Viena didžiausių šių metų staigmenų Cuphead, sudėjus visų platformų, kurioms žaidimas buvo išleistas, pardavimus, sugeneravo įspūdingą skaičių. Žaidimo jau parduota daugiau nei 2 milijonai kopijų.

Kiekvienais metais pasirodo netikėtų žaidimų, kurie sugeba pademonstruoti įspūdingus rezultatus. Šiais metais, video žaidimų industrija parašė kaip niekada daug meilės laiškų. Turiu mintyje tokius žaidimus, kaip NieR: Automata, kuris yra meilės laiškas anime stilistikai prijaučiantiems žaidėjams, arba Prey – meilės laiškas tamsaus sci-fi fanams. Cuphead, kita vertus, yra meilės laiškas senosios mokyklos platformerių fanams. Kiekvienas žaidimo kadras yra pieštas ranka ir šaukte šaukia apie senąją animaciją. Be ypatingos ir išsiskiriančios vizualios pusės, žaidimas pasižymi savo sudėtingumu. Pagaliau, aukštas sudėtingumas žaidimuose tapo madingu reiškiniu. Sudėtinga būtų įsivaizduoti Cuphead, išleistą prieš 8 metus, nes tais laikais, žaidimai bandė būti interaktyviais kino filmais, kuriuos peržaisti galėtų net ir visai įgūdžių žaidimuose neturintis žmogus.

Bet sugrįžkime prie Cuphead ir jo šlovės. Vienas iš Cuphead kūrėjų bei vienas studijos MDHR brolių pareiškė, jog net ir didžiausiose svajonėse, nesitikėjo, jog jų sukurti veikėjai, pritrauks tiek daug fanų iš viso pasaulio.

Galime pasidžiaugti, jog atėjo tokie laikai, kai sudėtingi, drąsūs ir stilistiškai išskirtiniai žaidimai sulaukia vis daugiau užtarnauto dėmesio. Malonu stebėti žaidimų industriją tokią, kokia ji yra šiandien.

Šaltinis: Destructoid.com