Ultima X: Odyssey – vieno iš mano laukiamiausių internetinių žaidimų (MMOG), kūrimas buvo nutrauktas. Tai padarė ne kas kita, kaip patys leidėjai – Electronic Arts. Žinant tai, jog Ultima vardas ir pasaulis yra puikiausiai žinomi žaidėjams ir jo jau laukė ordos ištroškusių nuotykių ieškotojų, galima padaryti išvadą, jog žaidimas „neįtiko“ EA kokybės kontrolei, rinkodarininkai nebematė finansinės sėkmės arba kūrimo procesas per daug išsitempė laike. Aš sakyčiau, jog visi šie variantai tinka, nes vien World of Warcraft atėjimas pakels internetinių žaidimų kokybės kartelę į kosmines aukštumas (tikiuosi).

Nebuvo atleistas nė vienas darbuotojas, o visi su šiuo projektu susiję žmonės dirbs prie jau egzistuojančių Ultima Online pasaulių. EA atstovas spaudai pasakė, jog būtent šiems projektams reikia daugiau lėšų ir finansinių išteklių, todėl buvo nuspręsta, jog dėmesį skaidyti tikrai neverta. Negana to – planuojamas dar vienas papildymas Ultimai, apie kurį sužinosime jau šį mėnesį.

Oficialiame UXO tinklapyje, prodiuseris Deividas Jy (David Yee) kalba taip: „Tai nebuvo lengvas sprendimas, tačiau mano manymu – teisingas, nes Ultima Online turi šviesią ateitį, o komanda ir bendruomenė nori naujų dalykų ten [žaidime]. Mes laukiame, kol galėsime paskelbti naujus planus susijusius su Ultima Online. Tai įvyks jau greitai.“

Ir prideda: „Aš norėčiau padėkoti visiems, kas tikėjo Ultima X: Odyssey ir nuo pat pradžių mus rėmė. Aš tikiuosi, kad jūs ir toliau prisidėsite prie Ultima frančizės bei suprasite, jog komanda, dabar persikels prie naujų projektų susijusių su šiuo žaidimu.“

Nieko negali pasakyti – EA visada mokėjo elegantiškai kalbėti apie savo nesėkmes ir klaidas, kurios iki šiol jiems (spjaukit per petį tris kartus) nepakenkė.