Po 18 metų „Blizzard“ pagaliau ryžosi mus nukelti į naują visatą. Pasitikite „Overwatch“ – pirmojo asmens komandinę šaudyklę su MOBA elementais, kuri pasirodė gegužės 24 dieną „PC“, „PS4“ bei „Xbox One“ platformoms.
Šiuo metu žaidimas siūlo 21 skirtingą veikėją ir 4 keturis skirtingus režimus. Dar daugiau turinio – veikėjų, žemėlapių ir režimų, bus pridėta vėliau, jis visas, kaip žadama, bus nemokamas.
Destructoid – 10/10
The Escapist – 5/5
Attack of the Fanboy – 4.5/5
Twinfinite – 5/5
Brash Games – 8/10
PlayStation LifeStyle – 10/10
8 Komentarai
Matrix
Per daug išgirtas žaidimas ir visiškai nežiūrima į minusus.
FanTaz
na pasakyk minusus
as zynau tik tai kad yra qm 20 tick rate
Matrix
-Tikro turinio/progression/motyvation trūkumas.
-Skirtingų režimų trūkumas.
-Solo žaidėjui šis žaidimas bus/yra totaliai košmaras, nes matchmaking neatskiria solo que, nuo premade kompanijų. Nes tie, kas žaidžia su 5 draugais, turi 150% didesnę tikimybę laimėti, nei tie, kurių komandą sudaro 6 random žaidėjai.
-Nori žaist? Imi quick play ir pist tave įkiša į jau vykstanti mačą, kuris baigsis po 5 sekundžių (ir dažniausiai taip bus, kad ta pralaimėjusi komanda yra būtent tavo, nes iš jos jau pasitraukė kai kurie žaidėjai matydami, kad tuoj pralaimės). Šiuo atveju tokie žaidimai, kaip quake buvo n kartų geresni, nes pirma tu gali pats pasirinkti serverį, net jei jis pilnas, stebėti kas vyksta ir nuspręsti ar nori padėti komandai, net ir paskutinę sekundę, jei iš jos pasitrauks žaidėjas (ar bus šiaip koks neplanuotas disconnect kažkam). O čia tave įmeta ir tu jau srėbk prisvilusią košę.
-Nemaža dalis abilities yra movement tipo, vieni gali aukštai pasišokti, kiti gali kopti sienom, skraidyti ir t.t., o tai praktiškai yra lazy dalykas iš kūrėjų, nes jie taip ale sukuria kiekvieno herojaus išskirtinumą, kai tuo tarpu jie iš žaidimo pašalino absoliučioje daugumoje fps esantį „sprint“ ir visą tai galėjo geriau pritaikyti visiems characteriams ir vietoje to sukurti įdomesnius skillus, kurie pridėtų įvairumo, o ne tik užpildytų utility skyles sukurtas jų dizaino sprendimo.
Matrix
-Daug laiko yra praleidžiama paprasčiausiai vaikštant. Priklausomai nuo mode kuriame esi ir ar tau reikia gintis ar pulti – kartais kai žūni tau reikia tiesiog pravaikštinėti ~20 sekundžių, kol vėl prieisi iki tos vietos, kur pagaliau galėsi rasti bent vieną gyvą dvasią.
-Kam reikalingas ~8 ar kiek ten sekundžių death timeris, kai čia net nėra moba ir tuo pačiu dar reikia vis vien įveikti didelius atstumus po mirties (ir plius, daugumą herojų galima pakloti per 1-2 sekundes). Tad gryno žaidimo, kuriame tu aktyviai dalyvauji per visą mačą gali būti net nedaugiau nei 30 sekundžių (priklausomai kaip sekasi).
-Retai yra galima žaisti su tuo veikėju, kurį tu tikrai mėgsti, nes kad ir kaip būtų, tu turi žaisti taip, kad galėtum counter’inti priešininkų žaidėjus, o ne mėgautis žaidžiant tuo, kas tau labiausiai prie širdies. Aišku, jei nori nugalėti.
-Skinai turi 0 vertės, kaip išskirtinumo ar įdėto laiko/įdirbio simbolis, nes kažkas gali tiesiog įkišt $200 ir gaut viską ką nori per 10 minučių.
Ir t.t.
