėjas – Corvo, legendinis Imperatorės sargybinis apkaltintas melagingais veiksmais sieks keršto ir teisybės unikalioje „Arkane Studios“ kelionėje.

Žaidimo platinimu užsiima „Bethesda“, na o išleidimo data kol kas lieka 2012-ųjų ribuose. „Dishonored“ pasirodys PS3, Xbox 360 bei AK.