„Nokia“ – puikiai žinomas mobiliųjų telefonų gamintojas, iki pat „iPhone“ atėjimo į rinką diktavęs madas šioje rinkoje. Iškart po „iPhone“ ir „Android“ įrenginių suklestėjimo, „Nokia“ iš lėto pradėjo ristis žemyn, kadangi ji norėjo išlikti nepriklausoma, ir ištikima „Symbian“ operacinei sistemai.
Kaip bebūtų gaila, „Symbian“ nuo „Android“ buvo atsilikusi per 3 metus, tad telefonai pasidarė visiškai nekonkurencingi iki pat 2011-ųjų, kai rinką išvydo pirmieji „Symbian ^3“ įrenginiai. Nors ir dauguma vartotojų vis dar gyvena mintimis, kad „Symbian“ – atgyvena, iš tiesų, naujausios operacinės sistemos versijos funkcionalumu gana stipriai vejasi konkurentus.
Tačiau šį apžvalga nėra apie eilinį „Symbian“ telefona. Ši apžvalga dedikuota „Nokia“ ir „Microsoft“ „vaisiui“, „Nokia Lumia 800“ mobiliąjam telefonui, kuris yra varomas „Windows Phone 7.5 Mango“ operacinės sistemos. Ar „Windows Phone“ išgelbės „Nokia“? Greitai sužinosime.
Korpusas
„Nokia Lumia 800“ turi monoblokinį korpusą, dėl ko telefonas yra kiek sunkesnis už kitus panašaus dydžio telefonus. Tiesa, svoris vistiek išlieka nedidelis, telefonas sveria 144 gramus.
Taip pat neigiama monoblokinių korpusų savybė yra ta, kad norint išimti bateriją, telefoną reikia visiškai išardyti (iš tikrųjų, tai atsukti 2 varžtelius, ir ypatingai atsargiai išimti ekraną). Anksčiau tai lyg ir buvo didelis minusas, bet panašu, kad šiandieną liaudžiai tai nesudaro problemų.
Tokius monoblokinių korpusų minusus, nesunkiai atsveria pliusai – visa plastmasė yra aukštos kokybės ir lydinys yra vienspalvis, ko dėka telefonui nukritus ar susibraižius, smūgio žymės liks praktiškai nepastebimos.
Vienintelis smarkiai besibraižantis telefono elementas – tai metalinis kameros ir blykstės apvadas, kuris nors padaro telefoną gražiu, tikrai greitai pataps toks lyg būtų braukytas švytriniu popieriumi. Čia pravers „bumper’is“.
Taip pat telefonas neišsitaško, nors tai nėra nei pliusas, nei minusas, kadangi komponentai „neišsitaškdami“ vykstant kritimui yra kur kas pažeidžiamesni.
Nors ir nėra ergonomiškos formos, telefonas rankoje guli ypatingai patogiai, o „Nokia“ inžinieriai parinko idealų ekrano dydį – visus telefono kampus galima pasiekti net labai lengvai.
Telefonas nėra prifarširuotas mygtukų, išviso jų yra tik 3 – kameros mygtukas, telefono įjungimo, bei garso reguliavimo.
Taip pat turime tris sensorinius mygtukus, kurie yra atsakingi už gryžimą (bei multitasking menių įjungimą), grįžimą į pagrindinį menių bei paiešką.
Viršutinėje telefono dalyje galime rasti 3,5mm A/V jungtį, mandrai paslėptą „MicroUSB“ jungtį, bei „MicroSIM“ kortelių dėklą.
Na, o galinėje telefono dalyje yra 8MP kamera su Carl Zeiss Tessar optika, bei elementu, leidžiančiu atskirti šį telefoną nuo „Nokia N9“ – blykste, kuri šiuo atvėju yra įtaisyta virš kameros.
Ekranas
„Nokia“ visuomet stengėsi pateikti pačius kokybiškiausius produktus. „Nokia Lumia 800“ tikrai nėra išimtis, telefone montuojamas vienas geriausių ekranų rinkoje.
Kalbant techniškai, tai telefone yra randamas 3.7″, kuris palaiko 480×800 taškų rezoliuciją. Šiandienai – tai vienas iš optimaliausių variantų, rinkoje yra vos pora telefonų su geresniais ekranais.