FanTaz
labai idomios mintys
na duosiu keleta counter argumentu labiau del diskusijai
nr1. as motyvacijos ar progresu trukumo nejautciu, kokeme q3 isvis nebuvo progreso o kokeme cs go progresas yra is esmes identikas.
as pilnai sutinku kad zmones uz kruva pinigu gali gauti visus skinus ir t.t. , bet realai progresas susideda i tai kad gali pakelti 2+k lvl kuruos zmones mato, ir lvl kelimas tesiogei priklauso nuo tavo sugebejimo zaisti, nes geri zaidejai gaunai daugiau xp nei noobai
nr2. premade problemu nematau, ne tik kad patchem rasty party yra super easy , pas mane b net net 3h nakties buna zmoniu kurie ow lose, bet jai ir losiu solo, tu gali padaryt 4 ar 6 kill jai moki zaisti ir carynti team, as jau negaliu suskaicuoti kartu kiek esu istempes savo team i pergale su gerais ulceis, beja juk losi ne del win o delto kad geriau zaistum, patyrtum malonuma ir gautum xp
nr3. na hm del mobilmo tai visiskai nesutinku , visi hero turi savo ejimo kelius mepuose, tai apryboja ju kelius ir tuo paciu duoda galymybe juos counterinti, jai tu eini vs traces tu zynai kad ji neuzlips i virsu nes hero gali judeti tik tokiu keliu kokiu vaiksto, jai musiesi pries widowsmaker tu zynai kad ji kazkur nusoks ant virsaus , tai labai svarbu nes duoda buda counterti herojus priklausomai nuo ju mobilumo, as jau nesneku kad mobilumo spelu turi is tikro gan mazai hero
negana to visiskai nesutinku del sprinto , ut ar q3 , sprinto nera, delto turi igiti momenta judesio kiteis budais, tuom ow ir geras kad jai nori judeti greit , turi ideti pastangu
FanTaz
nr4 . timeris numirus yra superinis dalykas ir matosi per mazai ow loses kad suprastum kam jo reikia , dauguma atveju jis yra indikatorius camperiu, jai matai kad kazkas mire ir matai kur mire, iskart gali nuspeti is kur mire priklausomai nuo to koks herojus uzmuse ir pagal tai surasty geriause kele apeiti problema arba per nugara uzmusti , negana to losent su kokiu mercy gali prikelti mirusius
o respam taimeris yra tikrai geras dalykas ir as ji laikau pliusu nei minusu
ta prasme tu juk nebegi i pointa tam kad numirti, jai esi koks ten hanzo ir t.t., tavo darbas yra flakinti ir harasinti , jai tave uzmuse darant ta darba tai tavo bauda ir turi buti ilgas keles iki spoto, negana to tu matyt per mazai loses kas buna su mazu ejimo keliu, man teko tureti game su duble simetra teleportais abiejuose teamuose, tai buvo ziaurus cluster fuckas
negana to, koks tolkas nudeti 4 /6 zmones kai zinai kad jie iskart atbegs , geri wombo combo ir turi duoti pranasuma kazkoki , ir tai mano nuomone ow turi per greitus taimerius, jau dabar ziurinti ow turnyrus matosi kad yra beda ir comp mepuose tikriause praiilgins juos.
nr5. na saip gali losti uz ka nori ir niekas tau nieko nepasakys, bet ow nera moba , tu gali keisti herojus ir siekti tikslo, net mobose tu nelosi uz ka patinka nes renkieis kas geriause, cia irgi tas pac , aisku jai turi gera aima ir t.t. ir reike keisti hero, visada gali pakeisti i panasu heroju tarkime atakoje solderis ir mac gree yra gan panasus hit scan, medium range dps, tik vienas turi stun vs tracer gendzius ir t.t. o kitas turi aoe heal
Argumentas kad negaliu uz ka noriu losti skamba lygei taip pat kaip kokeme q3 zmogus sakytu kad as noriu losti su shotgunu bet visi mane zudo su railais ir rocetais, kaip q3 keiti ginklus pagal situacija, taip cia keiti hero pagal situacija
Matrix
Na, kiekvienas dalykus matom savaip, iš savų patirčių (skirtingų žaidimų bagažo) ir savo „tinkamas/netinkamas“ suvokimo. ^^
Bet kad ir kaip ten yra, Overwatch toli gražu ne 10/10 ar 5/5 žaidimas. Aišku, čia irgi, tik mano nuomonė.
FanTaz
na jo bagazai skyresi, matai blizz kai kure ow butent ir semesi is senu doom. q2/3 , ut , tf ir t.t. ne is naujesniu kaip kad cod ar bf , delto konsolinei ir portu zaidejai gali justi tam tikra trukuma/nesuvokima mechaniku , tarkime widowmaker hookas yra is quake 1 pvp modo
ir jis naudojasi panasiai
pridedu viena kur daug tokiu shotu o ne gidas