„Bethesda Softworks“ neplanuoja išleisti „Fallout 3“ modinimo programų su žaidimo paleidimu, todėl žaidėjai negalės kurti jam mod‘ų.
Kai jie buvo paklausti „Rockpapershotgun.com“ puslapio dėl to, Hines atsakė „Žmonės turbūt supranta, kai kiekvieną kartą darome naują žaidimą, jame turi būti modinimo įrankiai. Mes aiškinome, kad tai užima daug laiko ir pastangų, kad sukurti tokį įrankį. Mes turime pabaigti žaidimą ir jį išleisti. Mes nesakome kad neišleisime įrankių. Šiuo momentu turime daug darbo trijose platformose ir daugybė išleidimo kalbų. Mes negalime pasakyti ar bus modinimo įrankiai“.
Paskutinis „Bethesda“ išleistas modinimo įrankis yra „Construction Set“ skirtas „The Elder Scrolls IV: Oblivion“ žaidimui. Šis įrankis žaidėjams leido pridėti naujus ginklus, vietoves, objektus.
„Fallout 3“ turėtų pasirodyti PC, XBOX360 bei PlayStation 3 platformose Spalio 28 dieną.
17 Komentarai
RICiuXAS
Atsiras kur desis 😀 visada buvo tai ir dabar isleis, klausimas tik kada;)
strutis1995
kei ne jie,tai fanai sukurs kazka
buzzzus
Man tai isvis ne prie sirdies tie modai ir niekados nezaidziu su tais modais ir t.t., issiderkelioja is zaidimo orginalaus ir tiek:) aciu uz minusus:-]
DumblorX
Tu tam tikra prasme ir teisus ir ne. Yra daug modu kurie pagerina zaidimo eiga(nebutinai tesiogiai, pvz BTMod ant TESIV), tai tie yra geris. Yra tie, kurie kazka prideda (pvz Imperial furniture ant TESIV), tie irgi geris. Bet tie, kurie padaro zaidima vienu dideliu savartynu yra suuuuudas.
strutis1995
geriausi modai tie kurie is turimo zaidimo,padaro visai kita geima(tik aisku ne koki sh)
judo_alytus
bet jūs man pasakykit iš kur tokia didelė SA sėkmė ir toks didelis žaidžiamumas? Nemanau ,jog dėl laisvės ir pan. o dėl ko žinoma modu jeigu ne modai manau visi GTA serija jau senokai būtų užmiršę modai visa GTA serija padarė daug įdomesnę negu įprasti GTA. Nors ne visiems žaidimams reikia modų… 🙂
iLLiuSioN
GTA sekme ne moduose, juk taip pat sekmingai ir masiskai ji zaidzia ir konsolese kur nera modu …
NFSMW
reiks bus :-]
NFSMW
reiks – bus :-]
Eon
Aš rimtai vis labiau susirūpinęs dėl šito puslapio „naujienų“. Viskas ką Bethesda pasakė yra tai kad modinimo įrankiai nebus išleisti tuo pačiu metu kai bus išleistas žaidimas, jie nesakė kad niekada neišleis jų.. Be to, bus didžiulė paklausa tiems irankiams, kaip pvz Elder Scrolls serijos žaidimus nemažai kas pirko VIEN dėl Construction Set suteikiamų galimybių ir jie tikrai tą žino tad manau kad motyvacija tuos įrankius išleist tikrai bus.
„„Bethesda Softworks“ neplanuoja išleisti „Fallout 3“ modinimo programų su žaidimo paleidimu, todėl žaidėjai negalės kurti jam mod‘ų.“
Kaip suprast šitą posakį? Modai bus nepriklausomai nuo to ar bus modinimo įrankiai ar ne. Viskas ką modinimo įrankiai padarytų tai palengvintų kūrimą. Yra didelis skaičius Fallout serijos fanų kuriems visiškai nepatinka „patobulinimai“ kuriuos Bethesda dundukai daro jų mėgstamam pasauliui ir tikrai atsiras tokių kurie bandys kiek įmanoma Fallout 3 priartinti prie originalių žaidimų. Aišku nesitikiu kovų ėjimais sugražinimo. Kaip ir dialogų bei vaidybos pagerinimo, kiek žiūrėjau filmukus tai buvo labai šlykštu girdėt kai kuriuos dialogus kaip ir nieko vertus aktorius iš Oblivion.
Aš manau kad modai yra vienintelis dalykas kuris sugebės išgelbėti šį žaidimą (kaip ir Oblivion kuris gan nuobodus be modų), bent jau sprendžiant iš to ką kol kas Bethesda apie jį sugebėjo parodyti. Kol kas tik būsimiems mėsininkams naudos iš šito žaidimo matau, tikiuosi kad klystu..
