„NCsoft“ pirmąjį „Lineage“ žaidimą Pietų Korėjoje išleido dar 1998 metais, o jam paseikti Vakarų rinkas prireikė ir visų 3 metų. 2003 metais Azijos tautos galėjo džiaugtis kita žaidimo dalimi – Lineage II: The Chaotic Chronicle, kuri persikelti į Vakarus irgi vėlavo 8 mėnesius.

Tiesa, „Lineage“ žaidimų serija tiek Europoje, tiek JAV niekados nebuvo itin dideliu hitu. Pavyzdžiui, pastarojoje šalyje iki 2007 kovo mėnesio buvo parduota vos 141,000 „Lineage II“ žaidimo kopijų. Visai kas kita Azijos valstybės, įskaitant ir pačią Korėją, kur šis žaidimas iki šiol išlieka dideliu hitu.

Tačiau kiek būtent? Pagal naujausius „NCsoft“ finansinius duomenis, per pirmąjį 2007 metų ketvirtį „Lineage II“ žaidimas sugeneravo kompanijai 35,3 milijonus dolerių pajamų, o pirmasis „Lineage“ – 32,8 milijonus dolerių.

Iš viso šie du žaidimai Korėjoje uždirbo 53,8 milijonus dolerių, 13,9 milijonus dolerių Šiaurės Amerikoje, 8,4 milijonus dolerių Europoje ir 8,7 milijonus dolerių Japonijoje.

Tuo tarpu pasaulyje kiti kompanijos produktai ypatingai dideliu pelningumu nepasižymėjo. Per pirmąjį 2007m. ketvirtį „City of Heroes“ ir jo papildymas „City of Villains“ uždirbo tik 6,5 milijonus dolerių. Užtat „Guild Wars“ žaidimui ir dviems jo tęsiniams sekėsi kiek geriau – 12,4 milijono dolerių pajamų.

Iš viso „Lineage“ ir „Lineage II“ šiam Pietų Korėjos leidėjui sugeneravo 79 procentus visų pajamų, kurios per pirmąjį 2007 metų ketvirtį siekė 91,2 milijoną dolerių ir buvo 9 procentais didesnės nei per ta patį laikotarpį 2006 metais.