Mėgstantiems būti saulutėje, turime itin džiugių naujienų – telefone ne tik naudojamas „AMOLED“ ekranas, bet jis yra pagardintas „ClearBlack display“ prieskoniu, kas reiškia, kad telefone ypatingai gerai atvaizduojama juoda spalva – taigi viską sudėjus, turime galimybę itin komfortiškai naudotis telefonu ir prieš saulę.
Yra žmonių, galvojančių, kad 3.7″ ekranas yra kiek per didelis. Iš tikrųjų, tai viskas labiau priklauso nuo paties telefono – jei korpusas parinktas nevykusiai, didelis gali atrodyti ir 3.5″ ekranas. Štai „Nokia Lumia 800“ yra gana apvalių kraštų ir plonas, taigi nesunkiai galime pasiekti visus ekrano kampus.
Beje, be baimės galite nešioti telefoną kartu su raktais – viršutinis jo sluoksnis yra padengtas pikčiausiu „Gorilos“ stiklu. Taip pat, kaip jau minėjau, Jūs galite net nesijaudinti ir dėl korpuso subraižymų, kadangi jie – tiesiog neįmanomi.
Baterija, ryšiai, sujungiamumas.
Čia „Nokia“ suteikia laisvę. Jei nori – išjunk visas aplikacijas, loktarius, Wi-Fi, atsinaujink telefoną, ir be pakrovėjo gyvenk nors ir 7 paras. Užtat jeigu nori išnaudoti visas telefono galimybęs, jį krauti reikės kas 1.5-3 dienas – vidutiniškai tiek telefonas be išsikrovimo dirbo man.
Kiek pasigedau itin spartėjančių „GLONASS“ ir „NFC“, ir „BlueTooth v3“. Natūralu, kad jų niekas nenaudos dar 5 metus, bet kadangi tai tobuliausias „Nokia“ telefonas, pasiekiamas Lietuvai – privalau prikibti.
Taip pat, taupant vietą telefone, buvo nuspręsta atsisakyti standartinių SIM kortelių, ir jos buvo pakeistos į MicroSIM. Tikiu, kad tam buvo ir kita adekvati priežastis, nes tai man kainavo netgi ~12 litų – 6 už naują normalaus tipo kortelę (kadangi savadarbis karpymas nenusisekė) ir 6 už MicroSIM.
Geležis
Kalbant apie aparatinę įrangą – „Nokia“ elgiasi labai protingai. Į savo įrenginius jie negrūda 4 branduolių procesorių, kurie ne tik nėra išnaudojami, bet ir labai apkrauna bateriją. „Nokia Lumia 800“ rasime 1.4Ghz spartos procesorių, ir visų „Android“ fanų nuostabai pasakysiu – kad tai greičiausias mano matytas telefonas. Šis faktas puikiai įrodo, kad mobiliųjų telefonų operacinės sistemos vis dar turi daug vietos plėstis, o „Windows Phone“ gaminiai turės puikią ateitį, jei tik vartotojai tikės tuo ką mato, o ne specifikacijomis pateiktomis ant balto lapo.
Be šio procesoriaus „Nokia Lumia 800“ turi ir 512MB operatyviosios atminties, kuri iš esmės labiausiai pasitarnaus „Multitaskinge“.
Beje, maloni žinia yra ta, kad identiškas specifikacijas turi ir „Nokia Lumia 710“ – esminiai skirtumai tarp telefonų – tai dizainas, baterija bei ekranas.
Programinė įranga
Štai kur atsiskleidžia visas „Nokia Lumia 800“ grožis. Telefone sukasi „Windows Phone 7.5“ OS, ir deja, dėl pakankamai mažo kiekio, daugelio vartotojų ji nėra ypatingai mėgstama. Galbūt tai yra normalu, Lietuvoje ši OS iš „beta“ stadijos išlipo visai neseniai, kadangi tik šį mėnesį daugelis vartotojų sulaukė lieuviškos lokalizacijos šiam telefonui. Taip pat daugelį liūdina ir programėlių parduotuvėje trūkumas – „Google Play“ jų skaičius siekia ~500 tūkstančių, o štai „Marketplace“ jų „tėra“ ~90 tūkstančių.
