Štai taip. Pasirodo (deja) geimerio širdžiai savaitgalio vertė matuojama ne iškepto šašlyko kažkur prie balos kiekiu. Tokio gero savaitgalio tikrai senai neturėjau.

Viskas prasidėjo dar anos savaitės pirmadienį, kai „Blizzard“ savo tinklalapyje įdėjo naują langą, kasdien pristatantį vis kitą jau išleistą žaidimą. Neslėpsiu buvo smagu kartu su „Blizzard“ nupūsti dulkes ir pasigrožėti senai žaistų, bet tikrai nepamirštų žaidimų viršeliais. Tačiau kur kas didesnes intrigas sukėlė pačiam gale matomas klaustukas. Buvo aišku. Šeštadienį „Blizzard“ pristatys naująjį savo projektą. Galima drąsiai teigti, kad su Kuku visą savaitę gyvenom tik dėl šeštadienio. Daug spėliojom ir spekuliavom, tačiau jau ketvirtadienį apsistojom ties bendru sutarimu, kad paskelbs ko gero apie naująjį „Starcraft“. Ramybės nedavė tik vienas klausimas. RTS, MMO ar kažkas naujo? Kažkaip labiausiai rėmėm ir tikėjomės MMO versijos, vien nuo fantazijos kaip būtų smagu žaisti kokybišką ateities MMO sukosi galva („fantasy“ ar viduramžių pasaulis tikrai pradeda pamažu atsibosti).

Kaip ten bebūtų šeštadienio nuotaikas praskaidrino netikėtas penktadienio siurprizas. Po ilgos ir varginančios darbo dienos grįžau namo ir sugrojęs pora Guitar Hero kūrinėlių nutariau „damušti“ „Crackdown“ ir susirinkti likusius lengvai pasiekiamus „Achievment points“, kad galėčiau padėti žaidimo istorijoje tašką ir pereiti prie kitų, ne pačių svarbiausių gyvenime žaidimų. Paleisdamas žaidimą eilinį syki pamačiau „new update“ lentelę, kurie pastaruoju metu „Crackdown“ buvo leidžiami gan dažnai ir jau ėmė erzinti. Tik ne šį kartą. Penktadienio naktį staiga paaiškėjo, kad Halo 3 MP demo jau kabo serveryje ir laukia kol ją parsisiųsiu. Šaunu.



Penktadienio vakaras iškart tapo malonesnis. Atlaisvinau HDD 1GB vietos ir palikęs X360 dirbti su download‘u mėgavausi tuo kaip iš mano laisvalaikio tyčiojasi TV3, idealiu teliko žiūrėjimui laiku rodydamas „Street Fighter“ su Žanu Klodu Van Der Damu. Halo 3 testą pradėjau ankstyvą šeštadienio rytą. Ir kaip bebūtų keista laimingas nepasijutau. Tikrai negaliu prieštarauti dėl serviso. Tai buvo idealumo viršūnė. Protinga valdymo sistema mikliai tenkino visų tuo metų on-line buvusių žaidėjų (gerokai virš 40 000) poreikius skirstydama juos į grupes bei leisdama kiekvienam derinti žaidimą bei žaidimo partnerius pagal savo poreikius. Nuliūdino pats žaidimas. Tiesą sakant nieko ypatingo pamatyti neteko. Eilinis MP žemėlapis po kurį laksto eiliniai Halo kovotojai vilkintys specifinius kovos kostiumus ir šaudantys jau puikiai pažystamais ginklais.

Bendrai paėmus vaizdelis mažai kuo skiriasi nuo pačio pirmojo Halo kurį teko mėginti tik ant PC. Aišku tekstūros gilesnės ir spalviškai turtingesnės, modeliai atrodo vikresni ir dailiau animuoti, tačiau visa tai kosmetika. Nepamanykit, kad peikiu. Anaiptol. Tuo ką čia rašau tik giriu originalųjį Halo. Ir spėju, kad „Bungie“ buvo neteisūs pateikdami tik „MultiPlayer“ režimą. Išjungęs X360 ir pėdindamas link PC ir pats masčiau. O ką po velnių aš tikėjausi pamatyti daugelio žaidėjų batalijose? Tiesa mažą akmenuką mestelti į Halo 3 darželį aš galiu. PS3 RFM daugelio žaidėjų žemėlapiai atrodo daug patraukliau nei tai ką mačiau Halo „demuškėj“. Vis tik mane labiausiai domina kampanijos režimas ir Halo 3 laukiu būtent dėl jo. Remiantis šiuo metu besisukančia Beta apie kampanijos režimą mes nesužinom absoliučiai nieko. Nuotaika lyg ir pradėjo bjurti tačiau kaip tik tą minutę susivedžiau „Blizzard“ adresiuką…

Reik pastebėti, kad „Blizzard“ pasakiškajam savaitgaliui pasiruošė daug geriau. „?“ jau buvo pakeistas „Starcraft II“ logotipu. Taip „Blizzard“ atsakė iškarto į du klausimus kamavusius milijonus žaidėjų visame pasaulyje. „Koks bus sekantis „Blizzard“ žaidimas?“ vis spėliojo „Blizzard“ fanai. „Kada po šimts išleisite naują Starkraftą?“ ne ką tyliau rėkė serijos fanai. Į abu klausimus buvo atsakyta, ir kur kas išsamiau nei dauguma tikėjosi. Starcraft2 tinklalapis milžiniškas ir tobulai veikiantis, deramai pristato projektą apie kurį ką tik sužinojome.



Jame rasite absoliučiai viską ko gali norėti jūsų širdis (nepamirškite, kad kalbame apie žaidimą, apie kurio kūrimą sužinojome tik šeštadienį). Filmukai (tiek intro tiek gameplay), screenshot‘ai, artwork‘as, pirmosios rasės aprašymas, FAQ ir t.t. Sunku paaiškinti kaip jaučiausi naršydamas starcraft2.com, ko gero tai pat, kaip jaučiausi kažkada pirma syk išgirdęs apie Diablo II, vėliau apie Warcraft III ir WOW. Kiekvieną syki pranešdami apie naują žaidimą, „Blizzard“ tai padaro taip, kad kompanijos fanai pasijunta lyg švęstų pasaulinio mąsto šventę. Kažkas pasakys, kad nieko ypatingo tame nemato? Ir bus teisūs. Kad deramai įvertinti naujieną reikia gerai pažinoti „Blizzard“.

Šiais laikais informacijos apie naujus projektus marios. Visi rėkia ir bando perrėkti vieni kitus reklamuodami savo next-gen projektus pakeisiančius visą žaidimų pramonės esmę. Šitam triukšme ir reklaminiame bardake koją nusisuktų ne tik, kad velnias bet ir visą jų trijulė (Baalas, Mephisto ir Diablo). Tuo tarpu žmonės pažįstantys „Blizzard“ žino vieną esminį dalyką. Jei „Blizzard“ anonsavo žaidimą, jie pažada mums vieną vienintelį dalyką. Kokybę.