„Electronic Arts“ kuriamas atvirojo pasaulio lenktynių žaidimas „Need for Speed“ reikalaus nuolatinio interneto ryšio. Apie tai buvo paskelbta socialiniame tinkle „Twitter“.
Kūrėjai sako, kad tokiu būdu žaidėjams bus užtikrinta kur kas geresnė patirtis. Paklausti, ar žaidime bus „offline“ režimas, jie atsakė, kad bus naudojami pilnai dedikuoti serveriai.
Ar tai reiškia, kad „Need for Speed“ turės tik daugelio žaidėjų režimą? Ne. Kūrėjai patvirtino, jog bus tiek daugelio žaidėjų tiek vieno žaidėjo režimai.
Vienas iš žaidėjų susidomėjęs paklausė, ar kadrų kaita bus užrakinta. Na, to kūrėjai kol kas nežino. O jūs tikite, kad ji gali būti užrakinta? Pavyzdžiui, ties 30FPS.
Naujasis „Need for Speed“ bus išleistas šį rudenį „PC“, „PS4“ bei „Xbox One“ platformoms ir vadinsis tiesiog „Need for Speed“. Žaidimas kuriamas kaip serijos atgaivinimas (reboot) „Ghost Games“ studijoje, kuri dirbo prie 2013-siais išleisto „Need for Speed: Rivals“. Naujoji dalis žada grąžinti naktinius pasivažinėjimus, smagias policijos gaudynes, platų automobilių tiuningavimą bei kitas savybes, kurių serijos gebėjai pasigedo nuo pat „Underground“ laikų.
Daugiau apie žaidimą sužinosime šių metų „E3“ parodoje birželį.
26 Komentarai
almioras
Gaila,bet Need for Speed serija išties nebėra tokia kokia ankščiau.Manau ši dalis tik dar labiau tai patvirtins.
LiaM_PlayStation
Underdai tokie pat kaip kitos dalys, vaziuoji linki finiso ir tiek. Carbon taip pat nakti vaziavai, jeigu taip naiviai norisi nakties. Dabartiniai NFS tokie pat geruliai, tik tobulesni uz praeitus ir puikiais ivertinimais. ProStreet, Shiftai dviese fantastiski vairiniai geimai, kitaip simuliatoriai.
Undercoveri paliekam PS2 laikams, bet ne naujai kartai(PS3, pc versijai, xbox360). Ar kas zaidet PS2?
Prostreet tikras PS3 pradzios darbas, Hot Pursuit 2010 tese savo pirmtaka, tikras malonumas buvo zaisti. MW 2012 tikras pragarelis auksinis geimas auksiniu laiku ir savo atmosfera. Ivaziavima i degaline – pakeiciant masinos spalva, sudauzymus- riebus pliusas. Nebereikia gaisti laiko pridedami sparna, padanga, jeigu reiksmes vistiek nepajausdavai. Toks pat kureju sprendimo atvejis kaip GTA V kureju- apversta automobili gali bet kada atversti. Rivals vel gi pritrenkiantis karstas kepsnys. Silpnesniu PS3 kartoj skaitykim Run. Bet zaidimas tikrai geras.
Mano pirmas NFS buvo NFS 3 Hot Pursuit, High Stakes, Porsche. Jie visi buvo geros lenktynes kaip ir dabartiniai. Niekas nepasikeite, tik dziugina nauja karta.
Palygint 2004 U2 mentu AI pries MW 2012 akivaizdus naujesnes kartos skirtumas. Tiek hp2, undercover, carbon, u, u2, mw mentu ai praktiskai vienodi. PS3 kartoje mentais sunkiau atsikratyt, realesnes gaudynes bei gilesnis ai nuteikia labai gerai.
Del naujo NFS kurejai paminejo offline, automobilio tobulinima, naktines lenktynes.
Ko dar norit? Reikia pagaliau susivokti zaidimu evoliucija, o ne pastoviai ieskoti dievagojimo del blogo gyvenimo.
Einu toliau testi Crysis 3 su 3D PlayStation monitorium ir atkuriamu nepriekaistingos Pulse ausiniu garso kokybes, paimant neeiline patirti. Po to Silent Hill Downpour tesim, U3 Drakes Deception ar dar ka sugalvosim…
k_a_m_i_k_a_d_z_e
Bet logika jūsų visą auksinė,, kad jeigu reikalaus nuolatinio intiko tai jau bus šūdas, net nežinot koks bus žaidimas, o iš teaserio negalim nieko spręsti, palaukim briželio 15 ar kelintos, kur daugiau bus info, tada bus galima spręsti kažką.
turbinis__darzas
Liam ko spamini su tais savo id, atsilikeli?
Spiritas_
U2 net nebuvo mentu…. 😀
Bybeliukas
nu as tai tikrai tad negalesiu zaist, nes pirato gyvenimas su intenretu nesisieja 😀 kai esi zinai uz juru mariu ezeru neturi neto, nu supratot metafora geras pats savi nustebinau :-]