Ir nepaisant to, „Windows Phone“ yra jėga. Ši OS yra velniškai paprasta, „Microsoft“ mano manymu šįkart perspjovė ir patį „Apple“. Kodėl?
Paprastas pavizdys. Turite žmogų, apie kurį norite žinoti viską (pvz. vaikinas). Meniu jį galite įsikelti į pirmą laisvą langą. Spaudžiate ant savo mylimojo, ir galite susisiekti su juo visais įmanomais būdais – SMS, skambutis, email, facebook, twitteris, ir kiti socialiniai tinklai yra profesionaliai integruoti ir telefoną, o dėl ypatingai geros atpažinimo sistemos, kontaktų profiliai telefone nesikartoja. „Swipinate“ į šoną, matote jo veiklą socialiniuose tinkluose, slenkate dar kartą, ir fotografijas. Ir Jums nei velnio nereikia eiti į jokį feisbuką.
Žodžiu, programų suderinamumas – belenkaip geras.
Reikėtų paminėti ir tai, kad nebeturime mylimo „homescreeno“, kuris telefonus lydėjo nuo tų laikų, kai atsirado pirmieji telefonai su ekranais. Dabar viskas tėra du programų meniu – vienas, kuriame įsikeliate VISKÀ, ką norite (t.y. programos tab’ą, kontaktą, nuotrauką, pamėgta internetinį puslapį), o kitame yra sudeliotos visos programos. Ypatingai patogu, kai mėgstamų programų yra daugiau, nei 4, ir jomis naudotis reikia ypatingai dažnai.
Turime ir „multitask’inga“, tik nelabai suprantu, kodėl programų negalima išjungti tiesiai iš „Multitasking“ meniu – tam atlikti, reikia įjungti programą, ir galybę kartų spausti „back“.
Bet apibendrinant – OS yra dieviška, nes veikia velniškai greitai, ir pasižymi visais įmanomais „Aero“ efektais, kas reiškia, kad ji yra ir graži.
Media
Sunku kalbėti apie telefono fotoaparatą ar garso atkūrimo kokybę, kai ir akys kažkaip nespalvotai rodo, ir ausys neprigirdi. Bet fotoaparatas tikrai nenuvylė – daugelį nustatymų, kaip tikri profai, galite reguliuoti patys, o „Carl Zeiss“ optika užtikrins kokybišas nuotraukas. Štai keletas foto, ir video pavizdžių.
Kalbant apie muziką – tai vėlgi „Nokia“ pasistengė užtikrinti, jog garsas būtų atkuriamas kokybiškai, ir pakankamai garsiai. Patirtis su „Xpress Music“ serijos telefonais čia pravertė – nesunkiai matosi, kad garso atkūrimo kokybė yra gana geresnė už daugelio konkurentų „smartphonus“.
Išvados
Mano manymu, jei „Nokia“ per šiuos kelis metus nebūtų praradusi vartotojų pasitikėjimo, „Nokia Lumia 800“ šiandienai būtų geriausiai parduodamas telefonas pasaulyje. Techniškai – jis turi viską ką reikia, ir vienintelė kliūtis šio telefono sėkmei – tai nusiteikimas, jog „Nokia“ produktai jau nebebus geriausiais.
Privatumo politika
PASTABA: Kiekvieną kartą lankydami Duomenų valdytojui priklausančią interneto svetainę, sutinkate su sąlygomis, aprašytomis šioje Privatumo politikoje. Prašome atidžiai ją perskaityti ir susipažinti.
Jei nesutinkate su toliau nurodytomis sąlygomis, prašome nesilankyti mūsų svetainėje, nesinaudoti mūsų turiniu ir/ar paslaugomis ir mums neteikti savo asmens duomenų.
Asmenys, kurie yra jaunesni negu 16 metų, negali teikti jokių asmens duomenų per mūsų svetainę. Jei esate asmuo, kuris yra jaunesnis negu 16 metų, prieš pateikdami asmeninę informaciją, turite gauti savo tėvų arba kitų teisėtų globėjų sutikimą.
