Naujos kartos konsolės „Xbox One“ ir „PlayStation 4“ pasižymi beveik vienoda architektūra, labai panašia į tą, kurią naudoja visi šiuolaikiniai asmeniniai kompiuteriai.

Pasak studijos „Killzone: Shadow Fall“ vyriausiojo dizainerio Erico Boltjeso, labiau standartizuota architektūra žaidimų kūrimą palengvino tik iš dalies.

„PlayStation 4 architektūra yra žymiai „normalesnė“. Ji labai nuostabi, nes jai lengviau kurti, gauni daugiau atminties, daugiau vietos kietajame diske, daugiau apdorojamosios galios, taigi, ši architektūra yra lengvesnė.

Bet tuo pačiu ir daugiau reikalaujama, kadangi dabar reikia įdėti net ne dvigubai, o keturgubai daugiau gamybinių pastangų. Taip yra todėl, kad viskas privalo atrodyti žymiai geriau.

Reikia daug daugiau žmonių, o tai reiškia dar daugiau komunikavimo tarpusavyje. Žodžiu, iš techninės pusės kurti tapo lengviau, bet žiūrint iš profesinės perspektyvos darbas pasidarė gerokai sunkesnis“, – puslapiui vg247 sakė Ericas Boltjesas.

Jis pasakojo, kad dirbant prie „Killzone: Shadow Fall“ teko kardinaliai perdaryti žaidimo variklį, idant šis atitiktų naujos kartos žaidimams keliamus reikalavimus.

„Killzone: Shadow Fall“ kuriamas „PlayStation 4“ konsolei ir pasirodys lapkričio 29 dieną.