Gegužės 19 – 22 dienomis Vilniuje rengiamas vienas didžiausių informacinių ir ryšių technologijų renginių Baltijos šalyse – tarptautinė konferencija–paroda „INFOBALT 2009”. Šiemetinis renginys skirsis nuo savo pirmtakų ne vien trukme ar temomis. Jame dalyvauti galės kiekvienas, netgi būdamas savo darbo vietoje ar bet kuriame pasaulio taške – renginio seminarai bei pranešimai bus transliuojami internete.

Apsilankę tinklalapyje „Infobalt TV“ (http://tv.infobalt.lt), virtualieji parodos–konferencijos dalyviai galės stebėti renginį, susipažinti su jo dalyviais, diskutuoti tarpusavyje ir teikti klausimus pranešėjams. Planuojama, jog „INFOBALT 2009” bus didžiausias internetu transliuotas seminarų ciklas Lietuvoje. Pasak renginį organizuojančios asociacijos „INFOBALT“ vykdančiojo direktoriaus Edmundo Žvirblio, įgyvendinti tokį projektą paskatino populiarėjantis naudojimasis internetu.

„Kaip rodo neseniai paskelbti sociologinio tyrimo duomenys, vis daugiau lietuvių neįsivaizduoja savo gyvenimo be informacinių technologijų ir vadinamajam „IT elitui“ priklauso kone kas penktas visuomenės narys. Žengdami išvien su modernios visuomenės tendencijomis, siūlysime ne tik IT specialistams, bet ir visiems verslininkams, studentams ir moksleiviams, kurie siekia įgyti konkurencinį pranašumą ir numalšinti naujų praktinių žinių poreikį, stebėti konferencijos pranešimus internete tiek tiesiogiai, tiek ir vėliau, „INFOBALT 2009” renginiui jau pasibaigus, – sako E. Žvirblis. – Žinoma, tikimės sulaukti nemažai lankytojų, kurie nori ne tik klausytis pranešimų, bet ir keistis patirtimi, užmegzti naujų kontaktų. Konferencija–paroda tam sudaro itin palankią terpę“, – teigia asociacijos „INFOBALT“ vadovas.

Šių metų renginio pagrindinė tema – elektroninė rinkodara. Ji pasirinkta neatsitiktinai: „INFOBALT 2009” organizatoriai atkreipia dėmesį į oficialiąją statistiką, kurios duomenimis, vartotojas jį dominančios informacijos šiandien pirmiausiai ieško internete. Taigi žiniatinklio išnaudojimas įmonės rinkodarai tampa viena svarbiausių prielaidų sėkmingai veiklai, o konferencijos seminaruose ir pranešimuose bus išsamiai apžvelgiamos naujausios el. rinkodaros tendencijos bei ateitis.

Keturias dienas truksiančioje konferencijoje–parodoje bus apžvelgiama ir nemažai kitų įdomių temų. Rengėjai prognozuoja, jog ypatingo lankytojų susidomėjimo turėtų sulaukti naujosios atominės elektrinės statybų projektas, kuris gegužės 21 d. taip pat bus pristatomas renginyje „INFOBALT 2009”.

„Vykdant naujos atominės elektrinės statybos projektą reikės itin pažangių ir sudėtingų informacinių sistemų bei sprendimų, todėl galimybė dalyvauti kuriant ir įgyvendinant tokios apimties projektą turėtų dominti daugelį IT bendrovių, – įsitikinęs parengiamuosius atominės elektrinės statybų darbus vykdančios bendrovės „Visagino atominė elektrinė“ generalinis direktorius Marius Grinevičius. – Dalyvavimą „INFOBALT 2009” konferencijoje laikome puikia proga pristatyti naujos atominės elektrinės projekto eigą, nuveiktus ir laukiančius darbus“, – teigia „Visagino atominės elektrinės“ vadovas.

Šiemetinė konferencija–paroda rengiama ne rudenį, kaip iki šiol, bet pavasarį. Organizatorių teigimu, šis laikas yra palankesnis diskusijoms ir susitikimams, kadangi spalio–lapkričio mėnesiais IT kompanijoms paprastai būna pats darbymetis. Kita vertus, tuo pat metu vyks inžinerinės pramonės paroda „BALTTECHNIKA 2009“. Pirmą kartą šią parodą sujungiant su „INFOBALT 2009” tikimasi sudaryti naujas galimybes verslo partnerystei.

Konferencija-paroda „INFOBALT 2009” ir paroda „BALTTECHNIKA 2009“ gegužės 19–22 dienomis vyks Vilniuje, parodų ir konferencijų centre „Litexpo“.