1. Bendrosios nuostatos:
Games.lt, (toliau – Duomenų valdytojas arba Mes), teikiame informaciją apie video žaidmus. Norime, kad bendradarbiaudami su mumis žinotumėte, kaip mes naudojame informaciją, ir būdus, kuriais galite išsaugoti savo privatumą.
Šioje Privatumo politikoje paaiškinama, kokius asmens duomenis renkame ir kodėl, kaip juos naudojame, kokius pasirinkimus siūlome, įskaitant tai, kaip tokius duomenis pasiekti ir atnaujinti.
Games.lt rūpi jūsų privatumas, todėl skirkite laiko susipažinti su mūsų praktika ir, jei kils klausimų, susisiekite su mumis.
Patvirtiname, kad Duomenų valdytojo svetainės lankytojų duomenys bus renkami laikantis galiojančių Europos Sąjungos bei Lietuvos Respublikos teisės aktų reikalavimų bei kontroliuojančių institucijų nurodymų. Taikomos visos protingos techninės ir administracinės priemonės tam, kad mūsų surinkti duomenys apie svetainės lankytojus būtų apsaugomi nuo praradimo, neleistino naudojimo ir pakeitimų.
Taisyklėse vartojamos sąvokos suprantamos taip, kaip jos yra apibrėžtos Bendrajame duomenų apsaugos reglamente Nr. 2016/679.
2. Kokiu tikslu renkame ir tvarkome informaciją apie jūsų asmens duomenis?
Mes užtikriname, kad informaciją, susijusią su fiziniu asmeniu, pagal kurią galima tiesiogiai ar netiesiogiai Jus identifikuoti (toliau - asmens duomenys), naudojame tik teisėtais tikslais, įsitikinę, kad jūs suteikėte savo sutikimą naudoti šiuos asmens duomenis mūsų nustatytiems tikslams arba turėdami kitą teisinį pagrindą tvarkyti Jūsų asmens duomenis (pvz., vykdydami sutartį su jumis, teisės aktų reikalavimų pagrindu teikdami duomenis teisėsaugos institucijoms ir kt.). Duomenis tvarkome laikydamiesi Bendrojo duomenų apsaugos reglamento (toliau – BDAR), Lietuvos Respublikos asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymo, taip pat kituose teisės aktuose nustatytų asmens duomenų tvarkymo reikalavimų, galiojančių pagrindinių duomenų tvarkymo principų, ypač duomenų minimizavimo principo ir kitų norminiuose aktuose pateiktų reikalavimų.
Renkame duomenis, siekdami veikti efektyviai ir siūlyti Jūsų poreikius geriausiai atitinkančius paslaugas, bendradarbiavimo tikslais, dėl Games.lt vykdomų projektų, siekdami pradėti ar tęsti jau vykdomą veiklą. Asmens duomenys gavus jūsų sutikimą arba patiems juos pateikus taip pat tvarkomi siekiant pateikti pasiūlymus prisijungti prie mūsų kolektyvo (darbo pasiūlymai ir kitos bendradarbiavimo formos), tam pasitelkiant trečiuosius asmenis arba atrankas vykdant patiems. Informaciją apie jūsų asmens duomenis taip pat naudojame informavimui apie mūsų veiklą ar naujienas, komunikacijos tikslais, reklamos pateikimui per socialinių tinklų platformas, paieškos sistemas ar kitas reklamos platformas, priskiriant reklamą tikslinei auditorijai.
3. Kaip gauname jūsų asmens duomenis?
Mes renkame Jūsų asmens duomenis tiesiogiai keletu būdų, pvz., kai Jūs pateikiate mums savo asmeninę informaciją, el. paštu, telefonu, registruodamiesi mūsų svetainėse, naudodami mūsų programėlėmis, iš mūsų pirkdami paslaugas, teikdami užklausas, pateikdami savo gyvenimo aprašymą ar motyvacinį laišką, bendraudami socialinių tinklų svetainėse (pvz., LinkedIn, Facebook, Twitter, Instagram).
Mes taip pat galime gauti Jūsų asmens duomenis iš kitų šaltinių, įskaitant komercinio sektoriaus duomenų šaltinius, pvz., viešas duomenų bazes ir duomenų bazes bei informaciją iš trečiųjų šalių. Jei nenorite, kad gautume Jūsų asmens duomenis iš kitų šaltinių, atitinkamiems šaltiniams nurodykite savo pageidavimus.