S.T.A.L.K.E.R – Shadow Of Chernobyl neturėjo jokių modinimo įrankių ir jam vis tiek krūva modų sukurta buvo ir vis dar kuriama. Pvz. – Oblivion Lost 2.2, tie kas nežaidė šito modo labai daug praranda mano nuomone..
Xanthus
Bethesda turi jau siokia tokia istorija to, kaip spjauti i ankstesniu savo zaidimu fanus ir tuo paciu susirasti daugiau nauju. Pirma karta tai padare su Morrowind (kuris nedaug teprimine Daggerfall), pakartojo su Oblivion (kuris yra Morrowind seselis), dabar ta pati daro su Fallout (kuris, tiesa, sukurtas Interplay).
Is esmes gausybes modu nebuvimas (jei toolset’o neisleis) nera tragedija, geriems zaidimams modai nereikalingi. Taciau mes kalbame apie Fallout 3, siuo atveju modai manau bus butini, kad zaidimas taptu bent kiek pakenciamas. Be toolset’o kazin ar atsiras kokybisku modifikaciju, kaip pavyzdi galim paimt pirmas dvi Fallout dalis, ir sukaiciuot vykusius ju modus. Ai tiesa, ju nera.
Eon
Kita vertus – Fallout ankstesnėms dalims modai nelabai ir reikalingi..
Sutinku apie Bethesda istorija.. Nežaidžiau Daggerfall, bet Oblivion yra didelis žingsnis atgal po Morrowind, bent kas liečia RPG.. Geresnė grafika ir fizika joks pasiekimas, nes visi naujesni žaidimai gali sau geresnę grafiką leist.
Kokybiškos modifikacijos yra visiškai įmanomos ir be toolseto,ypač kai Fallout 3 yra daromas ant modintojams jau pažįstamo variklio, ant kurio buvo daromas ir Oblivion. Toolset yra vienas dalykas, bet kaip dėl Script Extender, kuris buvo sukurtas Oblivion ir pridėjo daug gerų dalykų, bei leido atsirast tokiems modams kaip Deadly Reflex su daugiau kovos judesių bei galvų, rankų nukapojimais ir pan.. Kažkas panašaus buvo ir Morrowind sukurta, plius dar ir Graphics Extender. Tereikia pasišventusių žaidėjų, o Fallout serija tokių turi labai daug.
Witcher
Koks skirtumas vistiek Fallout 3 yra Oblivion with Guns arba huge Fallout Rape.
My two cents.|)
Frostas
Man labiau patiko sis „Wait 24 hours and go back in and the townsfolk will have forgiven your deeds“
Plesk ir zudyk o po 24 h nieks taves neprisimins 😀 Tokios nesamones is F3 tikrai nesitikejau.
Eon
Šitą irgi No Mutants Allowed forume perskaičiau šiandien ir man tai atrodo baisiausias dalykas kokį girdėjau apie F3.. Apskritai kiekvieną kartą kai skaitau interview su Todd, Pete ar Emil iš Bethesda man tenka baisėtis tuo kokie jie mažvaikiai. Nulis supratimo apie moralinius pasirinkimus, veiksmo/atoveiksmio dėsnius ir t.t. Dar kai jie reklamavo Oblivion kažkada ir baisiausiai gyrėsi kiek ten laisvės bus.. Po to paaiškėjo kad beveik 10 metų senesnis F2 turi žymiai daugiau laisvės.
Kaip tokia citata apie F3 :
„You know, the dialogue is exactly like the dialogue from Fallout so it may feel similar to Oblivion and I guess in terms of how it’s structured, but it’s sort of exactly the way Fallout presented its dialogue
But we have never set out a goal to be better or as good as the original games“ – Pete Hines iš Bethesda.
Idiotas totalus, Oblivion dialogai neturi nieko bendro su Fallout, iš tiesų palyginus su Fallout, Oblivion išvis NETURI JOKIØ dialogų. Kol kas man atrodo kad siužeto ir dialogų srityje Vampire The Masquerade – Bloodlines bus žymiai artimesnis Fallout nei F3. Aš mažiau pykčiau ant jų jei jie būtų šį produktą pavadinę kaip nors kitaip nei „Fallout 3“. Nes čia Fallout spin-off’as o ne Fallout tesinys.
Airguru
Tai tu jam tai i akis pasakyk,arba bent Email parasyk,uzuot cia forumuose rekaves.
CaptainAmerica
dumbass :-]