Skirtingai nei buvę „Need for Speed“ žaidimai, kurie turėjo šiokio tokią istoriją ar bent jau pasakojimą, „Need for Speed: Hot Pursuit“ šio dalyko iš viso atsisakyta.
„Mes tikrai nemanome, kad buvo reikalinga įtraukti istoriją.“,- kalbėjo vyriausiasis prodiuseris Matt Webster.
Matt’o teigimu, žaidėjai ir taip turės ką nuveikti žaidime, be istorijos stebėjimo ir bandymo suprasti kas vyksta. Žaidimas pasiūlys begales įvairių lenktynių rėžimų, bei įspūdingas greičio viršytojų gaudynes policininko akimis.
„Need for Speed: Hot Pursuit“ pasirodo Lapkričio 19 dieną Europoje, PC, Xbox 360 ir PlayStation 3 konsolėms.
PAPILDYTA:
Taip pat „Criterion Games“ paviešino naują pristatomąjį žaidimo filmuką, kurio žvaigžde tapo „Porsche 918 Spyder“.
44 Komentarai
Dts
Vel manau susimaus… Galejo Undergraund grazint 😐
Krakys23Revenge
Ne nu. neužteko jiems Shift padaryt visai be storyline’o, tai dabar dar ir Hot Pursuit nori sugadinti…
Getro
Viskas cia gerai, juk pirmasis ir antrasis Hot Pursuit istorijos taip pat neturejo.
ShadoVw
Aha. Režimas bėgimas nuo mento, režimas begimas nuo dviejų mentų, režimas bėgimas nuo begalės mentų
Krakys23Revenge
Bet tai tada buvo vis tiek Championship ir Hot Pursuit rėžimai alternatyvūs karjeros rėžimui, ir be to tuo metu išvis buvo visai kitos tradicijos ir apskritai tų storyline’ų ne tiek jau daug ir būdavo, o dabar visai kitas tūkstantmetis, o grįžtama prie tokių senų ir visai šiais laikais nebepriimtinų dalykų…
SwordFish
Kam ta istorija kai sedi automobilyje ir viskas ko tau reikia yra…greitis?
Ndx
Gausiu minusų, bet vistiek kalbu tai, ką manau:
Manau, kad storyline lenktynių žaidimams yra visiškai nereikalingas. Paprasčiausias pavyzdys Underground 2 – beveik jokio storyline – atsisėdi ir važiuoji. O kai atsiranda visokie nesamoningi Event, surišti su storyline, žaidimo vertė iš karto krenta, pvz NFS Carbon – visiškai nevykęs reikalas…
Iš esmės dažnai net storyline bando užgožti visas lenktynes. Paprastas pvz NFS UnderCover, ypač ta vieta kur žaidimo gale reikia „ išpjauti visus“ kvailiausiu būdu. Manau geriausias storyline yra šis: atsisėdi, važiuoji, laimi. O kai pradeda gilintis dėl kokio sensacingo įvykio įvyko šios paprastos lenktynės tai nesamonė gaunas.
DaDuX
O aš kažko nebesuprantu…. Atsimenu,kai NFS ejo su storyline’u ( neskaitant pirmu underground’u ) visi kaip pašėlę rėkė , kad NFS jau nebe NFS , ankščiau buvo geriau, tada buvo tikrasis Need For Speed… Kai kūrėjai pagaliau daro kažką, kaip ankščiau, kogero pasiklausę į tai ko reikalauja žmones, visiem vėl blogai? Sakyčiau grow up a little…
Kas šiais laikais būtų priimta Need For Speed serijai, „Šiam tukstantmečiui“ ? Ko iš tos serijos DAR galima norėti? 😉
RAPHAEL
Vienas zodis !-) : FAIL
cAlllipo
Man rodos, jog tai teisingas sprendimas. Racing tipo žaidimą perki dėl lenktynių, ne dėl istorijos.
here2play
Nu ir nereikia to storyline
DJDARIONE
Galima butu jiems papriestaraut tai kam pavadinimas prasideda NFS? Aisku nereik is zaidimo daryt santa barbaros serijalo.Vienu zodziu jie leidejai-jiems sprest,vistiek zaisim.
Yesukas28
nežinau bent man ydomiau kaip žaidi ir žinai del ko žaidi kad ir bųti pačiu geriausiu lenktyninku atsikovot savo išskirtine mašina kuria iš taves laimėjo nu žodžiu FAIL!
Agnyz
Aš taip pat sutinku su daugeliu, kad ji nereikalinga. Visų pirma todėl, kad jos neturėjo dauguma NFS žaidimų ir taip niekam nekliuvo. Antra, pradėjau abejoti EA gebėjimais rašyti gerą istoriją, nes paskutinį kartą ji tokia buvo Most Wanted. Prisiminus Undercover istoriją tai graudu ir juokinga.
Meshqis
Taip, tu teisus. Bet…
Paimk Gran Turismo. Žaidimas lyg ir iš kitos svorio kategorijos. Niekada neturėjo istorijos, bet buvo visokie championship ir pan.
O paimk kokį geriausią visų laikų NFS (Porsche). Storyline buvo (dalyje žaidimo). Ir jis tikrai nemaišė ir pridėjo žaidimui rimto iššūkio.
Taigi gera įdėja tikrai kūrinio nesugadins, bet jei tokios neturi- geriau ir nieko nekišk.
formis
Aš irgi už tai kad istorijos nereik, ką čia per daug prikursi. Va koks GTA be istorijos būtu nežinia kas, o lenktynių žaidimai, kaip ir panašaus pobūdžio filmai, turi koncentruotis ne į intrigų vingius, o į kokybiškas ir įdomias lenktynes.
Cipsniuxx
(u)(u) Pritariu, o kai lenktyniauji ir visiem tas pats kad atvažiuoji 1 jau 200 trasų ir pnš..
TheFailas
sita dalis bus apie 30,536029 karto sudinesne nei maniau |-|
Krakys23Revenge
Tai tas tavo NFS: Underground 2 ir buvo su Storyline’u. Undercover pritariu, kad buvo jau per daug išpūstas burbulas. Sakai, kad storyline’as nereikalingas race žaidimam? Paimkim pavizdį su NFS: Pro Street ir NFSl Shift, abu žaidimai panašūs, kažkas arčiau simuliatoriaus, tik Pro Street buvo man asmeniškai geriausias NFS, o Shift pats prasčiausias, nors iš pirmo žviglsnio jei ir panašūs, bet NFS: Pro Street iškėlė toks lengvas storyline’as, o NFS: Shit nebuvo jokio, ir visai nebuvo jokio stimulo žaisi toliau kai tk renki žvaigždutes ir viskas, koks įdomumas? Greit atsibosta…
TeraX
O aš kaip supratau tie kas rėkia, kad reikia storyline nėra net bandę žaisti NFS HP 2… Va pabandykit. Ten nėra JOKIO storyline. Yra šioks toks championship ir hot pursuit turnyrų medis – galima rinktis kur dalyvausi toliau. Lenktyniaudamas renki taškus, o už juos perki pačius pačiausius automobilius.
Nesakau, kad storyline yra blogai, bet jos nebuvimas neatima iš žaidimo fun faktoriaus, kuris NFS manau ir yra svarbiausias.