Naujienlaiškiams siųsti naudojame „Mailchimp“ platformą. Sutikdami gauti naujienlaiškius, kartu perduodate ir leidžiate apdoroti savo duomenis pagal „Mailshimp“ privatumo politiką.
„Mailshimp“ Privatumo politika.
4. Kokius asmens duomenis mes renkame ir naudojame?
Bendrai mūsų renkami duomenys gali būti skirstomi į šias duomenų kategorijas:
- Informacija, kurią mums pateikiate. Pagrindiniai duomenys, tarp jų vardas, pavardė, kontaktinis telefono numeris, e. pašto adresas. Duomenys, gauti remiantis Jūsų sutikimu ir apibrėžti tuo metu, kai sutikimas buvo pateiktas: gimimo data, pareigos, darbovietės adresas, Skype ar kitų komunikacinių kanalų naudotojo vardas;
- Jūsų naudotojo vardas, el. pašto adresas, pareigos ir bet kokia kita informacija, kurią sutinkate bendrinti naudodamiesi trečiųjų šalių svetainėmis (pvz., socialinių tinklų svetainės, kuriuose Games.lt turi savo oficialias ir viešas paskyras);
- Informacija apie Jūsų naudojamą naršyklę, kai lankotės mūsų svetainėse, Jūsų IP adresas ir įrenginio adresas, pažymėtos nuorodos. Išsiuntę naujienlaiškį, galime rinkti statistinius duomenis apie jūsų elgesį su pranešimu, pavyzdžiui, ar atidarytas el. laiškas, kokios nuorodos paspaustos.
Mes naudojame slapukus t. y. nedideles teksto rinkmenas, kurios apsilankius svetainėje išsaugomos Jūsų kompiuteryje arba judriojo ryšio įrenginyje, todėl svetainė gali tam tikrą laiką „atsiminti“ jūsų veiksmus ir parinktis (toliau - slapukai) ir panašias technologijas, kad pagerintume savo produktus ir Jūsų patirtį mūsų svetainėse, rinkdami informaciją apie tai, kaip naudojatės mūsų svetainėmis. Dalis naudojamų slapukų reikalingi pagrindinėms svetainės funkcijoms, pvz., siekiant suteikti saugų prisijungimą; tačiau slapukus mes taip pat naudojame ir analizuodami naudojimąsi svetaine (kad galėtume įvertinti ir pagerinti jos veikimą).
Mūsų svetainėse naudojami slapukai:
Būtini ir analitiniai:
Slapuko pavadinimas |
Aprašymas/ |
Sukūrimo momentas |
Galiojimo laikas |
Naudojami duomenys |
JSESSIONID |
Naudojami tinklapio veikimo užtikrinimui, saugojamas sesijos ID |
Įeinant į puslapį |
Sesija |
HTTP slapukas |
_ga |
Naudojami statistinei informacijai apie interneto svetainės lankomumą rinkti. Gauti duomenys naudojami ataskaitoms rengti ir siekiant patobulinti puslapį. |
Įeinant į puslapį |
2 metai |
Apskaitai naudojai IP adresai ir unikalūs ID numeriai. Apskaitos rezultatas statistinis. Apskaita vykdoma per “Google analytics” |
Funkciniai arba tiksliniai:
Slapuko pavadinimas |
Aprašymas/ |
Sukūrimo momentas |
Galiojimo laikas |
Naudojami duomenys |
_hjIncludedInSample |
Naudojami sekti vartojo egseną svetainėje |
Viso apsilankymo metu |
1 metai |
HTTP slapukas |
NID |
Užregistruojamas lankytojo kompiuteris arba judriojo ryšio įrenginys, skirtas pateikti personalizuotą informaciją. |
Pirmo apsilankymo metu |
6 mėn |
HTTP slapukas |
fr |
Užregistruojamas lankytojo kompiuteris arba judriojo ryšio įrenginys, skirtas pateikti personalizuotą informaciją. |
Pirmo apsilankymo metu |
3 mėn |
HTTP slapukas |
Slapukus galite valdyti ir (arba) pašalinti savo nuožiūra naudodamiesi savo naršyklės nustatymais. Galite ištrinti visus jūsų įrenginyje jau esančius slapukus, o daugumą naršyklių galite nustatyti taip, kad slapukai jūsų įrenginyje nebūtų įrašomi. Tačiau tokiu atveju kaskart, kai lankysitės interneto svetainėje, jums gali reikėti iš naujo nustatyti kai kurias parinktis, o kai kurios paslaugos ir funkcijos gali neveikti.
Mūsų svetainėje gali būti nuorodų į kitų asmenų, įmonių ar organizacijų interneto tinklalapius. Atkreipiame dėmesį, kad Duomenų valdytojas nėra atsakingas už tokių interneto tinklalapių turinį ar jų naudojamus privatumo užtikrinimo principus. Tad jei paspaudę nuorodą iš Duomenų valdytojo interneto svetainės pateksite į kitus tinklalapius, turėtumėte atskirai pasidomėti jų Privatumo politika.
Mes specialiai nerenkame ir netvarkome asmeniškai identifikuojamos informacijos iš asmenų, kurie yra jaunesni nei norminiuose aktuose nustatyto amžiaus, suteikiančio teisę dirbti savarankiškai. Mes gerbiame tokių asmenų teises ir, prireikus teikti Paslaugas, prašome su mums susisiekti to asmens tėvus ar globėjus.
5. Kaip mes saugome Asmens duomenis?
Mes naudojame tinkamas technines ir organizacines priemones, leidžiančias apsaugoti Jūsų pateiktus asmens duomenis nuo atsitiktinio ar neteisėto sunaikinimo, praradimo, pakeitimo, neteisėto atskleidimo ar neteisėtos prieigos prie Jūsų asmens duomenų.
Surinkta informacija yra laikoma tik tiek, kiek to reikalauja teisės aktai ir tik tol, kol įgyvendiname pirmiau minėtus tikslus, kuriems rinkome arba gavome Jūsų asmens duomenis. Surinkta informacija yra reguliariai peržiūrima ir trinama, jei tampa neaktuali. Nuasmenintų duomenų saugojimui netaikomi apribojimai, tačiau ir juos mes saugome tik tol ir tik tiek, kiek reikia.
Galime dalintis surinkta informacija su kompetentingomis institucijomis, kaip to reikalauja teisės aktai. Informacija gali būti teikiama valstybės institucijoms ar atitinkamoms tarnyboms. Informacija yra pateikiama ir tais atvejais, kai yra pagrindas manyti, jog asmeninė informacija yra pateikiama neteisėtai.
Mūsų tikslas yra užtikrinti, kad informacija apie Klientą būtų teisinga ir aktuali. Todėl skatiname Klientus informuoti mus apie bet kokius pateiktos informacijos pasikeitimus.
6. Kam galime perduoti (bendrinti) Jūsų asmens duomenis?
Jūsų duomenis galime perduoti patikimoms trečiosioms šalims:
- sėkmingam įmonės atstovavimui įmonės paslaugų/produktų pardavimo tikslais
- jei yra jūsų sutikimas asmens duomenų atskleidimui;
Teisėsaugos ir kitoms institucijoms, jeigu atskleisti Jūsų asmens duomenis reikalaujama pagal įstatymus, teisėtą valdžios institucijų/pareigūnų nurodymą ar teismo sprendimą.
7. Kokios jūsų teisės?
- Susipažinti su savo asmens duomenimis, kreipdamiesi su prašymu patvirtinti, kad tvarkome jūsų asmens duomenis, norėdami gauti duomenų kopiją ar suteikti informaciją;
- Prašyti ištaisyti Jūsų asmens duomenis ir (arba) sustabdyti tokių asmens duomenų tvarkymo veiksmus, jei nustatote, kad duomenys yra neteisingi, neišsamūs ar netikslūs;
- Prašyti sunaikinti asmens duomenis ar sustabdyti tokių asmens duomenų tvarkymą, jei yra tvarkomi neteisėtai, nebėra reikalingi įgyvendinti tikslams, kuriems buvo surinkti, kai nebenorite, kad su jumis susiję asmens duomenys būtų tvarkomi;
- Turi teisę į duomenų perkėlimą (teisė perkelti);
- Nesutikti, kad būtų tvarkomi Jūsų asmens duomenys, kai šie duomenys tvarkomi ar ketinami tvarkyti tiesioginės rinkodaros neteisėto intereso tikslais.
Vieną kartą per metus informacija apie asmens duomenis pateikiama nemokamai. Užklausą galima pateikti elektroniniu paštu arba registruotu paštu įmonės buveinės adresu. Jeigu kreipiamasi daugiau nei vieną kartą per metus dėl tokios informacijos pateikimo, mokestis už šios informacijos pateikimą negali viršyti tokios informacijos pateikimo sąnaudų. Apie mokesčio privalomumą informuosime jus iš anksto, prieš atsakant į jūsų pateiktą atsakymą ar užklausą.
8. Kaip galima sužinoti apie šios Privatumo politikos pasikeitimus?
Esant poreikiui, mes galime keisti šią Privatumo politiką, paskelbdami atnaujintą informaciją mūsų interneto svetainėje ir kituose mūsų komunikacijos kanaluose. Maloniai prašome Jus aplankyti šią skiltį ir susipažinti su aktualia Privatumo politikos redakcija prieš naudojantis mūsų interneto kanalais.
9. Kaip su mumis susisiekti?
Paklausimai dėl informacija apie tvarkomus duomenis gali būti teikiami gamesltmail@gmail.com, taip pat kitais aukščiau nurodytais kontaktais. Atsakymą stengsimės pateikti kuo greičiau, tačiau ne vėliau kaip per vieną mėnesį nuo prašymo gavimo, jei tik dėl klausimo apimties nebus reikalingas papildomas laikas. Jei toks laikas būtų reikalingas, jus nedelsdami informuosime ir nurodysime to priežastis.
33 Komentarai
Rakish
asmeniskai as visas sitas versijas isbandziau ant savo HD2 kailioB) ir nereiskiu priekaistu nei nokia nei kitiems, tiesiog kalbant apie pacia OS, nesvarbu kokiam hardware ji yra instaliuota, man WP pasirode priimtiniausia.
PS. vistiek dar nesprantu kodel leidziami pvz tokie telefonai su 1,5GHz dvieju branduoliu cpu, ekrano rezoliucija tokia pat kaip mano 15,4″ laptiko, nors vis dar viduje sukasi ta pati sena 2.3 android versija, kuri ant mano beveik 3 metu senumo HD2 sukosi(kol buvo instaliuota) lygiai taip pat puikiai:)
Dawno
Kam reikia pigaus telefono tas laisvai randa Lumia 800 uz 1000 lt o Lumia 700 uz 600lt, naujus. Net ne viena parduotuve siulo siuos telefonus uz tokia kaina.
cepukas
Imsiu ir as Lumia 800,norejau 900,bet 4.3 colio,jau didokas man,tad uzteks ir 3.7 per akis,tiek prisiziurejau apzvalgu,kad jau net nebeturiu abejoniu jokiu del sito produkto ir apie wp 7.5 mango 🙂
Fuxas69
Mhm. Žiūrėjau daug rewiev’u, aprašymų, atsiliepimų. Bet taip ir neapsisprendžiu, rinktis Nokia Lumia 800 ar Sony Ericsson Xperia Arc S. Gal galit patart, jei nusimanot? Šią savaitę kažkurį iš jų tikrai isigysiu. 🙂
Raijmiss
Maldc. Puiki apzvalga kaip ir pats telefonas :)) I love Windows Phone 7 OS B)
Agraba
DUMB AND DUMBER
76. One volume control for all functions including media playback, ringtones, alarms, notifications.
77. Wi-fi disconnects when screen sleeps. Too bad if you are in the middle of a download.
78. If you receive a text message when talking on the phone an audio alert will blast your ear at the full volume set. All other phones will give a soft beep.
79. Can only enter one mobile phone no. for each contact. Mobile nos. entered in other fields will not accept sms.
80. Cannot send/receive MMS without enabling 3G data connection. MMS does not use 3G data.
81. Phone cannot be charged when off.
82. Need to be plugged in to wall charger to sync wirelessly (a funny definition of wireless).
83. Volume up/down buttons cannot operate when screen is off.
84. Phone will wake up and display sms content on lockscreen when locked – a privacy violation.
85. Phone can be rebooted without unlocking to bypass security lock.
FEATURES EVEN DUMB PHONES HAVE BUT WP7.5 DOESN’T
86. No bluetooth file transfer.
87. Cannot handle USSD codes necessary for prepaid users to obtain services.
88. Cannot save new contacts from call history.
89. Cannot sms contacts from call history.
90. Cannot show call duration in call history.
91. Cannot delete individual calls in call history. (Edit: now possible with an update)
92. Call history does not group calls by contact.
93. Call history does not show the time of call for calls older than current day.
94. Cannot set custom sounds for different types of notifications.
95. No ringer profiles.
96. No silent option (no vibrate and no ring).
97. Cannot send/receive contact as a csv file.
98. Cannot backup sms to PC.
99. Cannot save contact to SIM card.
100. Cannot change alarm ring tone or use a MP3 file.
101. Cannot set alarm snooze interval.
Agraba
1. No true multitasking – apps are frozen in the background.
2. No Divx/Xvid video codec support. Zune will convert with loss of quality.
3. No mass storage mode.
4. No micro-SD card support.
5. Only support up to 16GB storage .
6. No filemanager. Directory system is totally opaque.
7. Need Zune to transfer files. Zune will only transfer photos, videos & music. All other files need to email/upload to yourself.
8. Your contact details are automatically uploaded to cloud service whether you like it or not.
9. Limited to 800×480 resolution.
10. No wi-fi hotspot.
11. Cannot use any MP3 file as ringtone except those with strict constraints.
12. Cannot set static IP address so no connection to ad-hoc networks.
13. No VPN support for this “corporate enterprise” phone.
14. Cannot sync with Outlook.
15. Totally closed OS, cannot sideload apps outside MS Marketplace.
16. System font size cannot be changed.
17. Images and photos cannot be renamed in the phone.
18. Windows Live ID account cannot change country once set.
19. No centralized notification page.
20. Alarm clock cannot work when phone is turned off. All Nokia Symbian and Meego phones can do this.
21. The idle screen is completely blank and cannot display time or notifications.
22. Only photos allowed as email attachments, documents not allowed.
23. Bluetooth cannot stream to car audio devices (no rSAP).
24. Cannot stream audio from video to Bluetooth devices (No A2DP).
25. No support for full on-device encryption required for secure applications like mobile banking and online payment.
26. Cannot use Bluetooth keyboard.
27. Cannot silence ringtone or alarm by flipping the phone.
28. Very limited customization option.
29. Ugly 2D flat interface. Oversized fonts for headings treat you like an idiot.
Agraba
nevisus leidzia ikelt nu bet esme supratot
ELIMINATOR
TO: Agraba
Puses is tu kur ishvardinai nesutinku kad nera – matyt pats nenaudojai niekada WP7.5 bet esi tikras forumu GURU :)))
O del kitu tokiu kaip „Bluetooth cannot stream to car audio devices“ tai tokiu funkciju gyvenime nenaudojau beje ir nezinojau, kad yra kituose telefonuose :))) pridek visa ta lista i WP7 ir ji sneteks savo zavesio, taps Giku telefonu kuriu yra 1 is 10000 kur neis nieko rast, paskambint ar parasyt sms bus sudetinga zodziu taps toks pats paprastam vartotojui nepatogus kaip ir Android.
Cloudi5
Tas ir pats androide. Turiu ICS, Programos net dalinai yra išjungiamos, kai jos būna „background’e“. Paspaudi, kad tęstum darbą – vuolia! Programa paleidžiama iš naujo. 🙁
Agraba
bet kad per bt siust dainu arba failu negalima tai apsurdas
ELIMINATOR
:)))) gal tau tai ir aktualu kai sedi pamokose ir daliniesi su klasiokais naujausiu popsu uz bulkute :))) per gyvenima esu siuntes koki 2 – 3 nuotraukas per bt :))) del manes jo isvis gali nebuti…
ELIMINATOR
p.s. ar negalima nzn nes ir vel nemaciau poreikio bandyti to daryt 🙂